וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: כשהמבורגר מתחפש לפיצה

5.8.2015 / 12:11

טעמנו את ההמבורגר החדש של בורגר ראנץ' - לחמנייה ענקית שמחופשת למגש פיצה, ואת הפיצה שוקולד החדשה של דומינוס שהתחפשה לקינוח. כל מה שחדש על המדף

יח"צ - חד פעמי

מתוך פרסומת לפיצות המוגזמות של דומינוס

בורגראנץ', רשת מסעדות ההמבורגרים משיקה את 'סלייסבורגר', המבורגר מלחמנייה ענקית המחולקת לשישה משולשים, כל לחמניהבמשקל 50 גר'. מנת "סלייסבורגר" תוגש במארז המעוצב בהשראת מגש פיצה, בתוספת ירקות, חמוצים ורטבי בורגראנץ' - ברביקיו ואלף האיים .

מחיר: מנת "סלייסבורג" במשקל 300 גר' 69.90 שקלים, כמו כן, ניתן להזמין את המנה במשקל 600 גרם, עם מנת בשר כפולה במחיר 79.90 שקלים.

שולפים מזלגות: הקונספט נשמע מאוד מלהיב, מעט יותר מהטעם עצמו - מדובר באותו המבורגר של בורגר ראנץ' עם טוויסט בצורה, וגם שדרוג קטן בבצק הלחמניה שמתוק מאוד ואוורירי. הבשר בסטנדרט ובתיבול של הרשת – לא רע לחובבי ז'אנר הג'אנק, אם כי היינו מוסיפים עוד קצת רוטב . שיחוק לערב חבר'ה מול הטלוויזיה או להזמין מגש למסיבה לילדים. בהחלט עונה על המטרה של לסתום רעב ביעילות מירבית.

בורגראנץ' סלייסבורגר

בורגראנץ' סלייסבורגר. דודי מוסקוביץ',
סלייסבורגר. מחופש לפיצה/דודי מוסקוביץ'

סדרת "המוגזמות" של דומינו'ס פיצה יוצאת בקינוח ייחודי לקיץ, "מוגזמת שוקולד m&m's", פיצת קינוח עם שוקולד אגוזים בלגי, קרם ריקוטה, פצפוצי שוקולד לבן וסוכריות m&m's.

מחיר: הפיצה במחיר 24.90 שקלים, במהדורה מוגבלת עד סוף אוגוסט.

שולפים מזלגות: הרעיון מגניב מאוד ובהחלט פוטוגני. אבל במפגש פנים מול פנים כל הפוטנציאל התפוגג לכדי ביצוע עגום, שהזכיר ערבי דיכאון בבית שבהם בולסים בליל של כל מה שיש במקרר. הקשה של הפיצה פשוט לא אכיל, היא מורכבת בעיקר מבצק יבש שהזכיר פוקאצ'ה מתוקה, עם מעט מאוד זרזיפי שוקולד וריקוטה שלא הספיקו כדי להרטיב אותו. את הפיצה ניגשנו לאכול כשהיא הייתה בטמפרטורה פושרת. יתכן כשהיא רותחת מהתנור טעמה שונה, אבל בכל פיצה אחרת בגרסה הסטנדרטית - גם בגרסה הקרה, אחרי שעה, היא עדיין טעימה. לא במקרה הזה. מצאנו את עצמנו מנקרים רק את הסוכריות הצבעוניות.

פיצה מוגזמת שוקולד m&m's"

פיצה מוגזמת שוקולד של דומינוס. דן פרץ,
רעיון פוטוגני/דן פרץ

תלמה,משיקה בימים אלו דגנים לכל המשפחה שפותחו כארוחה מאוזנת, עשירים בסיבים תזונתיים ומכילים פחות מכפית סוכר מוסף למנה.

מחיר: לפי אתר mysupermarket המחיר החל מ- 14.90 שקלים.

שולפים מזלגות: סוף סוף אמת בפרסום. דגני בוקר מעולים, בלי שום אלמנט מתוק, הטעם מעלה אסוציאציה באמת בריאה יחסית, גם רשימת המרכיבים מפתיעה לטובה ומאוד טעים.דגני בוקר שישקיטו לכם את המצפון בפעם הבאה שהילדים ידרשו קערה. חובבי המתוק - זה לא בשבילכם, אין פה שום זכר לסוכר בטעם.

אלופים ריבועים, תלמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוף סוף אמת בפרסום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחלבת "Muller" נכנסת לראשונה לקטגוריית משקאות היוגורט ומשיקה משקה יוגורט 1.5% שומן, ללא חומרים משמרים, מכיל 20% פרי.

מחיר מומלץ: 4-5.20 שקלים לפי mysupermarket.

שולפים מזלגות: פסיפלורה אפרסק - יוגורט משובח והטעמים מאוד חזקים של הפרי המקורי, כך שמורגש שאין פה חומרים משמרים וממתיקים וזה מבורך, מה גם שאחוזי השומן נמוכים. שיחוק בריא. הבאסה היחידה היא שאם כבר 20 % פרי במרכיבים מצער שאין שום חתיכה ממנו ביוגורט, רק נוזל.

משקה יוגורט מולר

משקה יוגורט מולר. סטודיו מולר,
איפה חתיכות הפרי?/סטודיו מולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully