וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: המסעדה של מיכל אנסקי נסגרת

29.10.2015 / 9:25

קבוצת רוביקון וקרן קלע, אשר בין השקעותיהן אפשר למנות את מסעדת אחד העם 1 ושוק הצפון של מיכל אנסקי קיבלו צו פירוק. עקב כך הבוקר הודיעה מיכל אנסקי כי מסעדת אחד העם אחד נסגרת עד למציאת פתרון חלופי

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

וידיאו: ראיון עם מיכל אנסקי בפתיחתה של מסעדת אחד העם אחד

בתחילת השבוע נודע רשמית כי קבוצת רוביקון וקרן קלע, אשר בין השקעותיהן מסעדת אחד העם 1 ושוק הצפון של מיכל אנסקי, קיבלו צו פירוק זמני. הדבר העלה לא מעט ספקות וסימני שאלה באשר להמשך קיומה של המסעדה, אשר אותה פתחה אנסקי רק לפני מספר חודשים, ביולי 2015.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד העם אחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבוקר הוציאה המסעדה הודעה רשמית מפי מיכל אנסקי כי המקום נסגר עד להודעה חדשה. זאת עד שיסתיימו מו"מ מול הגורמים השונים המעוניינים להשקיע בהמשך פעילותה של המסעדה. נכון לעכשיו ישנם שני פתרונות אפשריים, כפי שנמסר מגורם רשמי המקורב למסעדה - מציאת משקיע חלופי או קנייתה של מחצית מהבעלות הנותרת על המסעדה על ידי מיכל אנסקי.

עוד אחת מההשקעות הבולטות של הקרן בשיתוף עם אנסקי הוא שוק הצפון (שוק קולינרי) שעתיד להיפתח ברמת החייל, בשותפות עם בעלה לשעבר, רועי חמד. לדברי אנסקי השבוע, קבוצת רוביקון כבר אינה חלק מיזמות שוק צפון ברמת החייל ללא כל קשר להליך הפירוק הזמני של רוביקון. בנוסף, קבוצת רוביקון השתתפה עם אנסקי גם בהקמת השוק הכשר במנהטן שתוכנן להפתח עד סוף 2015 בהשקעה של 7 מיליון דולר. נכון לעכשיו, לא ברור מה יעלה בגורלו.

מיכל אנסקי. אבי ולדמן, אביב חופי, אלירן אביטל
מיכל אנסקי/אלירן אביטל, אבי ולדמן, אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully