וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיט חדש בצבעי הקשת

22.10.2015 / 10:28

מאפייה ניו יורקית הגשימה לנו את כל הפנטזיות עם בייגל שצבוע בכל צבעי הקשת, ונמרח בנוטלה או בגבינת שמנת, בסוכריות צבעוניות, צמר גפן מתוק, או תערובת עוגה. או הכל ביחד

צילום: סיפור בדקה

זוכרים את התקופה שחשבנו שהקרונאט זו ההכלאה המוגזמת ביותר שהאמריקנים יכולים להמציא? אז תגידו יפה שלום לבייגל קשת. מדובר בבייגל אמריקני שצבוע בכל צבעי הקשת, ואז נמרח לבחירתכם בנוטלה או בגבינת שמנת, בסוכריות צבעוניות, צמר גפן מתוק, או תערובת עוגה. או הכל ביחד. בייגל הקשת נולד במאפייה ניו יורקית בשם "דה בייגל סטור", שמתמחה בכעכים אמנותיים. ברי המזל שזכו לטעום את הפלא סיפרו שיש לצבעים טעם פירותי של אוכמניות, ושהם מזכירים דגני בוקר.

בייגל קשת. מערכת וואלה!
אנחנו חייבים כזה/מערכת וואלה!

בייגל הקשת דורש זמן עבודה רב וניתן לייצר רק 100 מהם בחמש שעות. רק לשם השוואה, באותו פרק זמן ניתן לייצר 5000 בייגלס רגילים. באופן לא מפתיע, הם פופולריים ביותר, ובסופי שבוע התור משתרך למרחקים. למרבה הצער, בדקנו, והמאפייה לא עושה משלוחים בינלאומיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בייגל קשת. סיפור בדקה, מערכת וואלה!
דורש הרבה עבודה/מערכת וואלה!, סיפור בדקה

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

בייגל קשת. סיפור בדקה, מערכת וואלה!
עוד תמונה של הפלא/מערכת וואלה!, סיפור בדקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully