וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במלצרית החוצפנית שכולם רוצים שתשרת אותם

19.8.2015 / 13:02

האם זה חלומו של כל מלצר? מסעדת ג'אנק פוד בשיקגו משלמת למלצרים שלה כדי שיהיו גסי רוח וחוצפנים ללקוחות. תיעוד של אחת המלצריות בפעולה כבש את הרשת בסערה עם יותר מ-4 מיליון צפיות - ואתם חייבים לראות את זה

פייסבוק, LaNetta Limb Maxfield

אם תשאלו מלצר מה הדבר הכי מעצבן בעבודה שלו - שעות העבודה הארוכות על הרגליים, משמרות בסופי שבוע, טיפים לא הגיוניים או ההתמודדות עם הקריזות של הלקוחות שלו - הוא ללא ספק יבחר בנו, הלקוחות. הרי תודו שאנחנו יכולים להיות ממש בלתי נסבלים לפעמים. במסעדת Ed Debevic'sשבשיקגו החליטו שנמאס להם להיות נחמדים ללקוחות שלהם ואיפשרו למלצרים להתנהג אליהם בגסות רוח - גם כשהלקוחות באמת משתדלים להיות נחמדים. מעבר לכך, המלצרים במקום מודים שהתנהגות יפה ללקוחות פשוט יכולה להביא לפיטוריהם. כן, מתברר שחוצפנות היא בדרישות התפקיד שלהם.

המסעדה הפכה לפופולארית מאוד השבוע כשסרטון של אחת המלצריות בפעולה עשה את דרכו לרשת וזכה כבר ליותר מ-4 מיליון צפיות מאז שפורסם ב-10 באוגוסט. בקטע נראית המלצרית החוצפנית - שעל תג שמה מופיעה המילה "דובדבן" - נוזפת, עוקצת ומתחצפת ללקוחותיה כמעט על כל מילה שהם מוציאים מהפה. היא כועסת עליהם כשהם מזמינים מנות מתפריט הילדים או כוס מים מהברז (או כפי שהיא קוראת לזה "מי טואלט"), מגלגלת עיניים כשהילד לא מזמין כלום ("ממש בזבוז של מקום") וכשאחד הסועדים שואל אותה אם יש להם ספגטי, היא עונה לו: "רגע, ראית ספגטי בתפריט? לא, נכון? כי זה בגלל שאין לנו את זה!". וואו.

המלצרית העוקצנית שניחנה בחוש הומור לא רע בכלל ובכישורי משחק מעולים אפילו התייחסה להערה שזרק לה אחד הסועדים על זה שהיא מתנהגת נורא בגסות, "אם אתה רוצה שירות טוב, לך למקום אחר. אני יודעת שמסעדת הוטרס יותר מתאימה לך".

מתמונות האינסטגרם של מסעדת Ed Debevic's אפשר לראות שמלבד מנות ג'אנק פוד מפתות - היא מספקת הרבה הומור דרך המלצרים חסרי הסבלנות שלה שנראים גם רוקדים בצורה מוזרה על הבר, בשלטים המשעשעים על הקירות ובחשבונות שמגישים המלצרים לשולחן עם ברכות הצלחה בהמשך הדרך: "ביי משפחה מוזרה! בהצלחה עם השלשול שיהיה לכם" או "תודה שאתם עוזבים אותנו כבר!". אנחנו מחכים שמישהו בישראל יאמץ את הגישה הזאת - אם כי אנחנו קצת דואגים שזה לא יעבוד טוב עם חמימות המזג הידועה של הישראלים.

עוד באותו נושא

המלצרית שריגשה לקוח - וקיבלה טיפ של 3,000 דולר

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully