וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת בטירוף: אוריאו צ'ורוס זה הדבר הבא

23.11.2015 / 14:52

הרשת כמרקחה מחטיף ויראלי של אוריאו צ'ורוס שמוציא לגולשים את העיניים. מאיפה המוצר המופלא הזה הגיע ואיך שמים עליו את הידיים?

צילום: סיפור בדקה

גם אתם קיבלתם בימים האחרונים בוואטסאפ את התמונה של האוראו צ'ורוס? אולי חבר שמכיר אתכם טוב תייג אתכם בפייסבוק? אז מאיפה המוצר המופלא הזה הגיע אל חיינו ואיך שמים עליו את הידיים? הנה קצת פרטים. הצ'ורוס, שוקולדיים וקריספיים, הם מבית חברת החטיפים J & J ,הם עשויים מעוגיות אוראו אמיתיות וממולאים בקרם הלבן והנהדר של העוגיות. האוראו צ'ורוס קיימים בגרסתם המקורית, כזו שנעשית במקום, מנובמבר 2014, אבל הם נמכרו רק באצטדיוני ספורט, ובדיסנילנד. ההצלחה עשתה את שלה, ובחברה החלו לעבוד מיד על מוצר שיהיה זמין לקנייה הביתה. עכשיו, האוראו צ'ורוס זמינים בגרסת הפריזר ברחבי ארה"ב. ברשת יש כבר סרטון שמסביר איך תוכלו להכין את הצ'ורוס בעצמכם בבית, או שכרגיל, נחכה שמישהו יחזור מניו יורק ויזרוק לנו פירורים.

אוראו צ'ורוס. מערכת וואלה!
זווה את הבאזז?/מערכת וואלה!

עשו זאת בעצמכם:

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר ואפילו רצוי לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully