וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה ייגמר בהתקף לב

6.10.2015 / 11:37

דוח חדש חושף את המנות הכי לא בריאות ועתירות הקלוריות שמגישים בארה"ב. אז מאיזה מנות מומלץ להיזהר?

ShutterStock

אם אתם חובבי אוכל משמין ועתיר קלוריות, תתנחמו בידיעה שיש הרבה יותר גרוע. דוח חדש שמתפרסם בארה"ב, מציג את תשע המנות הכי לא בריאות שמוגשות במסעדות ברחבי המדינה.

המנות נבחרו בקפידה על ידי תזונאים שבחנו כ-200 תפריטים של מסעדות, בחיפוש אחר המנות הכי מלאות נתרן, סוכר ושומן. אז מה נכנס לרשימה?

מנות מושחתות בארצות הברית. Center for Science in the Public Interest,
במקום התשיעי - קינוח של הצ'יז קייק פקטורי/Center for Science in the Public Interest

במקום התשיעי תמצאו את הקינוח של מסעדת ה"צ'יז קייק פקטורי" הפופולרית שמכיל 1740 קלוריות, בין היתר הודות ל-32 כפיות הסוכר שבו.

במקום השמיני נמצא אומלט הצ'וריסו של רשת "Ihop" עם 1,990 קלוריות.

במקום השביעי מגיע ספק משקה ספק קינוח של "סוניק": גלידת ווניל, אננס, קרמל מלוח וקראסט עוגה שמכיל 2,020 קלוריות ו-29 כפיות סוכר.

במקום השישי המנה של "פיצריית אונו" המשלבת דיל שנקרא "2 for $12 Pick and Choose", שמאפשר ללקוחות לבחור מתפריט של 5 סלטים, 4 פסטות ו-3 פיצות. שילוב ממוצע יכיל כ-2,300 קלוריות.

במקום החמישי: צ'יקן לואיזיאנה של "צ'יזקייק פקטורי", מקום שמככב ברשימה- המנה שוקלת 1/2 1 פאונד וכוללת עוף מטוגן בפירורי לחם, רוטב שמנת וחמאה כבד ועוד הפעות ומגיעה ל-2,370 קלוריות.

במקום הרביעי תמצאו את מנת הפריים ריב של "אאוטבק סטייקהאוס" שמכילה לא פחות מ-2400 קלוריות בעיקר בשל תפוחי האדמה השמנוניים שמוגשים לצדה.

במקום השלישי צלחת בשרים במסעדת "דיקי'ס ברבקיו פיט" ומגיעה עם שלושה בשרים ושתי תוספות. אם משלבים שלושה סוגי בצר ממוצעים עם תסופות של מקרוני אנד צ'יז וטבעות בצל מגיעים בקלות ל-2,500 קלוריות.

במקום השני מסעדת "סטייק אנד שייק" המציעה סטייק עצום, צ'יפס ומילקשייק שוקולד פאדג' בראוניז. הארוחה מסתכמת ב-2,350 קלוריות.

ואת המקום הראשון קוטפת מנת הקומבינציה של רשת "רד לובסטר" שמונה כ-2710 קלוריות ואם תוסיפו את המרגריטה הידועה של הרשת, תגיעו ל-3600 קלוריות למנה אחת.
שיהיה בתיאבון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מנות מושחתות בארצות הברית. Center for Science in the Public Interest,
ובמקום הראשון.../Center for Science in the Public Interest

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully