וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמח בכיס ובבטן: האיטלקיה החדשה של האחים ירזין

13.10.2015 / 15:14

האחים ירזין, אשר בין המסעדות בבעלותם ניתן למצוא את טאקריה, זוזוברה, מוזס וגם קפה איטליה, פותחים מסעדה איטלקית חדשה עם פיצות מהטאבון ומחירים נגישים

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

האחים ירזין עושים זאת שוב, ומצרפים בת חדשה לקבוצת קפה איטליה, מוזס, טוני וספה, זוזוברה, טאקריה ועוד. הבייבי החדשה עונה לשם מגזינו, והקונפסט - מסעדה איטלקית בדגש על פיצות מושקעות מהטאבון ועוד כל מיני מנות קטנות. "ישראלים אוהבים את איטליה" עונה איתי בידרמן, השף, לשאלה למה לפתוח עוד מסעדה איטלקית בנוסף לקפה איטליה של הקבוצה. "אוכל איטלקי זה אוכל פשוט, טוב, איכותי ונגיש".

עניין הנגישות עליו מדבר בידרמן, חוזר פעמים רבות במגזינו. לקבוצה היה חשוב ליצור מקום עם מחירים סבירים, שיאפשרו לקהל צעיר להגיע לאכול ללא רגשות אשמה. "המטרה שלנו היא לעבוד אל תוך הלילה, לתת אופציה לקהל צעיר שרוצה לבוא לאכול וליהנות בסכום שלא מבייש את הכיס. לשמור על זה כמה שיותר קליל וכיפי" אומר יובל נויגרטן, מנהל המסעדה.

מגזינו. עידו שחם
פיצה נאפוליטנית חמה מהתנור/עידו שחם

בתפריט של מגזינו תמצאו מבחר של פיצות ביניהן פיצה מרגריטה (44 שקלים), פיצה טבעונית המורכבת מרוטב עגבניות, קישואים, פלפלים, בזיליקום וכרובית (46 שקלים), פיצה בייקון עם פטריות (54 שקלים), פיצה צ'ילי מוצרלה וגורגונזולה (52 שקלים) ועוד. עוד בתפריט, דג קוד א-לה רומנה (38 שקלים), אומלט שרימפס (42 שקלים), שרימפס בורגר (42 שקלים), צלע לבן מילנז (52 שקלים), ספגטי קישוא ופסטו (40 שקלים), פנה קרבונרה (48 שקלים), ספגטי פורצ'יני ובייקון (75 שקלים) ועוד.

לגבי הסמיכות לאיזור העבודות על הרכבת הקלה במגיזנו נשארים רגועים, "דרכי הגישה אלינו פתוחות לחלוטין, למי שמגיע מחוץ לת"א וגם למי שמגיע מתוכה". נויגרטן ממשיך להרגיע, ומוסיף, "חוץ מזה שאנחנו נמצאים ליד חניון עם 700 מקומות חנייה, כך שבעיית חנייה לא תהיה כאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מגזינו. אורית פניני,
ויש גם קינוחים!/אורית פניני

מגזינו, אשר עוצבה בקפידה על ידי יעל ירזין, מורכבת מחלל ישיבה גדול ופנימי, חצר ובר, אשר חלקו נמצא באיזור הפנימי של המסעדה וחלקו באיזור החצר. המטבח, כפי שמקפידים הירזינים במסעדות שלהם, פתוח ומאפשר לקהל הסועדים לראות את מה שקורה במטבח ולספוג את האווירה המיוחדת.
"אני חושב שהצלחנו להביא משהו שונה", מסכם נויגרטן, "אנחנו לא מחפשים להמציא את הגלגל מבחינת אוכל, אלא לעשות אוכל פשוט, כיפי ועם המון אווירה".

מגזינו. אורית פניני,
אווירת בילוי במחירים שלא קורעים את הכיס/אורית פניני

בעתיד הקרוב צפויה המסעדה להיפתח החל משעות הצהריים, ובהמשך אף תציע שירותי משלוחים וטייק אווי.

MAGAZINO, מנחם בגין 21 ת"א (חניה בחניון בית הדר), 03-7570535. שעות פעילות: שבת - שלישי: 18:00-24:00, רביעי - שישי: 18:00-02:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully