וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת טוטומה: סטריט פוד מוקפד ושמח

3.9.2015 / 12:52

טרנד האוכל הלטיני לא עוצר במקסיקו: השפית דליה אלחדף, בוגרת התוכנית מאסטר שף, פותחת מסעדת-רחוב ונצואלית מוקפדת ושמחה בשם טוטומה. מנת הדגל, איך לא, היא האריפה שתוגש עם לא פחות מ-11 מילויים שונים

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

על הטרנד המקסיקני שהשתלט בשנה האחרונה על ת"א דיברנו כאן לא מעט, אבל כעת הגיע הזמן לפנות מקום גם לנציגות מדרום אמריקה - הפעם תהיה זאת ונצואלה, שמתכננת לכבוש את העיר. את טוטומה, מסעדת סטריט פוד ונצואלית, פותחת דליה אלחדף, אותה אתם בוודאי זוכרים מהתכנית מאסטר שף בה השתתפה לפני כשנתיים. כעת מגשימה אלחדף חלום ישן, ופותחת את המסעדה שתמיד רצתה. בטוטומה (זן של עץ הגדל בדרום אמריקה) היא מביאה את המטבח הלטיני החדש שמגיע מונצואלה ומוסיפה לו השפעות נוספות ממדינות דרום ומרכז אמריקה.

מסעדת טוטומה של דליה אלחדף ממאסטר שף. שירן כרמל, מערכת וואלה! NEWS
ארפה במגוון מילויים/מערכת וואלה! NEWS, שירן כרמל

"המסעדה מגישה אוכל רחוב, אבל מהמקום המוקפד של אוכל רחוב" אומרת אלחדף. "אני רוצה לייצר פה משהו שמח, צבעוני כמוני, שאנשים שטיילו בדרום אמריקה יכנסו לכאן ומיד יזהו את הקצב ושמחת החיים".

במרכז המטבח של אלחדף תעמוד הארפה, מאכל הדגל של המטבח הונצואלי, מעין פיתה נטולת גלוטן העשויה מקמח תירס. הארפה של אלחדף תגיע עם 11 מילויים שונים, לצד מנות ראשונות והפתעות נוספות. "אני רוצה שכולם ימצאו את עצמם אצלי במסעדה - קודם כל, רוב המנות נטולות גלוטן, דבר שני דאגתי גם לצמחונים וטבעונים, שלא ירגישו שהם אוכלים משהו פחות טוב. אני רוצה שכולם ייהנו כאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טוטומה. שירן כרמל,
נעים להכיר - פאלנטיין/שירן כרמל

בין המנות הראשונות בתפריט תמצאו טקניוס - מקלות גבינה מלוחה עטופים בבצק קמח חיטה עם רוטב מנגו- פסיפלורה פיקנטי (32 שקלים), קאוסה לימנייה - מנה פרואנית המורכבת משכבות של פירה תפוחי אדמה עם אהי אמריג'יו, שרימפס, עגבנייה, ביצה, אבוקדו ורוטב טרטר (32 שקלים), אמפנדס וונצואליות מקמח תירס במילוי גבינה/ עוף /טבעוני ( 24-28 שקלים), קאצ'אפה- פנקייק תירס ממולא בגבינה רכה מלוחה בתוספת שמנת חמוצה (31 שקלים) ועוד.

בגזרת הארפאס תמצאו מילויים כמו פאבג'ון בשר בקר ברוטב פלפלים, עגבניות ובצל עם שעועית שחורה, גבינה מלוחה ופלאנטיין (38 שקלים), ריינה פפיאדה- סלט עוף ואבוקדו (36 שקלים), אסאדו נגרו - בשר בקר במרינדת ירקות ויין, מושחר בסוכר קנים ומבושל בבישול ארוך עם גבינה מלוחה וגואסקקה (42 שקלים), לוס מוצ'אצ'וס- ההמבורגר של דליה, גבינה מותכת, אבוקדו, עגבניה וחסה (47 שקלים), קוסטה פילה דג מצופה בקינואה ומטוגן, עם סלט עגבניות ובצל סגול חמצמץ, אהי פיקנטה, ורוטב טרטר (42 שקלים), קריבה שרימפס ברוטב קארי הודי פיקנטי (44 שקלים) ועוד.

טוטומה. שירן כרמל,
פנו מקום למטבח הנצואלי/שירן כרמל

"אני יכולה לעשות אוכל גורמה" מסכמת אלחדף, "אבל זה לא מדבר אליי, אני לא אוהבת לצלחת. אני רוצה שאנשים יבואו, יאכלו, ירגישו בבית שלי ויגידו וואו, כמה טעים לי".

המסעדה תיפתח להרצה ביום ראשון (6 לספטמבר), בתקופת ההרצה ימי ושעות הפתיחה: שבת - חמישי (שישי סגור): 18:30-23:00, בהמשך תיפתח גם בשעות הצהריים.

טוטומה, דיזינגוף 265 פינת ירמיהו, ת"א, 03-5168963. לא כשר

טוטומה: מסעדת אוכל רחוב חדשה לבוגרת מאסטר שף
המונה טועם: פיתה בסגנון ונצואלה בשוק הכרמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully