וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: השניצל האהובי ברמת גן

12.10.2015 / 7:37

קובי רובין מגיע השבוע לרמת גן, וקובע חד משמעית: השניצל של רמת גן הוא השניצל של אהובי, גס, טעים, רב מימדים ובלי חארטות. והמחיר - 28 שקלים על מנה שקשה עד בלתי אפשרי לסיים

שניצל אהובי. קובי רובין
מי לא מכיר את הסכך האדום? שניצל אהובי/קובי רובין

בימים האחרונים יש ויכוח גדול על מהו באמת אוכל רחוב. מצד אחד, המסעדנים בארץ שלא מוכנים בשום צורה להוריד את רמת ההכנסה שלהם המציאו לכאורה קטגוריה חדשה "Street Food", כי אם זה באנגלית אז אפשר להגיש אוכל רחוב בטווח מחירים של מסעדה. הרי מה זה משנה, הלקוחות משלמים לא רק על האוכל, אלא גם על האשליה שבאה יחד איתו. אבל אנחנו פה בשביל לדבר על אוכל רחוב אמיתי.

השניצל של אהובי קיים באותו מקום כבר 27 שנים, תחת אותה סככה אדומה ברמת גן בסמוך לפינת ז'בוטינסקי ובן גוריון. אי אפשר להתעלם ממנו; הוא חלק מהנוף של כל העוברים באזור לכיוון תל אביב, ואם אתם גרים או עובדים שם, גם אם מעולם לא עצרתם לאכול במקום, יהיה זה שקר לומר שאתם לא מכירים את המקום האדום.

הדוכן נפתח עוד לפני שאהובי נכנס למקום, אבל ככה קוראים לו כבר שנים. אהובי הוא זה שקבע את הכללים והשיטה. גם בשנים בהן אהובי לא היה, השיטה נותרה אותה שיטה – בלי חארטות ובלי משחקים.

שניצל אהובי. קובי רובין
מעט כרוב וצ'יפס בצד, לא צריך יותר מזה כלום. שניצל אהובי/קובי רובין

התפריט כולל מגוון מנות, אבל הוא ידוע בעיקר זכות השניצל. לאורך השנים, מנות נוספו ונשמטו, אבל השניצל תמיד היה שם, ורוב הלקוחות מגיעים במיוחד בשביל התענוג. אם לתל אביב יש את השניצל של ציון, אז לרמת גן יש את השניצל של אהובי.

כיום, בנו של אהובי לירון נכנס לניהול העסק, אבל האבא המיתולוגי עדיין ברקע. כמו אביו, גם לירון שם את השניצלונים בשמן הרותח רק בעת ההזמנה, כך שגם לאחר שתוסיפו את הסלטים שיש במקום, הם עדיין יהיו מהבילים בתוך הבאגט. רצועות השניצל אינן עדינות או דקות כפי שהתרגלנו במקומות אחרים; לירון ממשיך את המסורת, ומכין שניצל לא מתנחמד, עבה ורך כמו שצריך.

הצ'יפס במקום אינו דקיק כמו בכל מיני דוכני פרימיום, אלא דשן, רך וממלא, והבאגטים נאפים כמובן במקום. בחרתי לשים בבאגט שלי סלט כרוב בלבד על מנת לא לסבך, וביקשתי עוד צ'יפס על הצד. סך הכל שילמתי 28 שקלים על מנה ענקית שקשה מאוד לגמור. טיפ ממני: אל תזרקו את שקית הנייר, אתם עוד תארזו הביתה.

סנדוויץ' בר באגט אהובי, ז'בוטינסקי 153, רמת גן. 03-7521728. ימים א'-ה' 09:00-20:30, יום ו' 09:00-16:00. כשר.

  • עוד באותו נושא:
  • שניצל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully