וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל המסעדה הודיע: טבעוני שייכנס לכאן ימות

29.10.2015 / 13:28

הקרב בין הטבעונים למסעדנים העלה השבוע הילוך באירלנד, כאשר לאחר התגוששות ממושכת עם הטבעונים שביקרו במסעדה שלו, הצהיר השף כי כל טבעוני שייכנס למקום – יומת בירייה

בעל מסעדה נגד טבעונים: כל אחד שייכנס למקום יומת בירייה"/מערכת וואלה!

טבעונים נגד מסעדנים נגד טבעונים – נשמע לכם מוכר? הפעם, הקרב המוכר הסתיים בהודעה די מפתיעה של בעל המסעדה: טבעונים שייכנסו למקום – ימותו. פול סטנסון, הבעלים של וואיט מוס קפה בדאבלין פרסם באוגוסט סטטוס בעמוד הפייסבוק של המסעדה, בו ביקש מלקוחות טבעונים שיודיעו מראש לפני שהם מגיעים, ואם לא, שלא יתפלאו שאין בתפריט מנות שמתאימות לאידאולוגיה האידיוטית שלהם. הפוסט עבר בשקט יחסי, עד שלפני כמה ימים הבחורה ששימשה השראה לפוסט גילתה אותו ושיתפה אותו בקבוצות של טבעונים. מאז, הדברים יצאו משליטה, העמוד זכה לשלל תגובות מרושעות, ביקורות גרועות וציון של כוכב אחד מטבעונים זועמים ברחבי העולם. סטנסון החליט להשיב אש ופרסם סטטוס נוסף בו הכריז שכל הטבעונים מגורשים מהקפה שלו, ושכל טבעוני שייכנס למקום – יומת בירייה. אחרי הרבה בלגאן פרסם סטנסון התנצלות רשמית, אותה חתם בנ.ב – פאק יו. נשמע כמו התנצלות שמגיעה מהלב.

המסעדה ששונאת טבעונים. סיפור בדקה, מערכת וואלה!
פול סטנסון, לא מפחד מטבעונים/מערכת וואלה!, סיפור בדקה

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully