וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגורט קיטשן: מסעדת קונפסט חדשה לשאול בן אדרת

24.8.2015 / 9:00

שאול בן אדרת מציג את הפרויקט הבא שלו, שהוא לא אחר מאשר מטבח שלם המבוסס על מנות שבמרכזן היוגורט. תכירו את היוגורט קיטשן, שיפתח בשבוע הבא במרכז ת"א

צילום: עידו שחם, בימוי: בת גולן, עריכה: רן צימט

מתוך ביקור במטבח הביתי של שאול בן אדרת

קוונספט חדש של מטבח יוגורט ייפתח בשבוע הבא ברחוב רוטשילד בת"א. מי שעומד מאחורי המקום הוא לא אחר מאשר השף שאול בן אדרת, הבעלים של מסעדת קימל הוותיקה, התרנגול הכחול ומר וגברת לי. הרעיון ביוגורט קיטשן הוא לשים את היוגורט במרכז הארוחה - ארוחות על בסיס יוגורט במגוון שילובים מזינים ובריאים, מלוחים או מתוקים.

יוגורט קישטן. צילום: בן יוסטר, מערכת וואלה! NEWS
יוגורט סשימי טונה/מערכת וואלה! NEWS, צילום: בן יוסטר

"פנתה אליי משפחה שעשתה עלייה לארץ מצרפת", מספר בן אדרת, "הם היו הבעלים של רשת האופנה מורגן ורצו לעשות משהו גם בארץ, הם החליטו לפנות לכיוון הקולינרי, והגיעו אליי על מנת שנפתח משהו ביחד". לבנות המשפחה היה זיכרון ילדות של היוגורט הסמיך שהן היו אוכלות אצל סבתן, והוחלט לנסות לעשות משהו בכיוון הזה. "עבדנו על המתכון לא מעט עד שהגענו לתוצאה הרצויה, ואני מאוד מרוצה ממה שיצא".

יוגורט קישטן. צילום: בן יוסטר, מערכת וואלה! NEWS
יוגורט סלמון מעושן/מערכת וואלה! NEWS, צילום: בן יוסטר

היוגורט כאן סמיך מאוד (5% שומן) על בסיס חלב בקר, עם מרקם של שמנת חמוצה, "זה בעצם יותר טעם של שמנת, מאשר טעם חמצמץ של יוגורט", מסביר בן אדרת. בין המנות המלוחות אפשר למצוא מנת מלפפונים ציזיקי, נענע שומר ושקדים (23 שקלים), מנת אבוקדו קראנץ', פלפלים צבעוניים, חלפיניו, שברי קרקרים (23 שקלים), מנת קינואה, פולי סויה, פול, דלעת ושקדים (23 שקלים) ועוד. כמו כן ניתן יוגשו סלטים מבוססי יוגורט, ומשתי מנות חמות.

בגזרת היוגורטים המתוקים, יהיו תוספות קצת פחות שיגרתיות מאלו שאנחנו מכירים. בין המנות תמצאו מנת אמרטו שקדים, מרציפן ורוזטה שקדים (19 שקלים), מנת פיסטוק קדאיף, גבינת פטה ומי ורדים (19 שקלים), מנת טירמיסו, ביסקוטים, אספרסו, הל ומרנגים (19 שקלים) ועוד.

יוגורט קיטשן. צילום: בן יוסטר, מערכת וואלה! NEWS
ויש גם גרסה מתוקה/מערכת וואלה! NEWS, צילום: בן יוסטר

המנות נמכרות בשני גדלים ומגיעות בקערית זכוכית רב פעמית מעוצבת, אותה הסועדים יוכלו לקחת עמם בתום הארוחה. "המקום לא גדול, יש אפשרות ישיבה על הבר, וכמה שולחנות בחוץ, אבל הרעיון הוא באמת שאנשים ייקחו איתם את המנה ויוכלו להסתובב איתה או לשבת איתה על ספסל בשדרה".

"רצינו לתת אופציה בריאה ומזינה, שמתאימה לכל שעות היום - לארוחת צהריים, בוקר או ערב, לפני או אחרי המכון, בכל מנת יוגורט כזאת יש מקסימום 250 קלוריות",אומר בן אדרת על הבייבי החדש. "מעניין אותי לראות לאן זה יתפתח, איזה טעמים הכי יאהבו, באיזה שעות זה הכי יילך, אבל לפי הטעימות אני יכול בינתיים להגיד שאנשים מאוד אוהבים את זה".

יוגורט קיטשן. צילום: בן יוסטר, מערכת וואלה! NEWS
יאמי!/מערכת וואלה! NEWS, צילום: בן יוסטר

אתם מתכננים להתרחב לסניפים נוספים?

"זה בהחלט הכיוון. השקענו הרבה בפיתוח של המוצר הזה, וזאת בטח לא השקעה רק לסניף אחד, לשם אנחנו רוצים להגיע, אבל לאט לאט".


יוגורט קיטשן, רוטשילד 8, ת"א, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 10:00-22:00, שישי: 09:00-17:00. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully