וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד האוקטוברפסט: 7 הנקניקיות הכי מוזרות בעולם

11.10.2015 / 9:59

לדברי איינשטיין, הטיפשות היא אינסופית. באופן דומה ומעורר חשד, נראה שגם היצירתיות במטבח לא יודעת גבולות. שבע הנקניקיות הבאות בהחלט מוכיחות זאת

SPoint

מה הדבר הראשון שעולה לכם לראש כאשר אתם חושבים על חגיגות האוקטוברפסט?כנראה שבירה שכן מדובר בפסטיבל המוקדש כולו למשקה המשמח הזה. אם כך, מה הדבר השני שעולה לכם לראש? כנראה שנקניקיות, המאכל שכל כך מזוהה עם התרבות הבווארית, באיזור בגרמניה שבו מתקיימות החגיגות (ששאר העולם מיהר לאמץ בחום).

לרגל סיום החגיגות, המתחילות מאמצע ספטמבר ועד יום א' הראשון של אוקטובר, אנחנו מביאים לכם את הנקניקיות הכי מוזרות, מיוחדות, יש שיגידו יצירתיות ואנחנו מכירים כמה שיחשבו שהן גם מעוררות תאבון. האמנם?

מה קשור, זה בשר וזה ממתק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נקניקייה במילוי בשר ו.. סקיטלס/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש המעידים שמדובר בשילוב גאוני, בין בשר לסקיטלס אבל במקרה הזה אנחנו דוגלים בהפרדה מוחלטת. מולדתה של הנקניקייה הוא באטליז קטן בסיאטל, ארה"ב. הקצר שהמציא אותה מספר כי היא נוצרת לכבוד השתתפותה של קבוצת הפוטבול המקומית בטורניר הסופרבול היוקרתי, משחק ההכרעה של אליפות ליגת הפוטבול האמריקנית. על פי הנתונים, באופן מפתיע, הנקניקיות נמכרו בקצב מסחרר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ארנבת, אנטילופה וחזיר נכנסו לנקניקייה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זו לא התחלה של בדיחה. נקניקיית בשר ציד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת פרנק באוסטין, קולרדו (ארה"ב) מגישה נקניקייה העשויה מתערובת מעושנת של בשר ארנבת, אנטילופה וחזיר. למען האמת, דווקא הטופינג נשמע מאוד מסקרן: קומפוט דובדבנים, איולי סרירצ'ה וגבינת צ'דר.

שחורה כפחם. רגע, זה באמת פחם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פחם אכיל: יש דבר כזה. נקניקיית פחם/מערכת וואלה!, צילום מסך

חייבים להודות שמדובר בנקניקייה מצודדת למדי, והיינו שמחים גם לנסות אותה. הנקניקייה השחורה מוגשת בטוקיו, אולי העיר המוזרה בעולם, במסעדה בשם ווגאס פרימיום הוט דוג. היא עשויה מאבקת פחם במבוק אכילה, והיא זו המעניקה את הצבע השחור משחור לנקניקייה וללחמניה עצמה. בהחלט מעניין.

אלסקה מעולם לא נראתה רחוקה יותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נקניקייה במילוי אייל אלסקי מקורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אצלנו האיל נחשב לחיה טהורה, אבל במדינות קרות הבשר הזה נפוץ בקולינריה המקומית. על כן, לא מפתיע למצוא באלסקה מסעדות ודוכנים רבים המגישים נקניקיות העשויות מבשר אייל, ואחת המסעדות בעיר מציעות את הנקניקייה עם טופינג של בצל מקורמל בקוקה-קולה. אנחנו מעדיפים את האייל שלנו בגרסת הבמבי המצויר.

הנקניקייה המפחידה בעולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפחיד כמה שזה טעים? נקניקיית תנין/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניו אורלינס בארה"ב ידוע כיעד קולינרי מרתק עבור הרפתקנים. בין שלל המנות המוזרות שאפשר למצוא שם, בולט במיוחד השימוש בבשר תנין. במסעדת Dat Dog Nola לקחו את זה צעד קדימה, והם מגישים במקום נקניקיית גורמה העשויה מבשר תנין. אם פחות זורם לכם, אתם יכולים להזמין את התוספת שהיא ארוחה בפני עצמה: טוגנים עם המון גבינה, צ'ילי, בצל, עגבניות, חלפניו, גווקאמולי ושמנת חמוצה.

פו הדוב: כן, לצערנו זה מה שאתם חושבים שזה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנקניקייה הבאה, המוגשת בתוך לחם נאן (לחם הודי מסורתי) במקום בלחחניה קלאסית, עשויה מבשר של דוב. תמצאו אותה במשאית אוכל בפיניקס, אריזונה (ארה"ב) שמתמחה במאכלים ביזאריים, אבל אין ספק שנקניקיית הדוב גונבת את ההצגה. במקור, השף יצר את הנקניקיה עבור תחרות נקניקיות מקומית, והיא גם זכתה במקום הראשון. כעת ממשיכים להגיש אותה עם פופקורן, רוטב ברביקיו, חמאת בוטנים, בייקון וגאודה מגורדת. בריא זה בטוח לא, וגם לא בטוח שמצליחים להרגיש את הטעם של הבשר עם כל התוספות הדומיננטיות הללו.

נקניקיית ארסית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנחש הזה נכשל בפיתוי, נקניקיית נחש/מערכת וואלה!, צילום מסך

המסעדה Biker Jim's הממוקמת בדנבר, קולרדו (ארה"ב) מגישה גם היא בשרים פחות נפוצים כמו אייל או יאק (סוג של בקר, מוזמנים לעשות גוגל), אבל מה שתפס לנו את העין הוא השימוש בבשר נחש למילוי נקניקיות. ליתר דיוק, נחש ממשפחת הצפעיים. הנקניקיות במקום מוכנות בשיטה המסורתית, ומוגשות עם תוספות מעניינות כמו בצלים על הגריל עם קולה, גבינת שמנת, אריסה, קארי מלאזי מריבת בצל ירוק ורוטב סרירצ'ה-ליים-ומיונז.

  • עוד באותו נושא:
  • נקניקיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully