וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת העם: מיכל אנסקי עושה אוכל של בית במסעדה החדשה שלה

13.7.2015 / 13:00

מיכל אנסקי מיישרת קו עם חבריה ממאסטר שף ופותחת מסעדה ראשונה. בתפריט: המבורגר אנטריקוט מושלם עם טבעות בצל, אבל גם מרק אטריות של סבתא חנה

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

עכשיו זה רשמי - מיכל אנסקי כבר לא רק שופטת במאסטר שף ויזמית של שוק האיכרים, כעת, לראשונה בחייה היא גם מסעדנית. בימים אלו נפתחה המסעדה החדשה שלה בנווה צדק - אחד העם אחד, במקום בו שכנה עד לא מזמן מסעדת ננה המיתולוגית. באחד העם אחד מגשימה אנסקי את הרעיון "פארם טו טייבל", וממשיכה למעשה את העבודה שהחלה עם החקלאים בשוק האיכרים בנמל, המתבססת על סחורה טרייה וייחודית ישירות מהחקלאים, כמו גם עם יצרני בוטיק ישראליים.

"מה שעורר אצלי את הרצון לפתוח דווקא עכשיו ודווקא כאן, זו העובדה שאני גרה בשכונת נווה צדק בשנה האחרונה", מסבירה אנסקי, "התאהבתי בשכונה ובאנשים, וקלטתי שאין לאנשים פה יותר מדי אופציות של מסעדות לבוא לאכול בהן". התפריט שבנתה, להגדרתה, הוא של אוכל שאפשר לאכול כל יום, "אין פה איזה מטבח שף וקציפות, אלא אוכל פשוט וטעים, אוכל ישראלי, של בית".

אחד העם אחד. דניאל לילה
טיבון לשניים באחד העם אחד/דניאל לילה

את התפריט בנתה אנסקי על בסיס מתכונים של אמה וסבתה, יחד עם מתכונים שאספה במהלך לימודיה באיטליה, כשהדגש בו הוא על חיבור בין מתכונים המבוססים על תוצרת מקומית וטרייה לבין מטבח ביתי. תמצאו בו מנות כמו קרפצ'יו דג ים תיכון (57 שקלים), מרק עוף עם לוקשלך של סבתא חנה (48 שקלים), ירקות מאודים משוק האיכרים (49 שקלים), ברוסקטה טונה אדומה (57 שקלים), ספגטי קאצ'ו א-פפה עם פקורינו והמון פלפל שחור (58 שקלים), נוקלך תרד ריקוטה עם גבינת המאירי (68 שקלים), סלט שווארמה (59 שקלים), המבורגר ניו יורק (72 שקלים) ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אחד העם אחד. דניאל לילה
סלט ניסואז באחד העם/דניאל לילה

המטבח של המסעדה הוא מטבח כשר, לא תמצאו בו מנות שמשלבות בשר עם חלב, פירות ים, או בשר לבן. "יש בזה משהו מאוד נכון וישראלי בעיניי", אומרת אנסקי, "כשרות זו בחירה בדרך חיים איכותית ובריאה יותר, מתוך מודעות לערכים שהכשר מייצג. שחיטה הומנית יותר, בחירה באכילה של בעלי חיים מפריסי פרסה ומעלי גרה, ושמירה על המצווה שאין לערבב בשר וחלב מתוך שיקולים בריאותיים, אלה נוגעים לכולם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העיצוב החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

המסעדה החדשה, שכאמור קמה במקומה של מסעדת ננה, עברה שיפוץ נרחב, על פי חזונה של אנסקי. כאשר לצד המסעדה ייפתח בקרוב בר בשם נלסון, שיהווה מחווה לרפי נלסון ושאול אברון, שאת שניהם היא מגדירה כאבות המייסדים שלה.

"רציתי מסעדה שהיא לא מתיימרת" מסכמת אנסקי, "עם מחירים שמתאימים לעולם, עם אחלה עסקית. מקום שאוכל לבוא לאכול בו ארוחת ערב עם הבת שלי, והחלום שלי התגשם".

אחד העם אחד, אחד העם 1, ת"א, 03-5161915. שעות פעילות: ראשון - חמישי: 12:00-00:00, שישי: 18:00-01:00, שבת: 12:30-00:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully