וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: פיצה דקה תביא את הבשורה?

14.12.2015 / 13:06

האם פיצה דקיקה עם 100% גבינה מביאה בשורה חדשה תחת השמש, התה שיפתח לכם את הצ'אקרות וכמה צריך להתאמץ כדי שהשילוב של בייגלה ושוקולד לא יעבוד?

פיצה דקה בתיבול שום, מעדנות

פיצה מעדנות שום. רונן מנגן,
פיצה מעדנות שום/רונן מנגן

מעדנות יוצאת עם פיצה משפחתית דקה בשני טעמים: האחד גבינה קלאסי והשני בתיבול שום. שתי הפיצות הקפואות מכילות 100 אחוז גבינה.

מחיר על פי סקירת רשת: 14.90 – 16.80 שקלים.

שולפים מזלגות: הפיצה לא דקה כל כך כמו שכתוב, אלא עוביה כמו פיצה ממוצעת ברחוב ואף למעלה מזה. עם זאת, היא טעימה. לתיבול השום יש בולטות, אבל הוא לא משתלט מדי ומשאיר מקום של כבוד לגבינה. רוטב העגבניות סביר פלוס, ובשורה התחתונה אין הרבה חדש מתחת לשמש. מדובר בביצוע יחסית טוב לז'אנר הזה של פיצות קפואות בסופר.

שנוי במחלוקת: תה ג'ינג'ר חריף, ויסוצקי

תה חריף של ויסוצקי. טופ טאצ,
תה חריף של ויסוצקי/טופ טאצ

ויסוצקי מרחיבה את סדרת התה הירוק שלה, הכוללת כבר 23 טעמים, עם שני טעמים חדשים המיועדים לפתיחת העונת הקרה: ג'ינג'ר חריף עם תמצית צ'ילי ולימון דבש.

מחיר לפי סקירה ברשת: 24.90 שקלים למארז של 25 תיונים (המחיר נקבע על ידי הקמעונאי).

שולפים מזלגות: ניסינו את הג'ינג'ר החריף, והופתענו לגלות עד כמה התה שנוי במחלוקת. מחצית מהטועמים התמכרו ואילו המחצית השניה העוותה פנים אחרי שלוק אחד בלבד. גם טועמים שמעידים על עצמם כחובבי ג'ינג'ר וגם חריף, לא התחברו לטעם, ולכן קשה לנבא מי כן יאהב אותו. מצד שני, אלו שכן אהבו - אהבו מאוד. הטעם שלו עז, מיוחד והוא פותח את כל דרכי הנשימה והצ'אקרות. מושלם לתחילתו של בוקר חורפי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

דגני בוקר חדשים, תלמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דלי'ס, מותג דגני הבוקר של תלמה, משיק שני מוצרים חדשים: דלי תות ודלי תפוח. שניהם על בסיס פתיתי חיטה מלאה ואורז, גרנולה ומטבעות בטעם יוגורט.

מחיר על פי סקירה ברשת: 14.9-19.9 שקלים לחבילה במשקל 400 גרם

שולפים מזלגות: תלמה מנסה לשווק את דגני הבוקר כמוצר מזין, אבל בפועל התמונה קצת שונה. הדיסקיות בטעם יוגורט, אשר נמצאות בשני סוגי דגני הבוקר, מעלות כבר את החשד שמדובר במוצר עם תחליפים. חתיכות התות לכאורה (דלי תות) מתוקות בהגזמה ומזכירות במראה במבה אדומה בטעם תעשייתי. בסופו של דבר, למי שמחפש דגני בוקר טעימים בלבד או נשנוש מתוק במשרד - הם בהחלט מספקים את הסחורה. לעומת זאת, חתיכות התפוח (דלי תפוח) נראות יותר טוב, אבל כשנוגסים בהן מגלים שהן אפילו מתוקות יותר מהתות עם טעם לוואי מחריד שמשתלט על שאר המרכיבים של דגני הבוקר. פחות מוצלח.

שוקולד מיקס כרמית. כרמית,
שוקולד מיקס כרמית/כרמית

חטיפי שוקולד MIXIM, כרמית

המותג כרמית יוצא עם סדרת חטיפים שוקולד חדשה בשם MIXIM: כל חטיף בסדרה הוא שילוב בין שוקולד לתוספת כלשהי. הסדרה מונה סה"כ 6 מוצרים, כאשר 5 מהם ללא גלוטן.

מחיר מומלץ לצרכן: 5 שקלים לאריזת 55 גרם. מבצע היכרות: 3 חבילות ב-10 שקלים.

שולפים מזלגות: ראשית, אנחנו חייבים להעיר כי הרעיון למלא רק רבע שקית מעצבן אותנו מאוד. שנית, מדובר באופציה נחמדה לנפילת סוכר באמצע היום, אבל פייר? ציפינו ליותר. משהו לא עובד מספיק טוב: השוקולד עצמו של כרמית או איכות התוספות. המוצר היחיד שהרשים אותנו היה קורנפלקס בציפוי שוקולד - טעים, קרמלי וקרנצ'י. לעומת זאת, הבייגלה בציפוי שוקולד חלב, שילוב שאמור לעבוד בלי מאמץ וקשה לפשל בו, היה קצת לא טרי ולכן גם לא פריך ומבאס. הוופל מצופה שוקולד היה סביר, אבל מתוק מדי ונראה הרבה יותר מזמין על האריזה מאשר במציאות.

סדרת עוגיות חדשות, MOOI

עוגיות חדשות של MOOI. סטודיו דנשר,
עוגיות חדשות של MOOI/סטודיו דנשר

מותג העוגיות MOOI שחרר לאחרונה סדרה בת שלושה מוצרים של עוגיות קקאו מצופות בטעמים: שוקולד חלב עם קרם קוקוס, שוקולד מריר ואספרסו ושוקלד חלב עם קרם ברולה.

מחיר על פי סקירת הרשת: 10 שקלים לאריזת 180 גרם

שולפים מזלגות: כל חברי המערכת התרשמו לטובה מהעוגיות המשובחות. הן מרגישות איכותיות והן מפנקות במיוחד הודות לטעמים עשירים ושוקולד איכותי. עוגיית הקקאו בציפוי שוקולד חלב עם קרם ברולה היתה מתוקה מדי, אבל האחרות בסדרה היו טובות, במיוחד זו עם הציפוי אספרסו ושוקולד מריר.

חטיפי דגנים בשלושה טעמים, TUSSO

חטיף אנרגיה TUSSO. מזי עפרוני,
חטיף אנרגיה TUSSO/מזי עפרוני

המותג TUSSO מתמחה במוצרים ללא תוספת סוכר משיק סדרת חטיפי דגנים חדשים בטעמי חלווה, קוקוס ושוקולד מריר עם קפה. על פי היצרן, החטיפים מכילים 79 קלוריות בלבד וללא חומרים משמרים.

מחיר על פי סקירת רשת: 11.9 שקלים למארז של 6 חטיפים (20 גרם כל אחד)

שולפים מזלגות: חטיפי דגנים מוצלחים וכייפים שלא מרגישים מעובדים מדי. יבשים ופריכים מאוד. הטעמים השונים עדינים ולא משתלטים, שבהחלט סוגרים את הפינה למשהו מתוק. עם זאת, מצוין כי החטיפים ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים, אבל עיון קצר בגב האריזה מגלה שתחושת הבריאות היא כמעט פיקציה עקב חומרים אחרים לא ידידותיים כמו מתחלבים, מלטיטול או חומרי ריח וטעם כמו לציטין סויה ואינולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully