וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין דבר כזה יותר מדי מקרונים: LADUREE בדרך לארץ

15.10.2015 / 11:38

המקרונים המעוצבים של לאדורה מקדמים את פניהם של הישראלים שמגיעים לפריז. כעת, יוכלו הישראלים לקנות בלי דרכון את המתוקים של הרשת עם סניף ראשון שיפתח בקרוב בת"א

יח"צ - חד פעמי

חדשות טובות לחובבי המתוקים, רשת הפטיסרי היוקרתית מפריז LADUREE תפתח בקרוב סניף ראשון בארץ. לאחר שבשנה האחרונה זכינו לסניף כחול לבן של רשת פושון, בשרונה מרקט, כעת עושה את הדרך לכאן, לאדורה, כי עבורנו אין דבר כזה יותר מדי מקרונים.

Laduree.
המקרונים של LADUREE בדרך לכאן

הרשת תפתח את הסניף הישראלי הראשון שלה בקניון TLV Fashion Mall אשר בבעלות גינדי השקעות, הריבוע הכחול נדלן ומשה ויגאל גינדי. כמן בסניפים הפריזאים של הרשת, גם כאן הפן האופנתי של הרשת יבוא לידי ביטוי. הרשת תפתח חנות קונספט אשר תמוקם בכניסה לקניון בעלת פיאצה גדולה ברחוב החשמונאים. במקום יוגש תפריט מלא ונרחב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלא סטייל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאדורה תביא איתה לתל אביב את המקרונים המפורסמים שלה לצד קו עוגות וקינוחים ייחודי שנאפה ע"י השפים שלה. כמו כן נבנה תפריט עם מנות בלעדיות שיוגשו רק בסניף התל אביבי. הרשת היוקרתית ידועה כזו שהמציאה את המקרון בעל השכבה הכפולה (קרם במרכז ושתי עוגיות שעוטפות אותו) והיא נחשבת לאחת מיצרניות המקרונים הידועות בעולם.

הרשת אף זכתה לתהילה בזכות הקינוחים הכינה את העוגות לסרט מארי אנטואנט, בבימויה של סופיה קופולה, המקרונים המפורסמים שלה נראים בסצנה בה מופיעה מארי אנטואנט ושגריר מרסי.

הפתיחה צפויה באביב 2016.

  • עוד באותו נושא:
  • לאדורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully