וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר סטייקים ואלכוהול ייפתח בקרוב בת"א

15.7.2015 / 14:07

טרנד מסעדות הבשרים מגיע גם לתחום הברים: תכירו את הריו גרנדה - בר סטייקים חדש בת"א, שבעליו מבטיחים לכם נתחים איכותיים לצד השתייה

טי בון. ShutterStock
סטייקים מוסחרים באווירת בר/ShutterStock

אמנם אנחנו נמצאים רק באמצע 2015, אבל זה לא יהיה מוקדם מדי לקבוע, למורת רוחם של הטבעונים, כי השנה לגמרי שייכת למסעדות שמתחמחות בבשר. לפונדק דה לוקס נולדה השנה אחות קטנה - טראק דה לוקס, המיט מרקט פתחו את 25 מטר, ברמת החייל נפתח טקסס ברביקיו מבית בוצ'רי דה ברילוצ'ה, המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים באבן גבירול חרט על דגלו סנדוויץ' אחד ויחיד עשוי בשר אונטריב, וגם מסעדת B 12 בביתן אהרון מתמקדת בעיקר - בשר.

אל כל אלו יתווסף בעוד כחודש מקום חדש - בר בשר ברחוב הרצל בתל אביב, העונה לשם ריו גרנדה. מי שפותח את המקום זו קבוצת שותפים אשר בבעלותם נמצאים הגולדן בר, גורדו, ועד הבית ועוד. כעת החליטה החבורה, שהתבגרה קצת עם השנים, שהגיע הזמן להיכנס לזירת האוכל ברצינות. "עם השנים גדלנו, התפתחנו ופיתחנו כרס", אומר דן נורדמן, אחד מבעלי המקום, "הרגשנו שהגיע הזמן לפתוח בר שמתעסק עם אוכל בצורה יותר רצינית".

ריו גרנדה. באדיבות המסעדה,
ריו גרנדה - בקרוב/באדיבות המסעדה

בריו גרנדה יוגשו בעיקר סטייקים של נתחים מובחרים - טיבון ופריים ריב, לצד אלכוהול באווירה צעירה ותוססת.
כרגע מתוכננת המסעדה להיפתח בשעה 17:00 בכל ערב, כאשר בשלב זה לא מתכננים במקום לפתוח בשעות הצהריים. "אנחנו לא כל כך בקטע של ארוחות עסקיות, כי זה בדרך כלל אומר להגיש בשר זול באיכות נמוכה, וזאת פחות הכוונה".

התפריט אמור להיות מצומצם ומובחר, כאשר כל מנה מגיעה כארוחה מובנית עם תוספת וסלט. לחובבי הצ'יפס צפויה אכזבה כיוון שטיגון לא יהיה במקום. שיטות הבישול של הבשר יהיו על גבי הגריל או בתנור, למעט העוף והספריבס שיעברו עישון. המבורגר יופיע גם הוא בתפריט, "אבל המבורגר כמו שאנחנו רואים אותו" , אומר נורדמן ומדגיש: "מהנתחים שלנו".

"אמנם יש מסעדות שעושות בשר בצורה טובה", מסכם נורדמן, "אבל אין בארץ סטייק בר. אנחנו רוצים לתת חוויה מלאה, באווירה של בר, של לילה, בילוי משובח עם הקפדה על איכות הבשר".

ריו גרנדה, הפתיחה ב-10 לאוגוסט, הרצל 4, ת"א. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • בשר
  • סטייק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully