וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורף חם: המקומות הכי נכונים לאכול בהם בחו"ל

24.10.2015 / 0:38

טסים לחופשת חורף? רשימת המסעדות הבאה היא בדיוק מה שאתם זקוקים לו. איפה תאכלו את ההמבורגר הכי מושחת בניו יורק, איזו גלידה פריזאית תגרום לכם לזנוח את המקרונים של פייר הרמה ואיזו מסעדה לונדונית תמצאו בסוהו מאחורי שלטים פרובוקטיביים?

קאפקייקס בקומת האוכל של גאלרי לפאייט בפריז פריז. גרדה גלזר
עולם מתוקים שכולו טוב. קומת האוכל של גאלרי לאפייט/גרדה גלזר

קומת האוכל של גאלרי לאפייט

התקף רעב הוא דבר שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע שופינג סוער. בדיוק לשם כך נפתחה לפני כשנה קומת האוכל המסעירה של גלרי לאפייט (שימו לב זה לא בצד של קומפלקס החנויות לגבר ולאישה אלא בצד השני, צמוד לחנות יוניקלו). אם יורד גשם או בא לכם לתדלק באמצע הקניות, תעברו לשם ותוכלו להתמסר לעולם שכולו טוב החל ממאפים ומתוקים ייחודים כמו מקרונים בטעמים אקזוטיים, אקלר מאצ'ה או שומשום בדוכן של אאוקי, דים סאם מרהיבים, קאפקייקס מעשה יד אומן ועוד שלל הפתעות.

Galeries Lafayette Haussmann 40, Boulevard Haussmann

le Comptoir du Relais

מנת טונה מסעדת le Comptoir du Relais בפריז. גרדה גלזר
מנה טונה במסעדה/גרדה גלזר

ביסטרו שוקק חיים שנחשב לאחת המסעדות הטובות בפריז. יש פה קלאסיקות צרפתיות מושלמות כמו אסקרגו וגם מנות מגניבות כמו מרק תמנון. ההגשה צבעונית ומלאת חיים, האוכל כל כך טעים והיתרון הגדול - המקום חסר את הכבדות של המטבח הצרפתי הקלאסי. האווירה כיפית, בלי הפלצנות האופיינית של מסעדות מכוכבות מישלן, ואפילו לא חייבים להפגיז בלבוש מעונב. גם המחיר סביר לחלוטין, כאשר מנה ראשונה, עיקרית ושתי כוסות יין יצאו בערך 40-50 יורו לאדם. בסופ"ש אין אפשרות להזמין מקום, תבואו מוכנים לעמוד בתור כחצי שעה. מבטיחים שהמקום שווה כל דקת המתנה.

carrefour de l'Odeon 9 (Relais St. Germain Hotel), 75006, Paris

עוד באותו נושא

מהן המסעדות הטובות ביותר על פי גולשי טריפאדוויזר?

לכתבה המלאה

Le Petit Cambodge

מי שלא רוצה לשרוף הרבה כסף אבל כן רוצה לאכול משהו שונה וטעים, חייב לבקר במסעדה הקמבודית האדירה הזאת, שממוקמת בלב איזור סטודנטיאלי מגניב ושוקק חיים, סמוך לתעלת סן מרטין. מעבר לכך שמגישים כאן טעמים שלא הגיעו אלינו כמו נתין – מנה אגדית של בשר לבן ושרימפס מקורמלים עם בוטנים וחלב קוקוס, אפשר למצוא גם מרקים קמבודיים, תבשילי קארי ועוד. ככל הננראה, . המנות כאן ענקיות ועולות סביב ה-12-14 יורו. תצטרכו להמתין חצי שעה לפחות לשולחן, אלא אם כן תזמינו מקום מראש. במידה ויש מזג אוויר יפה, מומלץ להעביר את הזמן בשיטוט ברחובות סביב שמלאים בביסטרואים קטנים ואטריזנליים.

20 Rue Alibert, 75010 Paris

Une Glace à paris

גלידת וניל מעושן בגלידרייה בפריז. גרדה גלזר
גלידת וניל מעושן וגלידת קרמל מלוח בUne Glace/גרדה גלזר

בלב המארה מול החנות של פייר הרמה, נפתחה לא מזמן גלידרייה לא מהעולם הזה. תשכחו ממקרונים, תתפסו מקום בתור ותתמסרו לטעמים שלא תמצאו באף מקום בארץ, ובטח לא ברמות הביצוע המדהימות האלה. אנחנו טעמנו קרמל מלוח ו-וניל מעושן, וזה פוצץ לנו את המוח.

15 Rue Sainte-Croix de la Bretonnerie, 75004 Paris

Freemans

קוקטייל במסעדת פרימנ'ס, ניו יורק. מתן שופן, מערכת וואלה! NEWS
אם כבר חורף, אז רק ככה. קוקטייל בפרימנ'ס/מערכת וואלה! NEWS, מתן שופן

קצת קשה למצוא את המקום הזה שנחבא אל הכלים, אבל הוא בהחלט שווה את הסיבובים מסביב לבלוק וגם את ההלם הראשוני ממיני הפולחצים המקשטים את הקירות. מדובר בבר קוקטיילים, לא יומרני או מנוכר שמגיש אוכל מצוין באוירה קלילה ומגניבה. המקום עמוס במיוחד בסופי השבוע, ואם זה לא מספיק אז גם לא ניתן להזמין שולחן. הטיפ שלנו במידה ואתם מגיעים כזוג: לארוב למקומות על הבר שהם מחוץ לשליטתה של המארחת. עוד טיפ חשוב: לא לפספס את המנה של הדיפ ארטישוק. היא עלולה להישמע מעט משעממת, אבל בפועל מדובר בקסרול רותחת מלאה בלבבות ארטישוק והמון גבינה ומוגשת יחד עם צלחת עמוסה בפרוסות באגט. אם כבר חורף, אז רק ככה.

Freemans, END of Freemans Alley. Freemans Alley is off Rivington Street between Chrystie and the Bowery on the Lower East Side of New York City.

שוק האוכל Smorgasburg

שוק האוכל בברוקלין ניו יורק. מתן שופן, מערכת וואלה! NEWS
תחנת חובה. שוק האוכל/מערכת וואלה! NEWS, מתן שופן

תחנת חובה לכל חובב אוכל באשר הוא. השוק פועל בימים שבת וראשון בברוקלין, ומומלץ להתעדכן לפני ההגעה בנוגע למיקום שלו (משתנה בהתאם ליום ולעונות השנה). אז מה כל כך מיוחד בו? השפע והאיכות. מרבית הדוכנים בשוק הם שלוחות של מסעדות מוכרות, כמו למשל מסעדת הברביקיו המפורסמת מייטי קווין, המציעות מבחר מצומצם של מנות מעט מוקטנות אבל במחירים שפויים לחלוטין. אפשר למצוא לחמניות מאודות במילויים אסייתים, צ'יפס ענק עם רטבים מצוינים כמו איולי כמהין, בשר מעושן, המבורגר בלחמניות העשויות אטריות ראמן ועוד המון. מחשבה של גרגרנים: תגיעו רעבים וגם תחלקו ביניכם את המנות, כך תוכלו לאכול ביותר דוכנים כי חבל לפספס את החגיגה הקולינרית שהולכת שם.

לאתר השוק

The Breslin

המבורגר במסעדת דה ספוטד פיג, ניו יורק. מתן שופן, מערכת וואלה! NEWS
המבורגר במסעדת דה ספוטד פיג, ניו יורק/מערכת וואלה! NEWS, מתן שופן

מסעדה טרנדית ששוכנת במלון אופנתי לא פחות, Ace Hotel, אליו מתנקזים היפסטרים יפים ואופנתיים בעלי ממון. אפילו המדים של הברמנים הם בעצם חולצות טי בגזרת אוברסייז. למרות שזה נשמע מרתיע, האוירהידידותית, ובכל מקרה האוכל שווה הכל. המסעדה מפורסמת בזכות ההמבורגר המוגש בתוך לחמניה לא שגרתית, סוג של ג'בטה עגולה שסופחת את עסיס הבשר מבלי לאבד צורה, עם פרוסה של גבינת פטה וטבעת של בצל סגול. עם בשר כזה טוב, באמת שלא צריך יותר מזה. לצד ההמבורגר, מוגש צ'יפס בטיגון משולש (!) ובתיבול כמון יחד עם רוטב איולי הום מייד. מושחת, אלוהי ואידיאלי לבראנץ' של סוף שבוע או ארוחת ערב מאוד מאוחרת. בצורה לא אופיינית למוסד המישלן המעונב, למסעדה יש אפילו כוכב מישלן (שלא בהכרח מתבטא במחירים גבוהים).

16 west 29th street new york, new york 10001

The Spotted Pig

המבורגר במסעדת דה ספוטד פיג, ניו יורק. מתן שופן, מערכת וואלה! NEWS
ברגע שתנעצו את שיניכם כבר לא יהיה לכם אכפת. המבורגר בספוטד פיג/מערכת וואלה! NEWS, מתן שופן

כאשר פייפר צ'פמן, הדמות הראשית והבלתי נסבלת של סדרת הרשת כתום זה השחור החדש, מתכננת את חופשתה הקצרה מהכלא, היא מחליטה ללכת לספוטד פיג, ולא בכדי. זהו סוג של מוסד, אשר מעבר לכל מעלותיו, הוא מתמודד (ראוי בהחלט) על הטייטל "ההמבורגר הטוב ביותר בעיר". המסעדה בווסט ויליג' נמצאת במבנה בעל שני מפלסים עם עיצוב פנים אקלקטי ואפלולי. מצד שני, העיצוב תורם לאוירה חסרת פורמליות שהיא הרבה יותר נחמדה מכל מלצר חמור סבר. כמו כל מקום שווה, תתכוננו לרשימת המתנה, אבל ברגע שתנעצו את שיניכם בהמבורגר כבר לא יהיה לכם אכפת מכלום; קציצת ההמבורגר משלבת גבינה כחולה והלחמניה עצמה קלויה. אם עוד לא השתכנעתם, אז נספר שהצ'יפס מטוגן יחד עם רוזמרין ושום. אם אתם כבר שם, אל תפספסו ראשונה של פרוסת בריוש קלויה עם ממרח כבד אווז שיגרום לכם לבכות מעונג. ושוב, באופן מפתיע לחלוטין, גם המסעדה הזו מתהדרת בכוכב מישלן כבר מספר שנים ברציפות.

314 W. 11th Street, New York, NY 10014

La Esquina Corner Deli

סביצ'ה במסעדת לה אסקינה, ניו יורק. מתן שופן, מערכת וואלה! NEWS
סביצ'ה באסקינה. ליודעי ח"ן/מערכת וואלה! NEWS, מתן שופן

אחד המקומות המפתיעים, השמחים והסקסיים בעיר. אם עוברים ליד מבלי להכיר, המקום נראה כמעדנייה מקסיקנית משעממת. אבל אם אתם יודעי ח"ן, אתם בוודאי מודעים לכך שבמקום ישנה "דלת סתרים" שכאשר עוברים דרכה, יורדים במדרגות אפלוליות, עוברים דרך המטבח ובסוף מגיעים למרתף: רחבה עמוסה אנשים עם בר מרכזי שלא מפסיק להוציא מרגריטות קפואות, ומשני צידיו, מעט הרחק מההמולה, שולחנות המסעדה. האוכל הוא מקסיקני, גרסה משודרגת למאכלי רחוב מפורסמים כמו סביצ'ה או טורטיות. יש גם קינוחים מסורתיים כמו עוגת טרס לצ'ס ענקית וטעימה. מומלץ להזמין מראש, כי גם בשעות המאוחרות בימים של אמצע שבוע, המסעדה מלאה עד אפס מקום. אפשר לבוא לאכול, ואפשר גם סתם להתנועע ברחבה עם מרגריטה ביד ולהנות ממוסיקה טובה והמון אנשים יפים מסביב.

114 Kenmare, New York, NY 10012

The Bagel Hole

בייגל במזללה, ניו יורק. מתן שופן, מערכת וואלה! NEWS
שלא יגמר לעולם. בייגל/מערכת וואלה! NEWS, מתן שופן

יש לא מעט מקומות שטוענים לכתר הבייגל הטוב ביותר בתפוח הגדול, אחד המאכלים היותר מזוהים עם התרבות האמריקנית, אבל אנחנו מצאנו אותו דווקא בברוקלין. דה בייגל הול הוא יותר גומחה בקיר מאשר מקום של ממש, ונראה אפילו קצת עלוב מבחוץ, אבל כמה שטעים שם. דבקנו בהמלצה שקיבלנו, והזמנו סלט ביצים ומיונז, נדיב במיוחד אגב, בתוך בייגל Everything, כלומר בייגל שיש עליו הכל: פרג, שומשום, מלח, שום וכנראה עוד כמה חומרים נרקוטיים כי התפללנו שהוא לא ייגמר לעולם. הכי כדאי להגיע לשם בשעות הבוקר המוקדמות והקרות כאשר הבייגל החמים והטריים יוצאים מהתנור. הדרך המושלמת לפתוח עוד יום בעיר הגדולה.

400 7TH AVE. BROOKLYN N.Y. 11215

לונדון

La Bodega Negra

יש לנו חולשה למסעדות מקסיקניות שמחות, וגם זו ממוקמת אמנם בלב הסוהו המתויר, אך חזיתה אינה מעידה על המתרחש מבפנים. מבחוץ, המקום נראה בכלל כחנות סקס, אבל כאשר נכנסים ויורדים פנימה, מגלים מסעדה שוקקת חיים. אגב, על מנת לשמור על האוירה, הגברים מתבקשים שלא להגיע עם לבוש מחויט. בשונה מהתדמית המנומסת של הבריטים, המקום עצמו דווקא מעודד ישיבה בשולחנות משותפים וכמובן מנות לחלוקה. האוכל מצוין, האוירה "נכונה" והמיקום מרכזי. צריך יותר מזה?

9 Old Compton St, London W1D 5JE

Dishoom

מסעדת דישום, לונדון. מתן שופן, מערכת וואלה! NEWS
הודית לא כמו שדמיינתם. מסעדת דישום בלונדון/מערכת וואלה! NEWS, מתן שופן

רשת קטנה של מסעדות הודיות, אבל לא כמו שאתם מדמיינים אחת כזאת. העיצוב המוקפד משלב בין החדש לישן, התפריט כולל את כל קלאסיקות הרחוב ההודיות, החל מדאל ועד סמוסות, בביצוע מוקפד והמחירים שפויים. האוירה צעירה, מעודכנת ואפילו טרנדית. אפשר להנות מארוחת ערב נפלאה, אבל גם אופציה מצוינת לארוחת צהריים בזמן השיטוט בקובנט גארדן המתוייר או בשורדיץ' - השכונה המזרחית והבועטת של לונדון.

לאתר המסעדה

שוק האוכל של בריק ליין

שוק האוכל ברחוב בריק ליין, לונדון. Doug McKinlay, GettyImages
שוק כיפי ואותנטי. בריק ליין/GettyImages, Doug McKinlay

לרוב כולם ממליצים ללכת לשוק האוכל בורו-מרקט, אך לטעמנו השוק הכייפי (וגם האותנטי) יותר הוא זה על בריק ליין בימי ראשון. החל מהשעה 11:00 בבוקר ועד השעה 15:00, הרחוב מתמלא בדוכני אוכל, כאשר ההיילייט הוא דוכני האוכל ההודי המעולים. אם רוצים ללכת על בטוח, אפשר למצוא באתר Funzing בחור אשר מוציא סיורים מודרכים ו"סודיים" (עאלק). כדאי לדעת שמדובר גם בשוק פשפשים, כך שאחרי או לפני האוכל אפשר להתחדש במבחר שטויות לא הכרחיות.

Brick Lane (north of railway bridge)
Cygnet St, Sclater St, Bacon St, Cheshire St

Yauatcha

מסעדה מכוכבת מישלן ומאוד פופולרית המגישה אוכל אסייתי, בין השאר המון דים סאם מיוחדים ששווה להגיע רק בשבילם. עם זאת, נראה שהמסעדה מפורסמת בעיקר הודות לפס הקינוחים המרהיב שלה שגם מוצג לרחוב. מומלץ כשרוצים להתפנק (מחיר המנות מתחיל ב-8.9 פאונד ומגיע עד 138 פאונד עבוד ברווז פקין שלם).

Broadgate Circle,London, EC2M 2QS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully