וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת עדי'ס לייף סטייל מוכרת את עלמה לאונג'

6.10.2015 / 9:01

אחרי שנפרדה מהשף יונתן רושפלד קבוצת המסעדנות עדי'ס לייף סטייל ממשיכה לייצר כותרות: היום הודיעה הקבוצה כי היא מוכרת את מלון הבוטיק עלמה ובו מסעדת היוקרה עלמה לאונג'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלון הבוטיק עלמה לאונג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

שנה מאתגרת עוברת על קבוצת עדי'ס לייף סטייל שבבעלות אנשי העסקים עדי ועירית שטראוס. רק לפני מספר חודשים נפרדו מהשף המוביל של הקבוצה, יונתן רושפלד וכעת הם מודיעים על שינוי נוסף: מכירת פעילות מלון הבוטיק– "עלמה" בתל אביב ומסעדת עלמה לאונג' שבתוכו. המלון נמכר לחברת 'רוטשילד פריינדס', אשר בין שותפיה נמנה איש העסקים חיים נחמן ושחקן הכדורגל לשעבר שמעון גרשון.

מסעדה עלמה לאונג' שבמלון נפתחה בקול תרועה רמה בנובמבר 2012, בבניין היסטורי לשימור. המקום האינטימי נחשב לאחת המסעדות היוקרתיות של הקבוצה והכיל כ-30 מקומות ישיבה. בהמשך עבר מספר גילגולים, ובמאי השנה נפרד מהשף יונתן רושפלד יחד עם שאר מסעדות הקבוצה.

מעדי'ס לייף סטייל נמסר כי מכירת מלון עלמה לא תשפיע על יתר פעילות הקבוצה אשר תתנהל כרגיל. בין היתר, ימשיכו לפעול מלון ריץ-קרלטון ומסעדות הרברט סמואל תל אביב והרברט סמואל הכשרה בהרצליה, מסעדת טאפאס אחד העם, לצד שלבי הקמה מתקדמים למלון הרברט סמואל ירושלים שצפוי להיפתח בשלהי 2015.

לדברי הקבוצה הסיבה למכירה היא רצון להתמקד במהלך אסטרטגי במסגרתו תתמקד בתחום המסעדנות בבתי מלון.

רושפלד. מערכת וואלה!
רושפלד. הפרידה הראשונה בשרשרת פרידות/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully