וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משייה: המסעדה החדשה של יוסי שטרית

5.8.2015 / 11:04

מסעדת משייה החדשה במלון מנדלי שבת"א מציעה מטבח מבית אימא בניחוח גלילי עם טוויסט מודרני, ארוחות בוקר מושלמות ואת המגע הייחודי של השף יוסי שטרית. הצצה ראשונה

קרדיט תמונה: יעל לאור, צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

בשבוע שעבר נפתחה מחדש משייה, מסעדת מלון מנדלי המדוברת בת"א, על ידי השף יוסי שטרית. המסעדה במלון נבנתה במקור עבור השף רפי כהן והגישה ארוחות בוקר, שהפכו להיות חביבות במיוחד על הקהל. בהמשך אמורה הייתה להיפתח במקום מסעדת בשרים, אולם בשל משבר במסעדת רפאל הוא עזב את המקום. הלוקיישן האטרקטיבי עמד בלא שף זמן רב, אך לא עוד. בשבוע שעבר יצאה לדרך מסעדת משייה של קבוצת הקיטשן מרקט, כאמור, בניצוחו של שטרית. הקונספט - מטבח שורשי מודרני.

"יהיו שימצאו נקודות דמיון עם הקיטשן מרקט", אומר שטרית, "כי בכל זאת זה אני אותו שף. אבל כאן החיבור למקומיות הרבה יותר גדול, לעשבים, למטבח שגדלתי עליו". בבניית התפריט מספר שטרית כי עבר תהליך בו למד טוב יותר את המטבח הגלילי של הבית שבו גדל. "יש כאן הרבה דברים שיזכירו לאנשים מנות מבית אמא או סבתא".

מסעדת משייה, יוסי שטרית, מנדלי סטריט הוטל. מערכת וואלה!
אפשר למצוא דמיון לקיטשן מרקט/מערכת וואלה!

תפריט המסעדה, שמוגש בשעות הערב, מחולק לראשונות ועיקריות. בין המנות הראשונות תוכלו למצוא טרטר אינטיאס עם מלונים של קיץ, ליים טרי, אורוגולה וקרם פרש (56 שקלים), דפי טונה אדומה עם כמון, פפריקה מעושנת ולימון (58 שקלים), "רביולי" קובנייה (54 שקלים) ועוד. בגזרת המנות העיקריות תמצאו בין היתר מוסר ים עם ארטישוק ירושלמי ופריקי (108 שקלים), מעורב ירושלמי (78 שקלים), כופתאות ריקוטה ופרמזן, פטריות, דלעת מהטאבון ושמנת חמוצה (78 שקלים) ועוד.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
מסעדת משייה, יוסי שטרית, מנדלי סטריט הוטל. יעל לאור, מערכת וואלה!
רביולי קובנייה/מערכת וואלה!, יעל לאור

כרגע מגישה המסעדה ארוחות בוקר, עם תפריט שאמור להשתנות מעט בהמשך ותפריט ערב. בקרוב תיפתח המסעדה גם בשעות הצהריים ויוגשו ארוחות עסקיות.

מסעדת משייה, מנדלי מוכר ספרים 5 ת"א 03-7500999. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully