וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת סילו: סנונית ראשונה במתחם המסעדות שמעיר את חולון

20.8.2015 / 14:26

מסעדת סילו של רובי פורטנוי שנפתחת בימים אלה בחולון היא הסנונית הראשונה של מה שעתיד להפוך את פארק פרס בעיר למתחם קולינרי. בקרוב ייפתחו שם גם דיינר חדש ומסעדת שף נוספת

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

עד לא מזמן תושבי חולון שרצו לצאת לאכול במסעדה, היו צריכים לרוב להסתפק בערים שכנות. אבל נראה שהמסעדה החדשה, סילו, שנפתחה בימים אלו בלה פארק - מתחם פארק פרס בחולון מהווה יריית פתיחה להתפתחות קולינרית מקומית. סילו, מסעדה איטלקית - ים תיכונית, בראשותו של השף רובי פורטנוי היא הסנונית הקולינרית הראשונה במתחם הבילוי בעיר. לצד מגרשי ספורט, מוזיאון הילדים ופארק ימית 2000, צפויים להיפתח בקרוב מתחם הופעות, מסעדת שף נוספת, וכן אנשי הסילו עובדים בימים אלו על מסעדה שנייה- דיינר אמריקאי שייפתח בחודשים הקרובים.

מסעדת סילו. לינה מיארה וערן שמר צלמים, מערכת וואלה! NEWS
איטלקי - ים תיכוני בסילו/מערכת וואלה! NEWS, לינה מיארה וערן שמר צלמים

פורטנוי, השף של סילו, היה עד לפני 4 שנים בעליו של קייטרינג פרי הארץ. חוץ מהרבה חתונות ואירועים עסקיים, היה זה גם הקייטרינג של בית הנשיא. פורטנוי זכה לבשל למנהיגים החשובים בעולם, ביניהם ג'ורג' בוש, ניקולא סרקוזי ועוד. לאחר שסגר את הקייטרינג הוא כיהן כשף במסעדות שונות בהן מנטה ריי, נאמוס והטאבון, וכעת הוא חבר לברנרדו בלחוביץ' (בעלים של קבוצת קפה גן סיפור, ולשעבר בעלי רשת פיצה מטר), ויחד הם הקימו את סילו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מסעדת סילו. לינה מיארה וערן שמר צלמים, מערכת וואלה! NEWS
סנונית ראשונה בפריחה של חולון? סילו/מערכת וואלה! NEWS, לינה מיארה וערן שמר צלמים

"הרעיון בסילו" מסביר פורטנוי, "הוא להתרחב מהקונספט האיטלקי, זה לא איטלקי במובן הקלאסי של המילה, אנחנו נשענים הרבה על חומרי גלם של הים התיכון, ככה שתמצאו כאן שילוב מעניין בין שני המטבחים".

בין המנות הראשונות בתפריט קובנייה דג (39 שקלים), צלחת שרקוטרי (45 שקלים), פיצות מהטאבון של סילו (55 שקלים), לחמעג'ון עוף (59 שקלים), לצד מבחר עיקריות בהן פילה מוסר (85 שקלים), פסטה בוקטיני עגבניות (55 שקלים), ריגטוני מיט בולס (65 שקלים), אנטריקוט מינוט (95 שקלים) ועוד.

מסעדת סילו. לינה מיארה וערן שמר צלמים, מערכת וואלה! NEWS
מבית הנשיא לחולון. סיגר על אספרגוס בסילו/מערכת וואלה! NEWS, לינה מיארה וערן שמר צלמים

המסעדה נבנתה כך שמתאימה וידידותית לילדים, עם סדנאות להכנת פיצות שנערכות על הבר, לצד טאבון העצים, ומתחם מיוחד. יחד עם זאת, יש בר גדול בחצר המסעדה, המאפשר גם לקהל הצעיר להגיע וליהנות מאווירה קלילה וקוקטיילים. "אני מתאקלם כאן טוב", מסכם פורטנוי, " רק פתחנו והמסעדה מוזמנת בכל ערב. נראה שתושבי חולון חיכו למשהו כזה שייפתח בעיר".


סילו, פארק פרס, חולון, 03-5733315, שעות פעילות בתקופת ההרצה: ראשון - שבת: 18:00-02:00, החל מה- 1 לספטמבר המסעדה תהיה פתוחה כל מיום בין השעות 09:00-02:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully