וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ככה הופכים צמר גפן מתוק ליצירת אמנות שכואב לאכול

30.10.2015 / 7:11

רוכל סיני הוסיף נגיעה אמנותית יוצאת דופן לצמר הגפן המתוק הסטנדרטי ויצר מאכל רחוב כה מרהיב - שפשוט כואב לאכול ממנו. תראו איך הוא הופך צמר גפן מתוק לפרח סגנוני בכל צבעי הקשת

יוטיוב

אמני הרחוב בסין מחזקים לאחרונה את המוניטין של המטבח הסיני כמטבח הצבעוני והעשיר ביותר בעולם. קחו לדוגמא את הרוכל הסיני הזה שיצר את מאכל הרחוב היפה ביותר שראינו עד היום - צמר גפן מתוק בצורת פרח עם עלי כותרת במגוון צבעים, ואנחנו חשבנו שאוכל סיני מורכב רק מאורז ואיטריות.

בסרטון שעלה לרשת ב-2014 אך צבר תאוצה רק לאחרונה, נראה אמן סיני מעצב צמר גפן מתוק בצורה של פרח מרהיב למראה. ביצירתו שילב האמן סוכר בצבעים שונים אותם הניח - כל אחד בתורו - במרכז הצלינדר המסתובב שבמכונת היצור. בתחילה הוא יוצר כדור קטן של צמר גפן מתוק בצבע ירוק ואותו עוטף בשכבה לבנה של אותו סוכר ממכר. בשלב הזה לא ממש ניתן להבין לאן הוא חותר - אך אז הוא עוצר, לוקח מקל דק ויוצר מהשכבה הלבנה עלי כותרת. משם הוא ממשיך לגלגל את מקל צמר הגפן המתוק במכונה וליצור שכבות נוספות בצבעים כחול, צהוב וורוד - וגם מהן יוצר עלי כותרת.

צמר גפן מתוק בצורת פרח בסין. צילום מסך
איך אפשר לאכול משהו כל כך יפה?/צילום מסך

אוכל רחוב היא מסורת ארוכת שנים בתרבות הסינית, כשלאחרונה סוחרים רבים משלבים אמנות במאכלי הרחוב שלהם ומצליחים למשוך את תשומת לבם של הקונים הרעבים. פשוט תאווה לעיניים.

עוד באותו נושא

לא תאמינו בכמה נמכר ביסקוויט ששרד את טביעת הטיטניק

לכתבה המלאה

הסיני שמצייר בסוכר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully