וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לא עלינו על זה קודם: זו הדרך המהירה ביותר להכנת פסטה מצויינת

14.10.2015 / 11:12

כולם יסכימו איתנו שהדבר הכי מתסכל בהכנת פסטה הוא להמתין עד שהמים ירתחו - תהליך שצפוי לקחת בין 10 ל-15 דקות ארוכות ומשעממות. מה דעתכם לקצר את זמן ההכנה בחצי? הנה שיטה מעט משונה אבל גאונית להכנת פסטה איכותית במהירות

זו הדרך הכי מהירה להכין פסטה/buzzfeed food

אנחנו הולכים ללמד אתכם שיטה להכנת פסטה ב-15 דקות בלבד - ואנחנו מבטיחים לכם שהיא תצא איכותית וטעימה לא פחות מהפסטות שהכנתם עד היום. מוכנים?

עד היום היינו מרתיחים מים בסיר וממתינים בין 10 ל-15 דקות עד שהמים יגיעו לנקודת הרתיחה הרצויה. רק אז היינו מכניסים את הפסטה למים וממתינים כ-10 דקות עד שתגיע למרקם אל דנטה. השיטה הזאת עובדת טוב - אבל זמן ההמתנה הממושך עד שהמים ירתחו הוא מייאש וגורם לנו פעמים רבות להכניס את הפסטה למים עוד לפני שרתחו - והתוצר הסופי יוצא פחות טעים והרבה יותר זקוק לתוספת של רוטב שתנעים אותו.

הדרך הכי מהירה להכין פסטה. ShutterStock
הדרך הכי מהירה להכין פסטה/ShutterStock

בשביל כל חסרי הסבלנות למיניהם, הבאנו לכם שיטה חדשה להכנת פסטה הכוללת שינוי קטן בשלבי ההכנה - כזה שלא יפגע באיכות הפסטה (מבטיחים) ויקצר את זמן ההכנה בחצי. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להחליף את הסיר במחבת. טה דם! זה בעצם כל הקסם. לפני שאתם ממהרים להתלונן שאין סיכוי שזה יוצא טעים כמו פסטה שהתבשלה בסיר - קבלו סרטון קצר שמציג את 2 שיטות ההכנה, האחת לצד השניה - והחליטו בעצמכם איזו עדיפה. סמכו עלינו, אין סיכוי שתחזרו להשתמש בסיר אחרי שתראו בזה.

עוד באותו נושא

שוק: הדרך הכי קלה לקלף שום היא בעזרת המיקרוגל

לכתבה המלאה

לבחירתכם: השיטה הישנה מול החדשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully