וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וחוזר חלילה: רושפלד מודיע שוב על סגירת מסעדה

7.12.2015 / 7:01

לאחר שנפרד מקבוצת עדי'ס לייף סטייל, סגר את ארוחת ערב בתל אביב וחבר לקבלייר הירושלמית - הודיע אמש רושפלד גם על סגירתה, "העיר ירושלים עוברת משבר קיומי קשה שלא מאפשר לעסקים לחיות בה בכבוד". לראשונה זה שנים, השף הבכיר לא מבשל באף מסעדה

מסעדת קבלייר הירושלמית. מגד גוזני
מסעדת קבלייר הירושלמית/מגד גוזני
נכון לעכשיו, לראשונה מזה שנים, השף הבכיר רושפלד לא משתייך באף מסעדה בישראל.

מה שהספיק השף יונתן רושפלד בחצי השנה האחרונה, אנשים לא מספיקים בחיים שלמים. באפריל האחרון חבר רושפלד לעודד סיידא, הבעלים והשף של לונץ 13, כדי לפתוח מסעדה חדשה באותו מיקום תחת השם ארוחת ערב. זמן לא רב לאחר מכן, נפרד רושפלד מקבוצת עדי'ס לייף סטייל, ובכלל זאת את המסעדות הרברט סמואל, עלמה וטאפאס אחד העם, זאת במטרה, לדבריו, לחזור לבשל פשוט במטבח אינטימי.

חודש לאחר הפרידה המתוקשרת, רושפלד הודיע שוב על מיזם דומה, אבל הפעם בירושלים עם המסעדה הותיקה קבלייר. השם שנבחר למקום המחודש הוא ארוחת ערב בקבלייר. במקביל, החלו דיבורים על פתיחתה של מסעדת ארוחת ערב מהים במלון הבוטיק בראון בתל אביב.

מה שנראה אז כמו עתיד מבטיח, קיבל תפנית לא נעימה, בלשון המעטה. המסעדה התל אביבית ספגה לא מעט ביקורות, והשיא היה בפוסט ויראלי אשר האשים את רושפלד בתמחור גבוה ולא מוצדק של המנות. לטענת רושפלד, הפוסט גרם להפסדים כלכליים כבדים למסעדה מה שגרם לו בסופו של דבר להודיע על סגירתה באוגוסט האחרון, רק ארבעה חודשים מפתיחתה. מכאן הדברים המשיכו לא להסתדר, וברגע האחרון ממש רושפלד גם הוציא את עצמו מהמסעדה המתוכננת במלון בראון.

כעת רושפלד ושותפו אבי בן ארוש, מהבעלי מסעדת קבלייר, מודיעים על סגירתה של ארוחת ערב בקבלייר. זאת לכאורה לאור הפסדים הנובעים מהמצב הבטחוני הרעוע בבירה. בשיחה עם וואלה! אוכל, אומר רושפלד: "קבלייר הוא מוסד אהוב מאוד עליי. אכלתי שם בעשרים שנה האחרונות, והידידות שלי עם אבי ומשפחת בן ארוש היקרה לי קסמה לי בניסיון להביא לירושלים אוכל פשוט וטוב. עשיתי זאת בהתנדבות ללא תמורה ובאהבה רבה. העיר ירושלים עוברת משבר קיומי קשה שלא מאפשר לעסקים לחיות בה בכבוד רב כמגיע להם". בתוך כך, ארוחת ערב בקבלייר מצטרפת לשורת מסעדות שלא הצליחו לשרוד את המצב הביטחוני, ביניהן דלאל מעכו וסאקורה הירושלמית.

נכון לעכשיו, לראשונה זה שנים, השף הבכיר רושפלד לא משתייך באף מסעדה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully