וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפיכה בסנדביץ': פרוסות שוקולד ויראליות שישנו את חייכם

11.12.2015 / 9:01

תכירו את הלהיט הוויראלי שמטריף את הרשת ויגרום לכם לשכוח מגבינות או פסטרמה - פרוסות גנאש שוקולד מוכנות לסנדביץ' או פנקייק

צילום מסך

היפנים תמיד ידעו להמציא פטנטים קולינריים מופרעים הרבה לפני כולם (קיט קט תה ירוק למשל, או שילובים מופרכים של שוקולד ומיסו) וגם הפעם הם מפגיזים במוצר חדש - מארז פרוסות שוקולד עבות לסנדביץ'. במקום פרוסות גבינה או נקניק, השוקולטיירים של החברה היפנית "בורבון", שמתמחה בשוקולד (למרות שמה המטעה), הביאו לעולם את הרעיון הגאוני, שרק מפתיע שלא חשבו עליו קודם.

שוקולד מוכן לטוסט. צילום מסך
גאוני. פרוסות שוקולד/צילום מסך

כל חבילה של המוצר החדש כוללת 5 חתיכות של פרוסות גנאש שוקולד בעובי של כ-2 מילימטר, של מה שמכונה ביפן "נמה שוקולד" (nama chocolate) שוקולד במרקם קרמי וטעם מתוק פחות מאשר שוקולד חלב סטנדרטי, ועז יותר מממנו. הצורה החדשה של השוקולד מאפשרת להשתמש בו בשלל צורות מהפכניות בטוסט, פנקייק ובכל דרך יצירתית אחרת. זאת, בעיקר בשל הקושי לגלף מטבליית שוקולד סטנדרטית עובי כזה או להגיע למרקם כה מושלם שמזכיר גבינה ובחימום יגיע להתכה אידיאלית.

עוד באותו נושא

המקום הכי חם בחורף: התגנבנו למפעל קרמבו

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר לשלב גם בפנקייק/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרוסות השוקולד רק הופיעו וכבר הפכו לתופעה ויראלית שהשתלטה בימים האחרונים על רוב אתרי האוכל ברשת, מה שגרם לכך שהמוצר, שניתן להזמין אך ורק דרך הרשת, אזל מהמלאי. ברגע שיחודש המלאי, תגלו שניתן לרכוש עד 60 חתיכות בקנייה, שיצריכו מכם להיפרד מ-3,240 ין ( כ-102 שקלים). בינתיים אפשר לנסות ולאתר מתורגמן שיעזור בביצוע ההזמנה באתר היפני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרקם שמותך בצורה מושלמת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגודל אידיאלי לפרוסת שוקולד/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • שוקולד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully