וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו על המפה: ילדים טועמים ארוחת ערב ישראלית

11.10.2015 / 11:26

טעימות האוכל של אתר באזפיד כבר הפכו לקאלט. הסרטון האחרון בסדרה נתן לילדים אמריקאים לטעום ארוחות ערב מרחבי העולם, בהן גם ארוחת ערב ישראלית

ShutterStock

טעימות האוכל של אתר Buzzfeed כבר הפכו לקאלט רשת. התהליך פשוט: אוספים נסיינים, נותנים להם מאכלים מרחבי העולם ומתעדים את התגובות המשעשעות. כעת האתר השיק וידיאו חדש שהספיק כבר להפוך ללהיט רשת: ילדים אמריקאים טועמים ארוחות ערב שונות ומשונות מרחבי העולם, ותסמכו על ילדים קטנים שבדרכם החיננית תמיד יגידו את האמת.

הטועמים הצעירים התנסו בארוחות ערב משש מדינות שסחטו מהם תגובות מעורבות. הוואי, קולומביה, רוסיה, ספרד וסין ותחזיקו חזק, ישראל. בניגוד למדינות כמו ספרד ורוסיה שהיו רחוקות מאוד מלכבוש את הילדים הארוחה הישראלית דווקא נחלה הצלחה. התפריט כלל סלט חצילים, חומוס, פיתה ואת אוכל הילדים האולטימטיבי: שניצל, שבזכותו נרשם עוד ניצחון בנוקאאוט להסברה הישראלית.

הסרטון המלא

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

  • עוד באותו נושא:
  • ארוחת ערב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully