וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימי אוליבר חושף: המזונות הכי בריאים

24.9.2015 / 14:07

השף הבריטי המפורסם ג'יימי אוליבר פרסם את רשימת 100 מזונות העל שיעזרו להאריך חיים. אז אם אתם בעניין של טעים ובריא - קחו דף ועט ותתחילו לרשום

אימג'בנק GettyImages

השף הבריטי ג'יימי אוליבר, חושף לראשונה את רשימת מזונות העל שיעזרו לכם להאריך חיים עד גיל 100. אוליבר, שהתפרסם עם תכניתו "השף העירום" מקדם בשנים האחרונות בכל מדיה אפשרית קמפיין נגד אוכל לא בריא בבתי ספר ובתעשיית המזון בכלל, וכעת חושף לטובת אוהבי האוכל והחיים הארוכים את הרשימה.

ג'יימי אוליבר. Ralf Juergens, GettyImages
אוליבר. יאריך לכם את החיים/GettyImages, Ralf Juergens

אז אם גיל 100 קוסם לכם, זה הזמן לקחת דף ועט ולהתחיל לרשום: בראש הרשימה המונה 14 פריטים, נבחרו הביצים, שלטענת אוליבר הן מקור מצוין לחלבון, חומצה פולית ושלל ויטמינים ולאחריהן תמצאו את גבינת העזים העשירה לדבריו בסידן, חלבון וויטמין די. גם דגים, בטטות, שום וטופו מככבים ברשימה, כך שאם אתם צמחוניים זו עשויה להיות משימה קלה עבורכם. ולמרות שממש התאמצנו למצוא, אנחנו מצטערים לבשר ששוקולד לא נמנה ברשימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully