וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאילנדית החדשה של תל אביב

4.11.2015 / 14:00

למתחם המגניב של בית הכנסת הגדול בתל אביב הצטרפה השבוע מסעדה נוספת שמגישה אוכל תאילנדי מסקרן - התאילנדית בסמטת סיני

אחרי שנים רבות בהן שלטה מסעדת בית תאילנדי בגאווה בגזרת האוכל התאילנדי בארץ, בשנים האחרונות המצב הולך ומשתנה. אל טייגר לילי מרמת החייל, הצטרפה לפני כשנה וחצי מסעדת נאם התאילנדית, וסניף נוסף של טייגר לילי בשרונה מרקט. גם העיר חיפה נותנת את התשובה עם צ'אנג בה, והנה המצטרפת החדשה נפתחה בימים אלו להרצה במיקום הכי מגניב בתל אביב - כיכר בית הכנסת הגדול באלנבי.

אל המתחם המשגשג אשר מאכלס כבר את פורט סעיד של אייל שני וסנטה קתרינה של תומר אגאי המוצלחות, נוספה כעת התאילנדית בסמטת סיני (כן, זה השם) אשר מגישה מנות אותנטיות מהמטבח התאילנדי. התאילנדית לאחים הצעירים ניב וצבי גרוס, ומי שמפקד על המטבח במקום הוא תומס זוהר, לשעבר הוטל מונטיפיורי והרברט סמואל.

התפריט מחולק ל 5 חלקים: מנות קארי/מרק, סלטים, מטוגן, גריל, וווק. בין המנות תמצאו טום יאם קונג - מרק חמוץ-חריף עם שרימפס (54 שקלים), קאו סוי - פרגית, אטריות אורז דקות וקארי צהוב (52 שקלים), סלט סום טאם עם פפאיה בוסר ולוביה תאילנדית (29 שקלים), קלמרי ושרימפס חלוטים ברוטב צ'ילי תאילנדי עם סלט אטריות שעועית חמוץ חריף (38 שקלים), פלא טוד טמפורה - דגי בר מהים לצד שני רטבים (4 שקלים), גאי יאנג - חזה עוף בגריל שנח לילה במרינדה (72 שקלים), פאד בק צ'וי שיטאקה - מנה טבעונית (36 שקלים), פאד גאי הימאפאן - פרגית עם קשיו (43 שקלים), פאד קא פאו (49 שקלים) ועוד.

כדי לשמור על הילת המסתורין והפרופיל הנמוך בעלי המקום מאפשרים להזמין מקום רק למי שמגיע פיזית למסעדה.

התאילנדית בסמטת סיני, הר סיני 1 ת"א. אין טלפון. ראשון-שבת 18:00- אחרון הלקוחות. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully