וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים את חול המועד: כל האירועים ברחבי הארץ

29.9.2015 / 9:53

כל החדשות והאירועים שיעשו לכם את חול המועד: חומוסייה חדשה בתל אביב, סדנאות בישול בחינם של נוף עתאמנה בנהלל, פסטיבל טעם הנגב בבאר וחגיגות אוקטוברפסט ברחבי הארץ

ברחבי הארץ

כוס קפה במתנה ברשת קפה ג'ו

רשת קפה ג'ו תציע לכבוד יום הקפה הבינלאומי (שיחול ביום שלישי, 29 בספטמבר) כוס קפה חינם לכל מצטרף חדש למועדון הלקוחות. ניתן להצטרף, ללא עלות, למועדון ולממש את ההטבה באמצעות אפליקציית הסלולר "קפה ג'ו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קפה במתנה לכל מצטרף. קפה ג'ו/מערכת וואלה!, צילום מסך

סדנאות "שף צעיר" ברשת פיצה האט

רשת הפיצה מציעה סדנה חוויתית לילדים בכל סניפי הרשת (למעט סניף פתח תקווה). לאחר שילבשו סינר ויחבשו כובע שף, האופים הצעירים ילמדו על המטבח וכמובן יתנסו באפיית פיצות. בסוף הסדנה, הילדים זוכים לאכול את הפיצה שאפו במו ידיהם ומקבלים תעודת שף צעיר של הרשת.

הסדנאות מתאימות לילדים בגילאי 5-12, וכל סדנה כוללת 10-40 משתתפים. עלות הסדנה: 40 שקלים.

לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר עם גלעד, מנהל המכירות של הרשת: 054-5438309

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל ילד מקבל תעודת שף צעיר. פיצה האט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרכז

הסוכה הורודה של מיכל אנסקי, מסעדת אחד העם 1

מיכל בונה סוכה, והיא ורודה לחלוטין: לימונדה ורודה (חמוציות, טימין וליים) שתוגש לכל סועד בתחילת הארוחה, מבחר יינות ורודים (125-175 שקלים לבקבוק, 32-44 שקלים לכוס) וכמובן גם מנות אוכל באותו צבע כמו פסטה רביולי עם צ'ילי ומוצרלה ברוטב פלפלת אדומה וטרגון (66 שקלים) או פסטה ריגטוני עם וודקה ורוטב עגבניות (59 שקלים).

ספיישל הסוכה הורודה יתקיים החל מ-27.9 עד ה-5.10, בכל ערב החל מהשעה 18:00

אחד העם אחד, אחד העם 1, תל אביב. 03-5161915. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחג הזה תלבשי ורוד. מסעדת אחד העם אחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

חומוסייה חדשה בשכונת מונטיפיורי: עדו גרגירים

השף עדו עוז, יחד עם משה שטובי, פתח חומוסיה חדשה בשכונה המתפתחת מונטיפיורי. בין המנות השונות, אפשר למצוא מנת קומפלט הכוללת פולים אשר בושלו כל הלילה, חמשוקה - שקשוקה על מצע חומוס או חומוס עם פטריות שמפניון טריות עם בצל מקורמל ותערובת תבלינים סודית. טווח המחירים: 22 שקלים לחצי מנה עד 29 שקלים למנה גדולה. המקום מציע גם עסקיות צהריים במחיר 42 שקלים הכוללת שתייה, סלט קצוץ ומנת חומוס.

עדו גרגירים, רבינציקי 4, תל אביב. 03-561-3149. שעות פעילות: ימים א'-ה' 10:00-16:00. ללא תעודת כשרות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חומוס חדש בשכונת מונטיפיורי. עדו גרגירים/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגיגות האוקטוברפסט בביירן, תל אביב

במשך עשרה ימים, בין התאריכים 1-10 באוקטובר, יחגגו בבראסרי הבווארי את חגיגות האוקטוברפסט עם תלבושות ססגוניות, תפאורה, מבחר גדול של עשרות בירות גרמניות (כמו שפאטן, ארדינגר או פרנסיסקנר) ותפריט אוכל על טהרת אוכל הרחוב הגרמני, כגון: ביירן צ'יזבורגר - לחמנית בריוש עם פרמז'ן, מיונז ושניצל עוף (38 שקלים), מולי גוס - נקניקיית עגל ואווז (36 שקלים) או פלטת נקניקים המוגשת עם פרעצל (52 שקלים).

ביירן, פרישמן 22 (פינת סירקין), תל אביב. 077-5565753. לא כשר.

אוקטוברפסט בביירן. אפיק גבאי
אוירה נאמנה למקור. אוקטוברפסט בביירן/אפיק גבאי

חגיגה כפולה בבירגארדן דיזינגוף, תל אביב

הבירגארדן בדיזינגוף יחגוג לכל אורך חודש אוקטובר גם שנתיים להיווסדו וגם את פסטיבל אוקטוברפסט המסורתי. בכל ערב החל מהשעה 19:00, המקום יציע מבחר בירות מהחבית, בירות בבקבוקים (כמו סן ברננדוס פריור או קסטיל רוז') וכמובן תפריט של אוכל גרמני שמח עם מנות כמו נקניקיות גרמניות הום-מייד (38 שקלים) או פרעצל טרי עם מטבלים (28 שקלים). במסגרת האירועים במקום, החוגגים יוכלו להתנסות בשני סוגים של בירת ויינשטפן שעדיין לא עשו עלייה ארצה: קורביניאן ופסט-ביר. בנוסף, בכל יום (למעט שישי), המקום יציע 50 אחוז הנחה על תפריט האלכוהול ומנות נבחרות בין השעות 19:00-20:30.

בירגארדן, כיכר דיזינגוף, תל אביב. 0545274512. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוגגים כפליים. בירגארדן דיזינגוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגלוטרייה חוזרת לכבוד סוכות, יפו

מסעדת הפופ-אפ נטולת הגלוטן של השף ערן זינו חוזרת לכבוד חול המועד סוכות, והפעם גדולה ומשודרגת יותר. בין התאריכים 27 בספטמבר ועד 5 באוקטובר, הגלוטרייה תפעל הפעם כמסעדה לכל דבר עם חלל ישיבה וחלל בר עם תפריט יין עשיר. בין המנות של המסעדה אפשר למצוא סביצ'ה דג ים עם אננס, צ'ילי וכוסברה (42 שקלים), ניוקי צלויים עם ירקות וחמאת אגוזי לוז (56 שקלים), מבחר גדול של פיצות (42-62 שקלים וקינוחים (32 שקלים). כל המנות הן כאמור ללא גלוטן. כמו כן, יהיה ניתן לקנות הביתה לחמים מיוחדים (26-32 שקלים לכיכר).

הזמנות יילקחו כל יום החל מיום א' 20.9 ועד ה- 5.10 בין השעות 10:00 ל- 19:00. טלפון להזמנות: 052-3707276.

"הגלוטריה בנור", פנחס בן יאיר 5, שוק הפשפשים, יפו . לא כשר.

מאפים ללא גלוטן, גלוטרייה. יורם אשהיים, מערכת וואלה! NEWS
פופ אפ נטול גלוטן. הגלוטרייה/מערכת וואלה! NEWS, יורם אשהיים

רשת ספייסז עושה לכם בייביסיטר:

הרשת, המתמחה בכלי מטבח וחומרי גלם, מציעה לילדיכם סדנאות בישול מעשיות בהדרכת שפים מקצועיים. הסדנאות מגוונות, החל מסדנאות אפיית עוגיות ענק בצורת סוכה דרך סדנאות ארוחות בוקר וסלטים ועד סדנאות הכוללות הכנת מאכלים ממטבחים מכל העולם.

הפעילויות יתקיימו בסניפי הרשת ספייסז: קניון עזריאלי הוד השרון, קניון גבעתיים וקניון אילון.

לפרטים נוספים ולמידע בנוגע לתאריכי הסדנאות: 1-700-500-611

סדנאות לילדים בספייסז. אייל קרן, מערכת וואלה! NEWS
סדנאות מגוונות לילדים. רשת ספייסז/מערכת וואלה! NEWS, אייל קרן

סוכה בצורת פיקניק

מסעדת הפיקניק, חלק מהמתחם האיטלקי ליטל איטלי בשרונה, מקימה לכבוד חול המועד סוכה ענקית בצורת סל פיקניק. התפריט כולל פיצות, פסטות, סלטים וגלידות. כמו כן, ניתן לקנות במקום מבחר גבינות, לחמים, ממרחים, פירות או יינות.

הפיקניק, Little Italy, רחוב קפלן 20, שרונה, תל אביב. טלפון: 03-6979000. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוכת הפיקניק בשרונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חג היין במתחם התחנה

פסטיבל היין במתחם התחנה יתקיים זו השנה השנייה. במשך יומיים, 30 בספטמבר עד ה-1 באוקטובר, החל מהשעה 18:00יציגו היקבים המקומיים את היינות המיוחדים שלהם על רקע הופעות חיות ומוזיקה. עם רכישת כוס בכניסה למתחם (69 שקלים ברכישה מוקדמת או 79 שקלים במקום.כמו כן תוגש טעימות יינות חופשית ללא הגבלה. בנוסף, ניתן לרכוש יינות במחירים בלעדיים ולהתחדש בגאדג'טים המיועדים לתרבות היין. במקום יפעלו גם דוכני אוכל.

רכישה מוקדמת באתר או בטלפון 03-5180533.


חגיגות האוקטוברפסט של פאולנר

פאולנר חוגגת בארץ את פסטיבל הבירה ממינכן עם בירת האוקטוברפסט הרשמית שלה בשלושה מוקדים שונים בארץ: מתחם הביזנס פארק אאוטלט, הרצליה (על גג הזאפה), בתאריכים 30 בספטמבר עד ה-1 באוקטובר, בין השעות 17:00-24:00. במסגרת האירועים, ייערכו הופעות חיות, יוגשו מבחר בירות מיוחדות ומטעמים בוואריים מסורתיים.

- מתחם ביר גרדן שרונה, תל אביב, בתאריכים 7-8 באוקטובר בין השעות 19:00-23:00. לצד הופעות חיות וסוגים שונים ומיוחדים של בירת פאולנר, יוגשו באירוע מבחר מנות דגל מהמטבח הבווארי, החל ממנות פתיחה וכריכים (פרעצל, פטה כבדים, איקרה, הרינג רך, לחמניית שוקרוט או קורנדביף) וכלה במנות עיקריות ומגוון נקניקיות, כגון שפצלה פטריות וערמונים, חצי תרנגולת על האש, שרימפס ביין לבן ועוד.

- מתחם התחנה, תל אביב, בתאריכים 21-22 באוקטובר בין השעות 19:00-23:00. יחד עם מבחר גדול של בירות, דוכני מזון והופעות חיות, במקום יפעלו גם דוכני יריד. בנוסף, המעניין במתחם הוא הישיבה ההמונית המשותפת בה החוגגים ישתו בצוותא בכוסות מיוחדות אותן ניתן יהיה לקחת הביתה כמזכרת.

אירועי אוקטוברפסט של פאולנר. יח"צ חו"ל,
פאולנר באוקטוברפסט/יח"צ חו"ל

חגיגות האוקטוברפסט המסורתיות בדיקסי

זו השנה ה-11 שבה מסעדת דיקסי של השף חיים כהן מציינת את האוקטוברפסט עם פסטיבל בירה הכולל תפריט של 25 בירות ומנות אוכל בהשראה זו כמו חצי קילו מולים ברוטב חמאה ובירה (89 שקלים), פורקטה על ג'בטה (71-75 שקלים) או כנפי עוף בצ'ילי ובירה (45 שקלים). הפסטיבל, אשר החל ב27 לספטמבר, יימשך עד ה-24 לאוקטובר., ובמסגרתו מוצעים למשתתפים מסלולי "בירה ללא תחתית": 70 שקלים עבור בירות ישראליות או 90 שקלים עבור בירות מיובאות. ביום שישי ה-16 לאוקטובר תתקיים מסיבת רחוב מחוץ למסעדה עם כסאות ים, עמדת די.ג'יי וכמובן בירה.

דיקסי גריל בר, רחוב יגאל אלון 120, תל אביב. 03-6966123. לא כשר.

פלייטים פורטוגזים בבר היין פורטו

בר היין פורטו מייבא לא רק יינות, אלא גם את ה"פלייט" הנהוג ברחבי אירופה: סדרת טעימות של יינות ממגוון סוגים. כל סדרה, כלומר פלייט, כוללת שלוש כוסות יין (60 מ"ל) מיקבים פורטוגזים. סך הכל בר היין מציע ארבעה פלייטים שונים: יין לבן (65 שקלים), יין אדום ופורט (65 ש"קלים), יין פורט (75 שקלים) או סדרה של יין לבן, אדום ופורט (65 שקלים). לצד היינות, יוצעו גם מנות אוכל בהשראת האזור: טונה עם איולי, לימון ועירית (28 שקלים), סרדינים מפורטוגל (28 שקלים) או סלמון עם מטבל שמנת חמוצה (48 שקלים). הפלייטים מוגשים בימים א'-ה' בין השעות 16:00 לחצות וביום שישי החל מהשעה 11:00 ועד 17:00.

פורטו, טשרניחובסקי 6, תל אביב. 03-6206610. לא כשר.

"ארוחה עם חברים" בשיין אנד שארפ

מסעדת שיין אנד שארפ משיקה קונספט חדש וחברתי לכבוד חודש אוקטובר: ארוחה עם חברים. הארוחה המתאימה לארבעה סועדים כוללת לחמים, 4 מנות ראשונות כמו קרפצ'יו בקר וכבד אווז עם קרם שורשים, נתח בשר (פרייב ריב או פורטרהאוס) במשקל קילו וחצי, 4 תוספות כמו שעועית ירוקה או צ'יפס, 2 קינוחים לבחירה ושתייה (כולל בקבוק יין) במחיר 800 שקלים.

שיין אנד שארפ, יגאל אלון 65, תל אביב. 03-5364755. לא כשר.

ארוחה עם חברים בשיין אנד שארפ. צילום: בן יוסטר,
ארוחה עם חברים. שיין אנד שארפ/צילום: בן יוסטר

ירושלים, שפלה ודרום

סיור קולינרי בשוק מחנה יהודה

חברת תיירות השווקים "יאללה בסטה" תקיים סיור קולינרי מיוחד לסוכות בשוק מחנה יהודה בירושלים ביום שישי, 2 באוקטובר. בין דוכני השוק, באי הסיור ילמדו על בניית השוק והתפתחותו, החנויות המפורסמות והשינויים שחלו בו. בנוסף, המשתתפים יקבלו בסיור מודרך בשכונת נחלאות הסמוכה שיכלול הסברים על בתי הכנסת, הסוכות והחצרות הפרטיות. בין הסבר להסבר, יערכו טעימות שונות כמו מאפה גרוזיני מסורתי, עלי גפן, משקאות בריאות ועוד.

הסיור יחל בשעה 09:30, ויארוך כ-3 שעות. המשתתפים מתבקשים להגיע בלבוש צנוע. מחיר: 119 שקלים.

הצטרפות ותשלום דרך האתר.

סיור במחנה יהודה. עירית ולינסקי, מערכת וואלה! NEWS
טעימות לחג הסוכות. סיור בשוק מחנה יהודה, ירושלים/מערכת וואלה! NEWS, עירית ולינסקי

הופעות חיות במסעדת נמל ירושלים

נמל ירושלים מגדירה את עצמה כרציף של הופעות, אוכל ושתייה. ככזה, לצד תפריט טאפאס עם מנות כמו פאטאטס (22 שקלים), ברבוניות פריכות (38 שקלים) או אסאדו על בצלים מקורמלים (52 שקלים), המקום מציע הופעות חיות מדי ערב. בחול המועד ניתן לבוא לראות את שליחי הבלוז, נינו ביטון וביום שני הקרוב, בצאת החג, מתוכננת מסיבת הקפות עם ז'עלוק.

נמל ירושלים, רחוב הלל 22, ירושלים. 02-6254447. כשר.

מסעדת נמל ירושלים. Glitz Ailon, מערכת וואלה! NEWS
אוכל, הופעות ושתייה. נמל ירושלים/מערכת וואלה! NEWS, Glitz Ailon

תפריט מדורה במטבח של רמה

המסעדה, הבנויה כסוכת עץ, תציע לאורך כל חול המועד, החל מה-28 בספטמבר ועד ה4 באוקטובר, תפריט מדורה (בנוסף לתפריט הקיים). התפריט שבנה השף תומר ניב מבוסס על נתחים שלמים הניצלים לאורך זמן מעל מתקן מדורה שנבנה במיוחד. הנתחים מוגשים כמנות חלוקה למרכז השולחן יחד עם ירקות במגוון טכניקות. מנות לדוגמה: שוק טלה עם סלט עגבניות וטחינה ירוקה (26 שקלים ל-100 גרם), צלעות טלה עם בורגול, פטרוזיליה, צ'טני עגבניות, קרם בטטה ועדשים ואגוזי לוז (26 שקלים ל-100 גרם) או דג ים שלם בטאבון עם תפוחי אדמה ורוזמרין (36 שקלים ל-100 גרם).

לאורך חול המועד, המסעדה תהיה פתוחה לסרוויס בראנץ', צהריים וערב.

המטבח של רמה, בכניסה ליישוב נטף, הרי יהודה טל' 02-5700954. לא כשר.

תפריט סוכות במטבח של רמה. יעל אילן נוף, מערכת וואלה! NEWS
תפריט מדורה מיוחד לחול המועד. המטבח של רמה/מערכת וואלה! NEWS, יעל אילן נוף

סיור אוכל רחוב ברמלה

בין התאריכים 29 בספטמבר עד ה-1 באוקטובר, תוכלו למצוא מגוון פעילויות בעיר רמלה. הטעימה שבהן היא כרטיס טעימות מיוחד (69 שקלים) לאוכל הרחוב של השוק ברמלה. כל כרטיס מקנה 3 טעימות מדוכנים מובחרים (פריקסה, מנות הודיות, בורקטס טורקי, לימונדה טרייה, מנות הודיות ועוד) וגם כניסה לשלושה אתרים (מוזיאון, מגדל לבן ובריכת הקשתות). הכרטיס כולל גם השתתפות במשחק "מחפשים את המטמון".

ניתן לרכוש את הכרטיס באתר האינטרנט או במוזיאון רמלה.
לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר במייל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טעימות של אוכל רחוב. שוק רמלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוכות במסעדת מיטבול, ראשון לציון

במהלך חול המועד סוכות, מסעדת מיטבול תציע תפריט חגיגי: נתחי בוצ'ר (במשקל 600 גרם), סלט ברי ברימונים וקרפ מסקרפונה ורימונים ברוטב פירות יער. כל זה בעלות של 290 שקלים. ניתן לבחור גם בנתח בוצ'ר פילה (בתוספת 30 שקלים) ולהוסיף לארוחה גם יין רימונים (בתוספת של 25 שקלים לכוס). בנוסף, ניתן יהיה לרכוש בשר טרי לערב החג ולחול המועד, כמו שיפודים, המבוגרים ונתחים לסטייקים.

מיטבול, דרך המכבים 8, ראשון לציון (איזור התעשייה הישן). 03-9646468. לא כשר


תפריט סוכות ב-לה ביסטרו, חולון

מסעדת לה ביסטרו במתחם עזריאלי בחולון, מציגה תפריט מיוחד לכבוד סוכות הכולל מנות חדשות לצד התפריט המוכר. בין המנות ניתן למצוא דג בורי שלם על הגריל עם צ'ימיצ'ורי ולימון טרי לצד תוספת לבחירה (89 שקלים), סלט חג עם פקאנים מסוכרים, גרעיני חמניה קלויים, רימונים, רוקאט וחסה (44 שקלים) או ברבוניה מקומחת עם תערובת תבליני הבית על מצע חסה מסולסלת ולצד שלושה רטבים ותוספת לבחירה (75 שקלים).

LE BISTRO BAR פועלת 7 ימים בשבוע, החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד אחרון המבקרים.

לה ביסטרו, מתחם עזריאלי, חולון. 03-6047485. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תפריט מיוחד לסוכות. לה ביסטרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיורים במבשלת נגב

ליומיים בלבד (30 בספטמבר-1 באוקטובר), מבשלת נגב תפתח את מרכז המבקרים שלה לסיורים הכוללים הסברים על עולם הבירה, סיפורה המיוחד של המבשלה, טעימות מחומרי הגלם ולבסוף כמובן טעימות בירה ונשנושים קלים. אורך הסיור: 50 דקות.

הסיורים יתקיימו כל שעה עגולה החל מהשעה 10:00 ועד 14:00. מחיר הסיור הוא 35 למבוגר (מעל גיל 18) ו-10 שקלים לילד (3-18). לא תינתנה טעימות לקטינים.


מבשלת נגב, רחוב כסלו 27, א"ת קרית גת.לפרטים והרשמה: 08-6886070, 054-5315249

סיור במבשלת נגב. יעל שולמן, מערכת וואלה! NEWS
סיור עם טעימות ונשנושים. מבשלת נגב/מערכת וואלה! NEWS, יעל שולמן

פסטיבל טעם הנגב, באר שבע

בחול המועד סוכות, יתקיים בפעם הראשונה פסטיבל קולינרי ייחודי בעיר העתיקה של בירת הנגב (בין התאריכים 30 בספטמבר עד ה-1 באוקטובר החל מהשעה 17:00 ועד 23:00, ביום שישי ה-2 באוקטובר החל מהשעה 12:00 ועד 17:00). במסגרת הפסטיבל, יוזמה של חברת כיוונים יחד עם עיריית באר שבע ובתמיכת הרשות לפיתוח הנגב והמשרד לפיתוח הנגב והגליל, יציגו החלקאים והיצרנים המקומיים את תוצרתם ברחובות העיר העתיקה: יקבים, מבשלות בירה, דבש, ריבות, תבלינים ומוצרי אפייה. בנוסף, שפים בכירים כמו הילה אלפרט, עומר מילר, מיקי שמו ורונן דברת, יגיעו להעביר סדנאות בישול. לאורך כל הפסטיבל יוקמו דוכני מזון של מבחר מסעדות מכל רחבי הנגב.

ההפקה תפעל לשמירת הכשרות באירוע באמצעות משגיחים בסיוע הרבנות הראשית ב"ש וחברת הקייטרינג באירוע. הכניסה חינם.

פסטיבל טעם הנגב. העיר העתיקה, באר שבע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צפון

פסטיבל בנימינה, גבעת עדה

בימים שלישי עד שישי בחול המועד סוכות יתקיים פסטיבל בנימינה ליצירה ישראלית, זו השנה ה-14, אשר יכלול הרבה אמנות והופעות חיות של מתי כספי, אריאל זילבר וערן צור.
מעבר למתחמי פעילויות לילדים, חצר אמנים, סרטים דוקומנטריים, סדנאות יצירה וסוכה קהילתית, תתקיימנה גם סדנאות יין של יקב בנימינה במחיר של 30 שקלים לאדם.

פרטים נוספים ועדכונים על הפעילויות השונות של פסטיבל BINYAMINA: מתנ"ס בנימינה גבעת עדה 04-6288391/2.

תפריט סוכות במסעדת קוקושקה, עכו

בחול המועד סוכות יתקיים פסטיבל עכו (28 בספטמבר עד ה-1 באוקטובר), ולכבודו קוקושקה, בר-מסעדה ברחבת הבזאר הטורקי, הוסיפה לתפריטה מנות ספיישל מלהיבות בהשראת אירופה הקלאסית וחופי הים התיכון: סופלקי - בשר שייטל במרינדה עם מטבל יוגורט ופיתה ערבית בעבודת יד (40 שקלים), פלאפל סרטנים בפיתה עם ממרח פלפלים קלויים (28 שקלים) או מבחר נקניקיות עטופות בטורטייה ומוגשות עם תוספות שונות (32 שקלים).

28 בספטמבר עד ה-1 באוקטובר פתוח מ 11:00 עד לקוח אחרון בלילה.

קוקושקה, מדרחוב מקורה, הבזאר הטורקי, עכו. 04-9019758. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלאפל סרטנים. קוקושקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוק פליאוליתי בעפולה

בירת העמקים מציגה: שוק פליאו הכולל עשרות דוכנים על טהרת התזונה הקדמונית. מדובר למעשה במעין שוק איכרים בסגנון אירופאי בו ניתן לרכוש מוצרים לא מתועשים וללא חומרים משמרים, ישירות מהיצרן לצרכן. בין הדוכנים השונים אפשר למצוא פירות, ירקות, בשרים או משקאות.

הפסטיבל יתקיים בפארק עפולה בימים רביעי וחמישי, 30 בספטמבר עד ה-1 באוקטובר, החל מהשעה 10:00 ועד 19:00. עלות הכניסה היא 50 שקלים (או 20 שקלים לתושבי עפולה בהצגת ת"ז). המחיר כולל גם כניסה לפסטיבל הסוסים המתקיים במקום.

שוק פליאו. פארק עפולה.

תחרות פויקה בהרי גליל. תקשורת יעל שביט,
מי יהיו אלופי הפויקה? יקב הרי גליל/תקשורת יעל שביט

סדנאות בישול של נוף עתאמנה אסמעיל ללא תשלום בנהלל

חברת הקוסמטיקה הטבעית והאורגנית LAVIDO מארגנת יריד מיוחד לכבוד סוכות במרכז המבקרים הראשי של החברה בנהלל, אשר יכלול בין השאר סדנאות בישול תחת הטייטל "מהשדה לצלחת" של זוכת מאסטר שף, נוף עתאמנה אסמעיל. הסדנאות יעשו שימוש מפירות ועשבי תיבול טריים שנקטפו מגן הירק של החברה. היריד פתוח לקהל הרחב והכניסה אליו היא ללא תשלום. הוא יתקיים ביום שבת (ערב חג סוכות), 3 באוקטובר בין השעות 10:00-18:00, וביום ראשון (חג סוכות), בין השעות: 9:30-14:00.

עתאמנה איסמעיל בנהלל. איהב שוקה, מערכת וואלה! NEWS
מהשדה לצלחת. נוף עתאמנה איסמעיל/מערכת וואלה! NEWS, איהב שוקה
  • עוד באותו נושא:
  • סוכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully