וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: מבול של קבבים

15.12.2015 / 6:29

במפגש התאומים שמסתתר באיזור התעשייה בקרית אריה מוכיחים את משנתו של המונה - לא משנה מה יש בתפריט, לכו עם מנת הדגל. בזלילה השבועית קבב עסיסי בתיבול מושלם עם שפע סלטים טריים והרבה אושר בבטן

קבב במפגש התאומים. קובי רובין
קבב במפגש התאומים/קובי רובין

לפני כמה ימים ניהלתי ויכוח ער עם אחד מבעלי בתי הקפה אותם אני נוהג לפקוד כדי לכתוב את הטור, בין נסיעה לנסיעה. הוא העלה שאלות לגבי הכמויות אותן אני אוכל, ההגדרה של אוכל רחוב מבחינתי, ואת השאלה החשובה מכולן - מי שמך להעביר ביקורת על אוכל. הסברתי לו שכל אחד רואה את הנושא מדם לבו, ומה שלא מוצא חן בעיניו הוא שיש יותר מידי קוראים סביבו שמסכימים איתי ולא איתו. תוך כדי העקיצות ההדדיות, העברתי לו את משנתי גם על כך שלמרות התפריט המגוון, אנשים חוזרים לבית הקפה בגלל מנה ספציפית אהובה. בכל מקום בו אנו אוכלים, יש טביעת טעם וריח של מנת הדגל. דוגמאות יקרות הן לביבות הבטטה של אורנה ואלה ראו הכרובית בפיתה של אייל שני זה תמיד הכבד בפיתה. גם במקרה המדובר, שהוא לא מסעדת יוקרה או מזנון פוזה תל אביבי יש מבין השפע בתפריט מנת דגל מובחנת.

קבב במפגש התאומים. קובי רובין
שטיח של קבבים נפרש על המנגל/קובי רובין

למעלה מעשרים שנה שמפגש התאומים מנסה להסתתר מההמולה הסואנת של קרית אריה, בדרך ההיקפית של איזור התעשייה, כדי לא למשוך תשומת לב. בינתיים מסביב נבנו בנייני משרדים ונדמה שעוד קצת הוא ידחף בעל כורחו למרכז העניינים. את זה סיפר לי אבי הבעלים, שפתח את המקום אי שם בתחילת שנות ה-90 וקרא לו על שם התאומים שבדיוק נולדו לו.

יש פה היצע גדול של מנות בפיתה או באגט וקל להתבלבל עם צלחת אוכל מבושל של סיר אורז, ירקות ותפוחי אדמה בכורכום, אבל, עיקר העניין פה סובב סביב הקבבים האגדיים. הגעתי בשעת צהריים מוקדמת ומיד חטפתי ענן של בשר על האש לתוך האף. מבט לכיוון המנגל הותיר אותי נדהם, שטיח מפואר של קבבים נפרש על המנגל הארוך עם עשרות קבבים שטוחים ועגלגלים, לא שמנמנים יתר על המידה. שאלתי את אבי למה הוא מכין כל כך הרבה בו זמנית? אבי ענה שלקראת הצהריים הם לא מצליחים לעמוד בעומס, ולכן מכינים כל הזמן עוד ועוד ממנת הדגל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
קבב במפגש התאומים. קובי רובין
כולם באים בשביל הקבב/קובי רובין

הלכתי על פיתה עם קבבים מנסה לדמיין איך אני מצליח להכניס לפיתה הכל מהכל מהסלטים המפתים והטריים שהביטו אלי. הטעם היה בהתאם לריח, מתובל בפלפל שחור ופפריקה עם נטייה קלה לכיוו הרומני במידת עשייה וול דאן, בדיוק כמו שאבי אוהב להכין.

את הקבב שידכתי למטבוחה עם פלפלים ירוקים מפתיעים, מה שמתחיל מתוק נהפך לחריף בדרגת שריפה קלילה, סלט ירקות עם פלפל ירוק אש בפרוסות, כאילו שזה מקל על הבעירה בחלל הפה. סלט כרוב מוחמץ קלות, עכשיו הגענו אל מלך התוספות שמוגש בכלי פלסטיק בצד, צ'יפס של פעם בסגנון פרוסות דשנות ורכות, שתמיד עדיף על הצ'יפס הקריספי המהונדס והמעובד.את הקערה הקטנה ממלאים בבוחטה נדיבה עד למעלה ועוד קצת, כל התענוג עם שובע מובטח ב 26 שקלים בלבד.

מפגש התאומים. המפלסים 19, פתח תקווה.03-9217171
050-6666292. שעות פתיחה: א'-ה' 07:30-17:30. כשר

  • עוד באותו נושא:
  • קבב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully