וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ראשון לאסף גרניט?

15.9.2015 / 12:12

בשנה החולפת, מאז הוקמה, המסעדה הלונדונית פאלומר השייכת לקבוצת "מחניודה", הוכתרה פעם אחר פעם כאחת המסעדות הטובות והנחשקות בעיר. כעת, נחשו איזו מסעדה מעטרת את כריכת מדריך המישלן לשנת 2016 של העיר לונדון?

מסעדת פאלומר על שער מדריך מישלן. אמזון, אתר רשמי
כריכת מדריך המישלן החדש של לונדון כפי שהיא מופיעה באתרי הספרים/אתר רשמי, אמזון

מסעדת The Palomar מקבוצת "מחניודה" הירושלמית נפתחה בלונדון רק לפני כשנה, ומהר מאוד הפכה לאחת המדוברות והמוערכות בעיר.

כבר בסוף שנת 2014, המסעדה הוכתרה כ"מסעדה הלוהטת ביותר" מטעם האתר המוביל Londonist.com, לאחר שגברה על מאות מסעדות אחרות. שנת 2015 גם היא מאוד טובה ל"פאלומר" כאשר בחודש מאי האחרון, מגזין הגברים הנחשב GQ בחר אותה כ"מסעדת השנה". במהלך חודש יוני, המסעדה הוסיפה למדף שלה שני פרסים חשובים נוספים: מקום 15 ב- National Restauratns Awards וכן תואר "מסעדת השנה" על פי המגזין TATLER.

כעת נראה שהשיא עוד לפניה עם חשיפת מדריך המסעדות של מישלן ללונדון 2016. על כריכת המדריך, שעתיד להתפרסם בעוד כיומיים, מתנוססת לא אחרת מאשר תמונתה של מסעדת פאלומר (באתרי הספרים השונים כמו אמזון). חשוב לציין כי המדריך מכיל המלצות למסעדות, ולא רק את הרשימה היוקרתית של המסעדות המכוכבות. על כן, עדיין לא ברור אם המסעדה, בניצוחה של השפים אסף גרניט, יוסי אלעד, אורי נבון, תומר עמדי (שף בפועל) ויעל ורדי (שף קונדיטורית), עדיין מומלצת מישלן (תואר שקיבלה כבר בספטמבר 2014) או שמא אסף גרניט מצטרף סוף סוף לחברו השף מושיק רוט במועדון כוכבי המישלן. גרניט וחבריו סופרים בינתיים את הדקות, כשהשף מסר לוואלה! אוכל בתגובה: "מופיעים, אבל לא יודעים מה זה אומר, עוד יומיים".

עוד בנושא:
שפים ישראליים כובשים את מטבחי העולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully