וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: המסעדה שתערוך עליכם בדיקת רקע

26.8.2015 / 12:51

חשבתם שכבר ראיתם הכל בעלם המסעדנות? תכירו את מסעדת "פאט דאק" בגלגולה החדש שעושה בדיקת רקע בגוגל על הלקוחות כדי להגשים את החלומות הקולינריים שלהם

מערכת וואלה!

לעובדה שאנחנו חיים בעולם שבו אפשר ללקט עלינו כל מידע שבעולם דרך האינטרנט כבר כמעט התרגלנו. אבל מסעדת "פאט דאק" (הברווז השמן), שתיפתח מחדש בחודש הבא במחוז ברקשייר שבבריטניה, הצליחה להפתיע אותנו. המסעדה תערוך בדיקת רקע בגוגל על כל אורח שיזמין בה מקום.

השף של המסעדה בעלת 3 כוכבי המישלן, הסטון בלומנטל, פותח אותה מחדש בקונספט קצת אחר. בעבר הוא התפרסם בזכות מנות שהמציא, כמו דייסת חלזונות וגלידה בטעם ביצה עם בייקון, אבל נראה שהפעם הוא לקח את הקריפיות לשלב הבא. הוא מעוניין להגיש לסועדים מנות מותאמות אישית, שיעוררו בהם פנטזיות מהילדות. וכדי להכיר כל סועד כמו שצריך הוא יערוך כאמור בדיקה מקדימה. אם חשבתם שזה מה שירתיע את הסועדים, אתם כמובן טועים. המסעדה מקבלת יותר מ-30,000 הזמנות ביום. לנו כל הסיפור הזה משאיר טעם די מוזר בפה, ולא של דייסת החלזונות..

האח הגדול – גרסת המסעדה. סיפור בדקה, מערכת וואלה!
השף הסטון בלומנטל/מערכת וואלה!, סיפור בדקה

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully