וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירו איי קאם: נפתח בר הראמן של אהרוני

16.9.2015 / 11:01

אחרי 16 שנות העדרות מעולם המסעדות, ישראל אהרוני חוזר לבשל בהירו ראמן החדש במתחם שרונה. " הספיק לי ממסעדות, זאת הרפתקה מסוג אחר", אומר אהרוני

צילום: דייב שחר, עריכה: רן צימט

16 שנה מחוץ לעולם המסעדנות זו תקופת לא מבוטלת, לא רק עבור קהל הסועדים, אלא גם לשף ישראל אהרוני, להיעדר מנוף הקולינריה המקומי. אז נכון, הוא המשיך לככב על המסך שלנו, בתכניות בישול, ובתכנית סיורי האוכל האהובה שלו ושל גידי גוב ברחבי העולם, אבל מה רבה הייתה השמחה כשהודיע בחודשים האחרונים כי בקרוב ייפתח המקום החדש שלו. בסוף השבוע האחרון זה קרה, והגיע הזמן להתחיל לשנן: השם - הירו, הקונספט - ראמן בר, המיקום - שרונה מרקט.

"במשך השנים הארוכות שאני מחוץ לעסקי המסעדנות קיבלתי עשרות הצעות לפתוח מסעדות, והתשובה האוטומטית שלי הייתה לא" מספר אהרוני על הסיבות לקאמבק. "אני חושב שהפעם לקח לי 5 דקות להגיד כן כי זאת לא מסעדה. הספיק לי ממסעדות, זאת הרפתקה מסוג אחר". בין לבין, אהרוני מודה שחש געגוע, אבל העדיף לחזור בפורמט אחר. "אפשר לקרוא לזה אוכל רחוב, אבל משודרג, מטופח ומהודק".

מרק הראמן של אהרוני. יח"צ, שי ניינבורג
בשעה טובה גם כאן יש מסעדת ראמן/שי ניינבורג, יח"צ
"איפה שאני יכול לסבך את עצמי, לשם אני נכנס".

למי שלא מכיר, ראמן, זו הגרסה היפנית למרקי האטריות הנפוצים במזרח הרחוק. "היפנים שקיבלו את האטריות מהסינים, נתנו להן אפיון יפני שעומד בזכות עצמו", מסביר אהרוני. "ה-DNA נשאר זהה, אבל זאת לצערי, הגרסה הנודניקית והקשה. איפה שאני יכול לסבך את עצמי, לשם אני נכנס". הרעיון בראמן הוא שזאת ארוחה שמכילה את כל המרכיבים בצלחת אחת- יש בזה מרק, אטריות, בשר בד"כ, ירקות וביצה. ארוחה שלמה בקערה.

אז בתפריט של הירו תמצאו 3 סוגי ראמן - בקר (56 שקלים), עוף (52 שקלים) וטופו (44 שקלים). חוץ מראמן מציעים בתפריט כנפיים (38 שקלים), גיוזה פרגית (5 יחידות - 32 שקלים), גיוזה טבעונית (28 שקלים) וסלטים אסיאתים שונים (18 שקלים).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מרק הראמן של אהרוני. יח"צ, שי ניינבורג
ויש עוד מנות/שי ניינבורג, יח"צ
"אני במקצוע הזה כבר 35 שנה וזה מדהים המהפכה של העולם הגסטרונומי בארץ"

השף, שכיכב על מסך הטלויזיה שלנו, עוד לפני שהומצא המושג שף-סלב, לא יכול להתעלם מהשינוי הקולינרי שעברה ישראל בכל השנים שלו בתחום. "אני במקצוע הזה כבר 35 שנה וזה מדהים המהפכה של העולם הגסטרונומי בארץ; במודעות, בשפע חומרי הגלם ובתובנות. פעם מקום כמו שרונה מרקט היה מדע בדיוני, אף אחד פה לא היה מעלה על דעתו דבר כזה או שצריך דבר כזה. אני חושב שהמהפיכה שקרתה פה זו ההוכחה הטובה ביותר להתפתחות שלנו כמעצמה קולינרית".

הירו, שרונה מרקט ת"א, שעות פעילות: ראשון - שבת 12:00-23:00. לא כשר

מרק הראמן של אהרוני. יח"צ, שי ניינבורג
יש גם סלטים אסיאתיים/שי ניינבורג, יח"צ
מרק הראמן של אהרוני. יח"צ, שי ניינבורג
מרק הראמן של אהרוני/שי ניינבורג, יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully