וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה החדשה בת"א: כל המנות ב-30 שקלים

19.11.2015 / 14:47

סניף שני של מסעדה מראשון תביא גם לעיר הגדולה את הבשורה של שבירת השוק: מנות ראשונות ומנות ביניים במחירים של 10-15 שקלים ומנות עיקריות ב-30 שקלים

אפיק גבאי

המצב הכלכלי בארץ נותן את אותותיו בכל תחומי חיינו, גם בתחום האוכל. כולנו רוצים להמשיך לבלות ולאכול בחוץ, אבל השאלה היא באיזה מחיר? מסעדה בשם המקורי - המסעדה, תיפתח בחודש הבא סניף שני ברחוב הארבעה בת"א, וככל הנראה תפתור לכם בדיוק את הדילמה הזאת. הסניף הראשון של הרשת נפתח בראשון לציון לפני כחצי שנה, וזכה להצלחה גדולה.

הקונספט של המסעדה פשוט - קז'ואל דיינינג עם מנות קלאסיות מרחבי העולם, עם מחיר זהה וארקטיבי לכל המנות העיקריות - 30 שקלים. את המנות ראשונות ומנות הביניים מציעה המסעדה במחיר של 10-15 שקלים. בין המנות עיקריות ניתן למצוא עוף עם אורז בתבשיל קארי ועגבניות, שניצל ג'מבו דק ופריך עם צ'יפס, פסטה ירוקה- ריגטוני ברוטב שמנת קלילה ועוד. בין המנות הראשונות תמצאו קרפצ'יו בקר, חציל בלאדי ועוד. בסניף התל אביבי יוגשו גם ארוחות בוקר, גם כן -30 שקלים, ותיפתח עמדת טייק אווי לקפה וכריכים.

המסעדה. עריכה: יותם וקס, אפיק גבאי
חריימה ב-30 שקלים/אפיק גבאי, עריכה: יותם וקס

למרות המחיר הזול, אמיר בן שטרית, מבעלי המסעדה, מבטיח שזה לא מגיע על חשבון האיכות. "אני בסופו של דבר רוצה שאנשים ייהנו מהאוכל לא בגלל שהוא זול, אלא בגלל שהוא טעים", אומר בן שטרית. "אני רוצה להגיש מנה שאם מישהו היה משלם עליה גם 100 שקלים הוא לא היה מתבאס. מקום זול כל אחד יכול לפתוח, וכולם גם יבואו לנסות, אבל לאוכל לא טעים אנשים לא יחזרו".

אז איך באמת עושים את זה? איך אתה יכול להרשות לעצמך למכור כ"כ בזול?
"קודם כל ווליום גבוה של אנשים. דבר שני, הלכתי על מקומות גם בראשון וגם בת"א שהשכירות בהם היא לא גבוהה. והדבר השלישי והחשוב ביותר הוא שאני לא משקיע כסף בפרסום, או בשלטי חוצות, הפרסום שלי הוא מה שאני שם לאנשים בצלחת. אז את הכסף אני חוסך שם. בסופו של דבר אני קונה את חומרי הגלם הכי איכותיים, הספקים שמוכרים לי מוכרים לכל המסעדות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
המסעדה. עריכה: יותם וקס, אפיק גבאי
לא בא על חשבון האיכות/אפיק גבאי, עריכה: יותם וקס

המסעדה בת"א תיפתח בפיאצה החדשה של רחוב הארבעה, אשר אמורה למשוך משפחות לבילוי במקום. "אני לא פונה רק לקהל התל אביבי, אני בונה על זה שאנשים מרחבי הארץ יבואו למקום אומר בן שטרית. "חסרים מקומות שהם ואליו פור מאני, ועם תפריט כל כך רחב. זאת בשורה אמיתית - משפחה של 10 אנשים מגיעה לכאן ויוצאת עם חשבון של 300 שקלים ויושבים כמו שצריך, במסעדה יפה ומעוצבת ועם שירות טוב".

המסעדה, הארבעה 18 ת"א, 03-6399199. שעות פעילות: ראשון - שבת: 08:00-00:00. לא כשר

המסעדה. עריכה: יותם וקס, אפיק גבאי
יש גם ארוחות ילדים/אפיק גבאי, עריכה: יותם וקס
  • עוד באותו נושא:
  • המסעדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully