וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכון פשוט לטוסט הפך לאויב מדינה

30.11.2015 / 14:09

החיפוש אחר מתכונים קצרים עלול להוות סכנה של ממש. סיפורה של אישה שכמעט הציתה את ביתה כשניסתה להכין טוסט לפי מתכון ויראלי גרם אפילו למחלקת כיבוי האש של לונדון לפרסם אזהרה

סיפור בדקה

בעידן הבאזפיד אנשים מחפשים ללא הרף קיצורי דרך להכנת אוכל - לא סתם סרטוני בישול קצרים הפכו להיות כל כך פופולריים ברשת. סוזן דייל, אישה ממנצ'סטר, רצתה לנסות מתכון קל של טוסט עם גבינה מותכת שראתה בפייסבוק. המתכון הפשוט הציע לסובב את הטוסטר על הצד, ולהכניס לתוכו פרוסה עם גבינה צהובה. כמה דקות אחרי שסוזן הכניסה את הפרוסה לטוסטר הוא התחיל להעלות עשן, ושניות לאחר מכן כבר עלה בלהבות. סוזן מיהרה לזרוק את הטוסטר הבוער מחלון ביתה ולמרבה המזל, איש לא נפגע. היא פרסמה את התמונה והסיפור בפייסבוק על מנת להזהיר רעבים ועצלנים, והפוסט הפך ויראלי מהר מאוד. מסתבר שהיא לא היתה לבד. אינספור אנשים התוודו על חוויות דומות, ואפילו מחלקת כיבוי האש של לונדון פרסמה אזהרה באינטרנט. מה שנקרא, אל תנסו את זה בבית.

אל תנסו את זה בבית. מערכת וואלה!
אל תנסו את זה בבית/מערכת וואלה!

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • אוכל
  • טוסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully