וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת היוקרה מול ים נשרפה הלילה כליל

מסעדת היוקרה מול ים שבנמל תל אביב, שנחשבת לאחת המסעדות הטובות בישראל, נשרפה הלילה כליל וספגה נזקים כבדים. בן מחרובסקי: "זהו יום נוראי למשפחת מול ים"

צילום: כיבוי אש תל אביב, עריכה: מתן חדד
"אנו עושים הכל על מנת להשיב את המסעדה לפעילות בהקדם האפשרי לאחר תיקון הנזקים ושיפוץ".

ביש המזל ממשיך לרדוף את קברניטי מסעדת מול ים, שלום מחרובסקי ובנו בן. אחרי שלפני כשנה נשרפה מסעדת פיר 23 בנמל תל אביב שבבעלותו של בן, הלילה עלתה באש מסעדת מול ים ונשרפה כליל. המסעדה נחשבת למוסד קולינרי מוביל ולאחת מהמסעדות העלית הטובות ביותר בישראל.

למסעדה נגרם נזק כבד בשריפה שפרצה הלילה (חמישי) במבנה האנגר 24 שבנמל תל אביב. השריפה פרצה אחרי השעה 02:00 לפנות בוקר והתפשטה במהירות לחלקים נרחבים במבנה. לא דווח על נפגעים באירוע, והסיבה לפרוץ הדליקה עדיין נחקרת על ידי מכבי האש ומשטרת מחוז תל אביב. לפנות בוקר הצליחו הכבאים להשתלט על האש, אולם צוותי כיבוי פעלו במקום גם בשעות הבוקר לשם ביצוע כיבוי סופי.

לדברי בן מחרובסקי: "זהו יום נוראי למשפחת מול ים, קשה להסביר לבן אדם שבא מבחוץ את התחושות, אבל התחושות קשות". בהודעה לעיתונות שנמסרה נאמר כי "לשמחתנו הרבה, לא נגרמו אבדות בנפש אולם נגרם נזק למבנה המסעדה. על פי בדיקות ראשוניות במצלמות האבטחה ועל פי נתוני מכבי האש, עולה כי הסיבה לשריפה הינה קצר חשמלי במקפיא קונדיטוריית המסעדה שהוביל לדליקה עליה התגברו מכבי האש לפנות בוקר". לדברי שלום ובן מחרובסקי, מבעלי המסעדה: "בשלב זה, אנו פועלים על מנת להעריך את הנזקים בזריזות. אנו, בשיתוף צוות המסעדה, עושים הכל על מנת להשיב את המסעדה לפעילות בהקדם האפשרי לאחר תיקון הנזקים ושיפוץ". בהמשך הוסיפו השניים בפרופיל האינסטגרם של המסעדה: "תודה על כל התמיכה שאתם מרעיפים עלינו ומבטיחים לעדכן אתכם, ברגע שיהיו לנו תשובות".

מסעדת מול ים הוקמה בשנת 1995 על ידי שלום מחרובסקי, ונחשבה לחלוצית בתחום מסעדות היוקרה בארץ. היא שרדה מלחמות ואינתיפאדות, זכתה בשלל פרסים ואירחה את השפים החשובים בעולם כמו ז'ואל רובושון ומארק אברלן. בסצינת המסעדות התזזיתית המקומית היא ידועה ביציבות הנדירה שלה שהתאפשרה בין היתר בזכות העובדה שיורם ניצן מכהן כשף המסעדה מאז פתיחתה, ומכיוון שבבעלותו של מחברובסקי חברת ייבוא לדגים ופירות ים, המעניקה להם חופש מוחלט בבחירת חומרי הגלם הטובים ביותר מרחבי העולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשרף כליל. חלל המסעדה/מערכת וואלה!, צילום מסך
מול ים. בועז לביא,
אויסטרים. גישה לחומרי הגלם הטובים ביותר/בועז לביא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלום מחרובסקי ויורם ניצן/מערכת וואלה!, צילום מסך
בן מחרובסקי. ערן לוי,
בן מחרובסקי/ערן לוי
  • עוד באותו נושא:
  • מול ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully