וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה אוכלים לפני הנשיקה בחצות?

23.12.2015 / 13:52

מצפון רמת הגולן ועד הדרום, המסעדות בארץ מתכוננות לחגיגות ערב השנה האזרחית החדשה עם תפריטים מיוחדים, יינות מבעבעים והופעות חיות. איפה נתפוס אתכם בחצות?

צפון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סילבסטר במסעדת הצוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצוק

במסעדת הצוק של מאור מלכה ואריק דניארו הנמצאת באתר ראש הנקרה יציעו בליל הסילבסטר, בין היתר, קרפצ'ו עגל עם חומץ בלסמי, שמן זית וקונפי שום, טרטר דג ים, ספריבס טלה במרינדת חרדל, סילאן ועשבי תיבול, יקיטורי סינטה על בטטה מהמדורה וחזה אווז על מצע פירה שורשים (225 שקלים לסועד).

הצוק, אתר התיירות ראש הנקרה. 04-6016849. כשר


מסעדת לואיז

במסעדת לואיז בקריית טבעון היושבת בתוך חורש טבעי מציעים לתושבי האזור ארוחה זוגית המורכבת משתי מנות ראשונות ושתי מנות עיקריות כמו ניוקי לואיז, קדאיף גבינות, פרגית ביין ופסטה בלקנית (220 שקלים לזוג).

לואיז טבעון, מתחם זייד, קרית טבעון. 04-8203969. לא כשר


ג'ינוס

במסעדת השף ג'ינוס, שנפתחה לאחרונה בקריות, יכין השף יהב ג'ינו מנת ספיישל לערב כניסת השנה האזרחית החדשה של פלטת 'ג'ינוס פרימיום' זוגית הכוללת נתחים מובחרים של אנטריקוט, חזה מולארד וכבד אווז. בחצות יוגשו כוסות שמפניה לכל הנשים וצ'ייסרים של וויסקי לגברים (240 שקלים לסועד).

ג'ינוס, דרך עכו 192 קריית ביאליק. 04-810070. כשר


בית לישנסקי

במסעדת לישנסקי הוותיקה מציעים ארוחה חגיגית המורכבת ממנה ראשונה, עיקרית וקינוח ביתי - וטעימות של ליקרי הבית. בין העיקריות שבתפריט יהיו ליים ארטישוק - לזניה קרועה, ארטישוק לימון ונענע, נתח סלמון אפוי מכוסה בפסטו בתוספת בפירה, חזה אווז לצד ריבת קישואים, שיפודי חזה אווז על מצע פירה חלבי וסלט אסיאתי חם. (300 שקלים לזוג).

בית לישנסקי, הראשונים 42, מטולה. 04-6997184. לא כשר


מוסקט

במסעדת מלון מצפה הימים בראש פינה יגישו ארוחת גורמה עם חמש מנות וכוס יין מבעבע מתנה לכל סועד. על התפריט הופקד השף רועי דקל, והוא יכלול בין היתר לזניה פתוחה של פטריות, תרד וגבינות, פילה לוקוס בתנור בציפוי זרעי כוסברה וכמון, צלעות טלה אורגני שגדל בחוות מצפה הימים, אנטריקוט עצם צלוי בגריל פחמים וצלחת גבינות תוצרת מחלבת המלון. (300 שקלים לאדם, 195 שקלים לאורחי המלון).

מוסקט, מלון מצפה הימים, ראש פינה. 04-6994523. לא כשר


מלון כפר גלעדי

בית המלון של כפר גלעדי בגליל מציע ארוחת ערב של שף המלון אריק ז'ינו המבוססת על המטבח הצפון אפריקאי וחומרי גלם גליליים מובחרים. מן התפריט: פטה כבד עוף בשומן אווז וקונפי בצלצלי שאלוט, סשימי סלמון על סלט וולדורף ואגוזי לוז, הודו שלם צלוי בטאבון ממולא עם פריקי, צימוקים ואגוזי מלך, פילה סלמון קוליבייאק עטוף בבצק עלים ודגי ים מטוגנים בניחוח ליים וכוסברה (250 שקלים לסועד).

מלון כפר גלעדי, קיבוץ כפר גלעדי. 04-6900000


ללה

המסעדה האיטלקית היושבת בלב שדות עמק יזרעאל (צומת כפר ברוך) ממשיכה את המסורת הרומנטית בנוף עמק יזרעאל. השף איתי קורנט מבעלי המסעדה יכין הפתעות מתוקות במיוחד לכבוד ערב הסילבסטר לצד תפריט ספיישלים.

ללה, צומת כפר ברוך, עמק יזרעאל. 04-644-4030. לא כשר


בית על ההר

בישוב קציר ייהנו הסועדים בבית על ההר, של טלי אופק ארגוב ואפרת צימט, מארוחת בוקר בסגנון בופה פתוח ביום שישי אשר יוגשו בה מגוון של לחמים, מאפים, סלטים, דגים מלוחים, שוטים של מיץ סחוט ומרק חם (60 שקלים לסועד).

בית על ההר, ישוב קציר. 054-2289892. כשר


מרינדו עין גב

המסעדה, הממוקמת מול קיבוץ עין גב מציעה ארוחת בשרים לשנה החדשה ומופע שירים שקטים של אור כהן מקיבוץ מעגן. בין העיקריות המיוחדות: מיקס בשרים המוגש על מחבת ברזל חמה וכולל נתחי אנטריקוט עגל, קבב מבשר טלה ועגל מתובל בצנובר ונענע עם רוטב צ'ימיצ'ורי ביתי ונקניקיות טלה ביתיות ונקניקיות עגל של מרינדו (149 שקלים לסועד)

מרינדו עין גב, קיבוץ עין גב. 04-6658555. לא כשר


אלמרסא

מסעדת השף והביסטרו המקומי אלמרסא בנמל עכו מציעה בערב הסילבסטר תפריט ספיישלים מיוחד מהדגה היומית הטרייה מרשת הדייגים בנמל. התפריט יתבסס על יצירתו של שף מוסא ויציע שש מנות בניחוח של ים. למשל: ריזוטו פריקי שרימפס, בייבי קלמרי סרטנים ומולים (99 שקלים) ותבשיל קלמרי עשבי בר טחינה היונה ולימון פיקנטי. (92 שקלים)

אלמרסא, נמל עכו. 04-9019281. לא כשר


מושבוצ

אי שם ברמת הגולן, מסעדת מושבוצ מתכננת חגיגת סילבסטר בניצוחה של השפית נילי כהן מינץ. בתפריט החגיגי ניתן למצוא מנות ראשונות כמו פיצה ביאנקה עם ערמונים ובייקון או סלט קורנדביף עם תפוזי דם (מחיר הראשונות נע סביב ה-40 שקלים), מנות עיקריות כגון קדרת טלה ים תיכונית או פורטהאוס עגלה צלוי (מחיר העיקריות נע בין 90 שקלים ל-150 שקלים) וכמובן קינוחים: טארט שוקולד מלוח, עוגת גבינה ניו יורקית ועוד (מחיר הקינוחים נע סביב ה-40 שקלים).

מושבוצ, רחוב דליות, מושב רמות רמת הגולן. 04-6795095. לא כשר

חיפה והסביבה

סזרינה. צילום: אנטולי מיכאלו,
קינוח שוקולד בסזרינה/צילום: אנטולי מיכאלו

רפאלו

במסעדות רפאלו האיטלקית שבחיפה ובקריות יכינו לקראת קבלת השנה האזרחית החדשה מספר מנות ספיישל חגיגיות לתפריט. כך למשל בסניף שבחיפה יגישו ארנצ'יני שרימפס - כדורי ריזוטו ופרמז'ן, במילוי שרימפס וכמהין על מצע שמנת חמוצה, שמן זית, זיתי קלמטה וסלסה טרייה. בסניף שבקריון יוגשו פולנטה עם פטריות פורצ'יני ויער; פילה דג לברק על ריזוטו; וטורטוליני גבינות עם פילה לברק וקרם פיסטוק.

רפאלו קסטרא, פלימן 8, חיפה.1700-507-107. לא כשר
רפאלו קריון, קריית ביאליק. 1700-507-107. כשר


תטה

במסעדת תטה של השף ניר פרומר יקיימו בערב השנה החדשה ארוחה זוגית מלאה. בין המנות: שניצל עגל, טורטליני ציידים, ניוקי ערמונים והפטוש של תטה. המסעדה תהיה מקושטת כמיטב המסורת.

תטה, כביש 650, מתחם דור-אלון, פרדס חנה. 04-6376401. לא כשר


אנגוס

מסעדת הבשרים תלבש חג ותהיה מקושטת באווירת הסילבסטר עם מוזיקה והפתעות שונות במהלך הערב. לסועדים מוצע תפריט מיוחד שהרכיב השף נבות שלח, במסגרתו תוצע מנה עיקרית לבחירה מהנתחים המובחרים סינטה ניו יורק קאט ופורטרהאוס סטייק T-Bone לצד תוספות ויין. (300 עד 350 שקלים לזוג).

אנגוס, המגינים 27 בעיר התחתית, חיפה. 04-8626603. לא כשר


סזרינה

המסעדה החדשה של השף מאיר אדוני וקבוצת כתית שנפתחה לאחרונה במתחם הגולף קיסריה מציעה ארוחת סילבסטר שתוגש בכל סוף השבוע של תחילת השנה האזרחית החדשה. מהתפריט: נתח בר אפוי בפטריות בר ונתח אנטריקוט 400 גרם צלוי בגריל פחמים (590 שקלים לזוג).

סזרינה, מתחם הגולף, קיסריה. 04-6267000. לא כשר


מנטון

מסעדת השף מנטון תציין את ליל השנה החדשה בתפריט בסגנון הריביירה הצרפתית מבית היוצר של מיכאל דרעי, שף המסעדה. העיקריות: פלטת בשרים פילה עגל עם כבד אווז, סינטה עגל על שקדי עגל, מולארד אווז, פלטת דגים פילה דניס בקראסט אגוזי לוז, פילה בורי ברוטב וורדה (290 שקלים לסועד).

מנטון, היינה 1, מרכז הכרמל, חיפה. 04-8235236


ממבו

בסילבסטר הקרוב בנה השף דבח תפריט זוגי מיוחד שמורכב ממנה ראשונה ועיקרית לכל סועד ומנת קינוח זוגית לצד כוס יין. בין המנות ניתן למצוא את מנות הדגל פילה סלומון צרוב בפלנצ'ה עם יין לבן, שום ותימין ומנת הסינייה - פילה אמנון אפוי בתנור עם עגבניות, חציל קלוי וטחינה (220 שקלים לזוג),

ממבו, צומת יקנעם. 04-9938008. כשר


הלנה

במסעדת הלנה השוכנת במבנה אבן עתיק בנמל קיסריה יחגגו את הערב האחרון בשנה עם שורת מנות ספיישל שיוגשו לצד התפריט הרגיל, אותן רקח השף עמוס שיאון בהתבסס על דגים, פירות ים בשרים וגבינות מקומיים. בתפריט מנות כגון קרפצ'ו תמנונים, שומר ותפוזי דם, ביסק סרטנים, לנגוסטין טרי ועוגיית סבלה שחורה מדיו.

הלנה, נמל קיסריה, קיסריה. 04-6101018. לא כשר


מסעדת תשבי

השף ירון גיל ממסעדת תשבי השוכנת ברחובות זכרון יעקב מגיש לערב השנה האזרחית החדשה ארוחת טעימות זוגית. התפריט כולל שבע מנות וארבעה סוגי יינות המותאמים לכל מנה. מהתפריט: ביסק לוקוס מעמקים, מאפה גאודה, מאריאג' לברק, שמיכת עגבניות שמש, שום קונפי (250 שקלים לסועד).

מסעדת תשבי, המייסדים 33, זכרון יעקב. 04-6290280. כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

השרון

וינו סוקה. צילום: דניאל לילה,
דג קוד שחור וטורליני בוינו סוקה/צילום: דניאל לילה

על המים

מסעדתו של השף חביב משה תחגוג את ערב הסילבסטר עם מוסיקה, הופעה חיה וכמובן תפריט מיוחד הכולל מעבר לשתי מנות ראשונות, שתי מנות עיקריות וקינוח, גם בקבוק מואט לכל זוג. בין המנות בתפריט החגיגי: קוביות טונה אדומה ברוטב בוטנים פיקנטי, קוקי סן ז'אק, קדרת פירות ים או טורנדו רוסיני. הערב יתקיים בשני סבבים, כאשר הראשון יתחיל בשעה 19:00 בעלות של 700 שקלים לזוג והסבב השני יחל בשעה 21:30 בעלות של 800 שקלים לזוג.

על המים, רמת ים 4, הרצליה. 09-9501767. לא כשר


וינו סוקה

מסעדת השף וינו סוקה מציעה ערב באווירת הטרקלינים היוקרתית של המאה ה-19 עם תפריט של השף ליאור משה ומבחר קוקטיילים, וארוחה בליווי הזמר ברנרד עידן במופע מוזיקת עולם. מהעיקריות: פילה קוד שחור, קונפי שוק אווז, אוסובוקו טלה בבישול יפני מסורתי ופילה בקר ופירה ערמונים. (590-790 שקלים לסועד).

וינו סוקה, רחוב גלגלי הפלדה 7, הרצליה פיתוח. 09-9585779. כשר


מקום בלב

בערב הסילבסטר מציעה המסעדה הרעננית תפריט של ארבע מנות לבחירה וכוס קאווה בחצות. בין היתר מהמנות הראשונות יוצע כבד אווז צרוב, בריוש, לקט פירות יער ומריחה של שוקולד בלגי, ובעיקריות יוצעו פילה מוסר ים עם פירה של ארטישוק בחמאת לימון כבוש, או ריזוטו כרישה, יין לבן, חמאה, גבינת צאן, ציר ירקות ועלי תרד (250 שקלים לסועד).

מקום בלב, פרדס משותף 5, רעננה 09-7741575. לא כשר


ביתא קפה

בביסטרו ביתא קפה צמרות חוגגים את ערב השנה האזרחית החדשה עם תפריט חגיגי של השפית איילת לטוביץ'. בין המנות העיקריות: צלעות טלה על חבושים ושומר; קדירת פירות ים, תפוחי אדמה ראטה מדורה, סלט מלפפונים בחומץ וסוכר; שניצל חזיר, כרוב אדום ביין ופירה שורשים (90-160 שקל למנה)

ביתא קפה, צמרות 2, הרצליה. 1-700-700-937. לא כשר


גרדן 1918

לצד מוסיקה חיה וקוקטיילים מיוחדים, מציעים בגרדן 1918 שלוש מנות עיקריות: שיפוד פילה בקר על נזיד עדשים שחורות, תרד מאודה, קרם קארי צהוב וקולי תותים חריף, נזיד פטריות אפוי בתנור עם בשמל פורצ'יני מוגש עם פלוט פרמז'ן ופילה דניס צלוי בתנור על ניוקי אה-לה רומנה, קרם פלפלים וכרישה נימוחה בבישול ארוך - כולל יין ומנות ראשונות (359 שקלים לזוג).

גרדן 1918, פרדס משותף 5, רעננה. 052-4807724. לא כשר


רובינשטיין

השנה במסעדת רובינשטיין בנתניה מציעים תפריט פתוח ללא הגבלת מחירי מינימום להזמנה, והמקום כולו מקושט לאווירת חג עם כל הסממנים של הסילבסטר. לחוגגים תינתן קאווה חופשית במחיר של 25 שקלים לסועד.

רובינשטיין, שד' גיבורי ישראל 17, אזור תעשייה פולג, נתניה. 09-7888838. לא כשר


ג'קו - מאכלי ים

מסעדת ג'קו מאכלי ים בהובלתו של אפי אלאלוף תגיש את התפריט המוכר לצד מנות מיוחדות באווירת חג בסגנון טברנה יוונית. בין המנות המיוחדות: שרימפס בחרדל שמנת, מול מרינייה, מרק טום-יאם, קלמארי סגול מהפלאנצ'ה עם סלט, עשבים ושקדים, קרפצ'ו תמנון, מעורב פירות ים עם שרימפס, סרטנים ומולים בשום חמאה ויין לבן, ברבוניות ודגי ים טריים. (מינימום הזמנה: 150 שקלים לסועד)

ג'קו, מאכלי ים, החרש 8, אזור התעשייה רמת השרון. 03-5661234. לא כשר


דלי אסייתי

מסעדת דלי אסייתי בהוד השרון חוגגת את כניסת השנה האזרחית החדשה עם תפריט ספיישלים של השף אלי אדרי. בין המנות שיוגשו: "פו פאד פונג קארי " מנה תאילנדית קלאסית של קוקטייל סרטנים ושרימפס בקארי צהוב וצ'ילי על בסיס שמנת וספיישל קומבינציה: פוטו ספייסי טונה בטמפורה, סלמון טמפורה רול, אצבעות אונגי בטמפורה ברוטב סלק וואסאבי.

דלי אסייתי, הבנים 15, הוד השרון. 09-8992555. לא כשר


פיאנו פיאנו

כל אחת משלושת המסעדות האיטלקיות "פיאנו פיאנו", תחת השף הראשי רועי חנין, מציעה תפריט ספיישל של השף המקומי. בכפר בסבא מציע השף נמרוד מרום פילה מוסר צלוי בתנור על ניוקי תפוח אדמה ואגוזי מלך בקרם ברוקולי ונבטי אפונה, השף דייב בגיו מסניף נתניה מציע שיפודי סלמון וחלומי צלויים ברוטב קרמל בלסמי, ולתושבי אזור הצפון מציע סניף יקנעם פילה מוסר ים צלוי בתנור על ניוקי ערמונים וקרישה, מתוך התפריט המיוחד שבנה השף אופיר דדי.

פיאנו פיאנו מתחם G כפר סבא. 09-7688778. לא כשר
פיאנו פיאנו קניון G-6 יקנעם. 04-9121912. לא כשר
פיאנו פיאנו מתחם רוגובין נתניה. 09-9663663. לא כשר

תל אביב

אריא. צילום: בן יוסטר,
דגים ופירות ים על הקרח באריא/צילום: בן יוסטר

מינה טומיי

המסעדה האסייתית מינה טומיי חוגגת את ערב השנה החדשה עם ארוחה זוגית הכוללת לא פחות מ-6 מנות חלוקה ו-2 קוקטיילים. התפריט המיוחד כולל מנות כמו האנוי פיש רול, שרימפס קמבודי או סביצ'ה סלמון ביוזו. סבב ראשון יתחיל בשעה 20:00 וסבב שני בשעה 22:00 (280 שקלים בלבד לזוג).

מינה טומיי, הארבעה 17, תל אביב. 1-700-504506. לא כשר
מינה טומיי, דרך משה פלימן 8, חיפה. 1-700-504506. לא כשר



יאקימונו

המסעדה היפנית היוקרתית מציעה לערב הסילבסטר מבעבע מיוחד במינו: סאקה אולטרה פרימיום במחיר של 320 שקלים לבקבוק. בנוסף, השף אלכסנדר בנה תפריט זוגי חגיגי עם מנות כמו מאגורו פפר - פרוסות טונה צרובות, קורומה אבי - ג'מבו שרימפ ברוטב וואסבי או פילה בקר ברוטב באטייקי (660 שקלים לזוג).

יאקימונו, שדרות רוטשילד 19, תל אביב. 072-3360363. לא כשר


TYO

המסעדה היפנית מקבלת את שנת 2016 בתפריט מיוחד של השף יאמה אוימאודה, הידוע בכינוי יאמה סאן, עם מגוון מנות מהמטבח היפני החדש. מהתפריט: בלק קוד- במרינדה של מיסו וסאקה, אצבעות אורז שומשום עם מיקס פיטריות שימאג'י ואספרגוס בדאשי, פילה בקר- פילה בקר פרוס עם כבד אווז עם מירין ווינגרט שחור מתקתק, פירה תפו"א ופירה בטטה, דובר סול ולובסטר רול. (270-370 שקלים לסועד).

TYO, מונטיפיורי 7, תל אביב. 03-9300333. לא כשר


אריא

מסעדת השף אריא תחגוג את ערב השנה החדשה עם תפריט של השף גיא גמזו, הכולל מנות בסגנון אירופאי עם טוויסט לוקאלי וכוס שמפניה. מהתפריט: חצי לובסטר צלוי בתנור עם חמאה מזוקקת וטימין לימוני או שלוש יחידות של T-bone טלה על הפלאנצ'ה עם פירה תפוח אדמה וכמהין שחורות על ירקות שורש מזוגגים בציר טלה (350-450 שקלים לסועד).

ARIA, נחלת בנימין 66, ת"א 03-5296054. לא כשר


פיצרוי

מסדעת פיצרוי תגיש בערב הסילבסטר תפריט בניצוחו של השף רוברט קלוגר. התפריט כולל קוקטייל פתיחה, כוס יין, מרק פתיחה, מנה ראשונה, ביניים, עיקרית וקינוח. בין המנות המיוחדות תמצאו דמפלינג בשר עגל, מליטות צרובות, סינטה על העצם, רביולי של ארטישוק ירושלמי ועוד (270 לסועד).

פיצרוי, הירקון 136 ת"א, 03-5206100. לא כשר


פלמינגו

בר המסעדה במלון הבוטיק בראון ביץ' האוס יחגוג עם תפריט של השף לי עוז מלול. הארוחה כוללת 4 מנות ובקבוק יין, ובין היתר מנה עיקרית של פילה קוד שחור בקראסט עשבי תיבול, עם סלסה שרי, גבינת קשקבל ובוקצ'וי או טליאטלה פטריות בר וטימין ברוטב שמנת עגבניות ופרמז'ן. הארוחה תתקיים בשני סבבים, כאשר הראשון יחל בשעה 19:30 בעלות של 250 שקלים לאדם, והסבב השני יחל בשעה 22:00 בעלות של 300 שקלים. בחצות יוזמנו החוגגים ל"פלמינגו -בר", בו תיערך מסיבה שתכלול סוללת די.ג'ייז ובראשם יניב לוי ואלכוהול חופשי (מחיר ארוחה יחד עם מסיבה: 450 שקלים).

פלמינגו בר, הירקון 64, תל אביב. 054-8686861. כשר


פאנץ' ליין

במסעדה המוזיקלית מקבלים את השנה האזרחית החדשה בערב הכולל מופע של שירים בשפות ומקצבים שונים, שירי קברט ושירים ממחזות זמר ידועים ושירה בציבור - לצד ארוחת ערב חגיגית הכוללת שלוש מנות ושמפניה בחצות. מהתפריט: סטייק פרגית ברוטב צ'ילי מתוק, סטייק אנטריקוט אנגוס ברוטב פלפלת ויין אדום ופילה אמנון הגליל ברוטב שום, לימון ויין שרדונה. (240 שקלים לאדם).

פאנץ' ליין, הארבעה 6, תל-אביב, 03-5610785. כשר


אינדירה

מסעדת אינדירה תחגוג את ערב הסילבסטר עם ארוחה הודית קלאסית וחגיגית שתכלול בין היתר מנה עיקרית של מיקס גריל טנדור - סוגי בשרים צלויים ומעושנים על גחלים המוגשים על פלטה לוהטת עם תפוח אדמה קטמנדו מוקפץ ברוטב הודי או אורז הודי-סיני. לאורך כל הארוחה תוגש שמפנייה ללא הגבלה (198 שקלים לזוג)

אינדירה, שד' שאול המלך 4, ת"א. 03-6954437. לא כשר


הכובשים

ביסטרו הכובשים יחגוג את הסילבסטר עם תפריט מיוחד שיצר השף שי טנא עם מנה ראשונה, עיקרית וקינוח לבחירה. מהעיקריות: צלעות טלה עם תבשיל חומוס וקרם פלפלים אדומים, פילה בקר ומח עצם עם בייבי ירקות שורש צלויים ברוטב ציר בקר ויין אדום ודג ים בקראסט של עגבניות צלויות, קרם לבנה ותלתלי קישוא (216 שקלים לסועד).

הכובשים, כובשים 48 (פינת נחמיה(, ת"א. 03-5108555. לא כשר


אובן קובן

מסעדות מאכלי הרחוב היפניים של השף ציון ברנס יחגגו את ערב השנה האזרחית החדשה עם תפריט ספיישלים המציע מגוון מאכלי רחוב יפניים לצד תפריט קוקטיילים אסייתי מיוחד. בין המנות המיוחדות יוגשו צ'אנג מאי קארי - קארי תאילנדי ירוק חריף, חלב קוקוס, סקלופ, שרימפס, קלמארי, מולים וירקות שורש (88 שקלים) וסופאריבו אומה ספייריבס ברוטב שזיפים, דבש וסויה (98 שקלים).

אובן קובן, הארבעה 16 ת"א, 03-677-6888. לא כשר
אובן קובן, הברזל 4 (רמת החייל), תל אביב. 03-6030903. לא כשר



שיין אנד שארפ

מסעדת הבשרים של השפים אלעד לוי ונדב נצר עם תפריט סילבסטר זוגי הכולל מנה ראשונה ועיקרית לבחירה, קינוח סילבסטר זוגי וקוקטייל סילבסטר או קאווה. מהעיקריות: מנה זוגית של נתח פורטרהאוס 700 גרם או פריים ריב 700 גרם, סינטה וכבד אווז - קרם בטטה לבנה, קינואה אדומה, ציר בקר ודובדבני אמרנה ושרימפס קריסטל (250 שקלים לסועד).

Shine & Sharp, יגאל אלון 65, תל אביב. 03-5364755. לא כשר


חוות צוק-המעדניה

במסעדה שבבעלות החוואי תומר צוק והשף אסף שנער מציעים בערב השנה החדשה לזוגות ארוחה שתכלול סנגריה רוזה או ספומנטה, מנה ראשונה לבחירה לסועד, מנה עקרית לבחירה לאדם וקינוח זוגי. בין המנות העקריות: אסאדו של שרשרת פילה בקר עם תפוח אדמה ברוטב יין אדום; אונטריב טלה בשעועית שחורה ודלעת תאילנדית צלויה ביוגורט עזים ( 230 שקלים לסועד).

חוות צוק-המעדניה, משה פרלוק 5, רמת אביב החדשה. 077-5155905. לא כשר


טשרניחובסקי 6

בביסטרו שבבעלות השף איל מרון מציעים מופע ג'אז של עמוס הדני ויוראי אורון וארוחה הכוללת סלסלת לחם ומטבלים, מנה ראשונה לבחירה, מנה עיקרית לבחירה, צלחת מתוקים וכוס יין מבעבע בחצות. בין העיקריות - שוק אווז קונפי בפורט עם פירה תפוחי אדמה קטיפתי; תבשיל טלה בלימונים עם תפוח אדמה קריספי ודג שלם אפוי בתנור ביין לבן, עגבניות שרי וירקות עונה (325 שקלים).

טשרניחובסקי 6, רחוב טשרניחובסקי 5, תל אביב. 03-6208729. לא כשר


פרנץ' 57

בבר הקוקטיילים בסגנון ניו אורלינס מציעים לקראת הסילבסטר תפריט מיוחד של קוקטיליי חורף: אייריש קופי האג נוג, "בלייזר"- וויסקי אירי, קרמל ושרי המגיע חם ואחרים, המתלווים לתפריט האוכל הניו אורלינסי שיכלול קציצות סרטנים, אויסטרים על קרח, כריך פו בוי שריפס. בחצר הפנימית המקורה תנגן להקת ג'אז במופע חי.

פרנץ' 57, ברנר 2, תל אביב. 050-7347452. לא כשר

פרנץ' 57. צילום: בן יוסטר,
קוקטיילים חגיגיים בפרנץ' 57/צילום: בן יוסטר

דיינינגס

מסעדת דיינינגס היפנית חוגגת את השנה החדשה עם ארוחת ספיישל יפנית, בשני סבבים הכוללים מגוון רב של מנות יפניות, ומנות סושי מיוחדות לצד משקאות סאקה ושמפניה. בין המנות: טרטר סלמון, מיקס טמפורה, בשר שאבו-שאבו, ניגירי טונה כפות ילוטייל, לובסטר טמפורה, בלק קוד, רול צלופח וכבד אווז (375-450 שקלים לסועד).

DININGS, מלון נורמן, נחמני 25, תל אביב. 03-5435444. לא כשר


טייסטינג רום

החגיגות בטייסטינג רום מתחלקות השנה לשניים: במרתף היין יוצעו מנות ספיישלים חגיגיות משודכות ליינות מהמבחר במרתף ב-20%, ובמרפסת הקוקטיילים יהיה דיג'יי שינגן כל הערב, ותוצע למבקרים כוס יין מבעבע ובליני קוויאר עם קרם פרש (70 שקלים לאדם).

טייסטינג רום, מתחם שרונה, אליעזר קפלן 36, תל-אביב יפו. 03-5333213. לא כשר


קלארו

בקלארו חוגגים השנה עם ספיישלים מוקפדים של מנות וקוקטיילים. בכניסת המסעדה תוצב עמדת בוצ'ר של שרקוטרי ואוייסטר בר. בין מנות הספיישל שיוגשו בערב תוגש מנה של דג שלם אפוי במעטה של מלח, קרסט המלח ייבצע והדג יפולט בו במקום בשולחן הסועדים.

קלארו, הארבעה 23 פינת דוד אלעזר תל אביב.03-6017777. לא כשר


פרונטו

בהובלת השף דיוויד פרנקל, תחגוג פרונטו ראשיתה של השנה האזרחית החדשה בתפריט טעימות ייחודי לצד תפריט טעימת יינות בורגון. בין המנות שיוצעו: טארין כבד אווז מוסטרדה תפוז סיני פלפל קמבודי ובריוש, ריזוטו סרטנים, לנגוסטין וסבידה דיו ושמן צ'ילי וטרטר שרימפס קריסטל קולי עגבניות מעושנות ואגוזי מקדמיה (280-350 שקלים לסועד).

פרונטו, הרצל 4, תל-אביב 03-5660915. לא כשר


קורדיליה

מסעדת קורדיליה של השף ניר צוק, חוגגת את הסילבסטר עם תפריט מיוחד ועשיר המציע ארוחה בת ארבע מנות, והעיקריות: בלוטין עוף במילוי טלה, וולינגטון פילה בקר או דג ים על תרד תורכי (295 שקלים לסועד).

בית קורדיליה, רחוב הצורפים 14, יפו. 03-5184668. לא כשר


מצדה

בקפה מצדה משמר השרון יוצג תפריט ספיישלים מיוחד לשנה החדשה, כאשר במנות העיקריות יוגשו פילה מוסר ים על קרם כרובית וקראסט תבלינים ופריים רייב זוגי - סטייק אנטריקוט על העצם עם ירקות צלויים ופירה. בביסטרו מצדה ת"א יוגשו מנות עיקריות של אנטריקוט עם חמאה חומה, קרם דלעת, בצל מקורמל בבלסמי ופילה מוסר בליווי בקצ'וי, קרם חצילים ועלי פסטה.

קפה מצדה, משמר השרון. 09-8945727. לא כשר
ביסטרו מצדה, הירקון 83, תל אביב, 03-5103353. לא כשר



BROWN

השף אלון ליפנסקי יגיש לצד התפריט הקבוע תפריט סילבסטר זוגי המתחלק לשתי קטגוריות על פי המחיר. בכל קטגוריה זוג הסועדים ייהנה משתי מנות עיקריות וכוס אפרול. מהתפריט: "סוכריות" פסטה במילוי פטריות פורטבלו עם צלי בקר, קרם שורשים לבנים ותרד טורקי; צלעות טלה עם ירקות צלויים קרם חציל שרוף ואריסה (184-194 שקלים לזוג).

BROWN, ניסים אלוני 10 מתחם G, תל אביב. 03-5444024. לא כשר


פאסטל

בחלקו החדש של מוזיאון ת"א ובניצוחו של השף הלל תווקולי יוגש בערב הסילבסטר תפריט מיוחד, בתוכו המנות העיקריות לבחירה: בר ים, אורזו פירות ים וסבידה; ניוקי לובסטר, אפונה וחמאת מנדרינות; רייס פודינג, קירש דובדבנים והפתעות נוספות. את הערב כולו תלווה להקה (320-380 שקלים לסועד).

פאסטל, שדרות שאול המלך 27, תל אביב. 03-6447441. לא כשר

פופינה

במסעדה השוכנת במבנה אבן בנווה צדק חוגגים את ערב השנה החדשה בארוחה בת שבע מנות אותה רקח השף אוראל קמחי. בתפריט, בין היתר: פילה לוקוס צלוי בחמאה, סקלופס, טוויל ריזוטו זעפרן, גזרים ננסיים, וקציפת ראטה- פרמז'ן; סינטה 50 יום, דמי גלאס פטריות מורל, שקדי טלה צלויים, ארטישוק ירושלמי צלוי ופולנטת ערמונים פריכה. כוסית גריי גוס תוגש לכל סועד עם מנת הפתיחה וכוס קורווזיה בקינוח (350 שקלים לסועד בסבב ראשון, 380 שקלים לסועד בסבב שני).

פופינה, אחד העם 3, נווה צדק, תל אביב. 03-5757477. לא כשר

סילבסטר בפופינה. חיים יוסף,
סילבסטר בפופינה/חיים יוסף

צ'יקטי

השף מיכאל גרטופסקי בנה תפריט ספיישלים שהוא גם ארוחת טעימות. בין המנות המיוחדות: אויסטר לימונצ'לו; לינגווני וונגולי; ארטישוק טרי על קרם פרמז'ן; טאליטלה די מנזו פילה בקר מח עצם ורוקט; ולקינוח קרם מסקרפונה ותותים טריים - אלו יוגשו בנוסף לתפריט הרגיל של המקום. (250 שקלים לסועד).

צ'יקטי, יהודה הלוי 58, תל אביב. 03-6853499. לא כשר


קוואטרו

המסעדה האיטלקית של השף אביב משה תציין את תחילתה של השנה החדשה עם מנות מיוחדות שנבנו לאירוע כמו קרפצ'יו רוסיני (שייטל, כבד אווז וקוביות בריוש), ניוקי פירות ים וקינוח איניציה (תותים, קרמבל קקאו, קראנץ' נוגט ועוד). בנוסף, הערב ילווה על ידי הדי.ג'יי. ג'רמי גוטליב וכמובן - תפריט קוקטיילים מיוחד.

קוואטרו, הארבעה 21, תל אביב. 03-9191555. לא כשר


מולי בלומס

הפאב האירי עם הסניפים ברחוב הירקון ובמתחם שרונה יחגוג את הסילבסטר בסימן 16: 16 דרינקים במחיר של 16 שקלים בלבד. כמו כן, במולי בלומס הירקון תתקיים הופעה חיה החל מהשעה 21:30.

מולי בלומס שרונה, מנדלר 6, תל אביב. 055-8860188. החל מהשעה 12:00 ועד אחרון הלקוחות. לא כשר

מולי בלומס הירקון, מנדלי מו"ס 2, תל אביב. 03-5221558. החל מהשעה 16:00 ועד אחרון הלקוחות . לא כשר


פאר דרייר

בר היין שעבר לאחרונה ללוקיישן החדש במתחם נגה יערוך את מסיבת הסילבסטר המסורתית שתכלול בופה עשיר ומבחר יינות מיוחדים שימזגו לכוסות ללא הגבלה (280 שקלים לסועד).

פאר דרייר, בת עמי 6, יפו. 03-6292111. לא כשר


זובי זו

השף דיויד פרנקל יציע בערב הסילבסטר תפריט חגיגי וסגור במסגרתו יוגשו ארוחות של שלוש מנות עם עיקריות של מולים עם שום בצל וחמאת צ'ילי או המבורגר זובי זו בלחמניית בריוש עם מאק & צ'יז (200 שקלים לסועד).

זובי זו, בן יהודה 186, תל אביב. 03-5616999. לא כשר


קנטה

בערב הסילבסטר עורכת קנטה מסיבה בחסות גרייגוס עם תפריט סגור הכולל לעיקרית מנת פפרדלה כבדי עוף- בצלי שאלוט, פטריות שימג'י, אספרגוס וציר בקר; או הקנטה בורגר - 120 גרם של בשר בקר טרי, באק צ'וי, עגבנייה צרובה, בצל מטוגן, ורוטב פלפלת שום שחור. (150 שקלים לאדם).

קנטה, אבן גבירול 71 תל אביב. ללא טלפון - הזמנות דרך עמוד הפייסבוק. לא כשר


בינדלה

המסעדה מבית היוצר של משפחת בינדלה השוויצרית, מציגה תפריט של השף רועי סופר ובו סינטה טלה לזניה חצילים, ציר טלה, שמן אגוזים (220 שקלים); תבשיל בקר שורשים, קרם בטטה לבנה, ציר בקר וערער (96 שקלים); ומנה טבעונית של רביולי ארטישוק-ארטישוקים צלויים, קרם עשבי בר, פטריות מוחמצות (78 שקלים).

בינדלה, מונטיפיורי 27 תל אביב. 03-6500071. לא כשר


סושי בר בזל

בסושי בר בזל פותחים את השנה החדשה עם מגוון ספיישלים יפניים שיוכנו במיוחד עבור אותו הערב בניהם: סביצ'ה אוקינאווה- קוביות טונה אדומה בשמן סית טוגרשי המוגשות על פרוסות בטטה קראנצ'יות (35 שקלים) וכן דגי מוסר וסלמון מבושלים בקדרה ומוגשים על מצע של לחמניות באו יפניות (46 שקלים). בנוסף אורחי המסעדה יקבלו כוס יין אדום או לבן לבחירתם.

סושי בר בזל, פרישמן 20א', תל אביב. 03-5460575. לא כשר
סושי בר, סוקולוב 111, רמת השרון. 1-700-706-071. לא כשר



לימה ניפו

מסעדת השף החדשה שממוקמת במתחם שוק הפשפשים ביפו מתמחה במנות המטבח היפני-פרואני, ובערב הסילבסטרף החל מהשעה 19:00, יגישו בלימה ניפו מעבר לתפריט הקיים במקום גם מנות כמו סביצ'ה סי בס עם פפאיה, שומר ונענע (70 שקלים) או טרטר פילה בקר, כמהין ומיסו (95 שקלים).

לימה ניפו, רבי נחום 6, תל אביב-יפו. 03-5734404. לא כשר


קיטשן מרקט

הקיטשן מרקט בנמל תל אביב מציעה תפריט מיוחד ממטבחו של השף יוסי שטרית. בין המנות העיקריות לבחירה: לחי עגל בבישול ארוך עם ארטישוק ירושלמי מזוגג בסיידר תפוחים ותבלינים (290-380 שקלים לסועד).

קיטשן מרקט, האנגר 12, נמל תל אביב. 03-5446669. לא כשר


הוסטל 51

בר האוכל השמח והברנז'אי יערוך מסיבת סילבסטר עם ליין אפ של כוכבי סצנת ההיפ הופ התל אביבית, ועם ספיישלים כמו סטייק טונה אדומה, ברוסקטה חציל ונקניקיה ספרדית (כניסה חינם).

הוסטל 51, יהודה הלוי 51, תל אביב. 03-5277306. לא כשר


הרברט סמואל

במסעדת הרברט סמואל חוגגים את פתיחת השנה האזרחית החדשה עם תפריט שכולו להיטים קולינריים מהשנה שמסתיימת ומנות חדשות שהכין השף אדיר כהן במיוחד. למשל, לבחירה העיקריות בר-ים - ראייטה אדומה וכוסברה, צלעות טלה - ארטישוק ירושלמי ופורצ'יני טריות מאיטליה, וניוקי ערמונים (280-330 שקלים לסועד).

הרברט סמואל, קויפמן 6, תל אביב. 03-5162236. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברולה סמי פרדו בהרברט סמואל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אדורה ביסטרו

השף אלי שטיין יגיש באדורה ביסטרו תפריט סילבסטר זוגי הכולל מנת פתיח זוגית, שתי מנות ראשונות, שתי מנות ביניים, שתי עיקריות וצלחת של טעימות קינוחים שיצרה השף קונדיטורית מיכל בוטון לכל זוג. בין המנות: מרק בצל קלאסי, טרטר בקר בסגנון ניו יורקי, טורטליני ברווזים, פילה בקר, סטייק לוקוס פרא ופסטה דגי ים (260-350 שקלים לסועד).

אדורה, בן יהודה 226, תל אביב. 03-6050896. לא כשר


סרדיניה

מסעדת סרדיניה האיטלקית ממוקמת בככר קודמים ביפו העתיקה, ומציעה בליל הסילבסטר תפריט הכולל מנות לבחירה, בהן קנלוני פתוח, פרוסות סינטה צרובות וביניהם פטריות צלויות, רוטב דמי גלאס ומיני סלט עשבים, ומוסלין פורל אדום, ריבועי לוקוס צרובים, טוויל עור לוקוס, חיטה תפוחה שחורה, גרטן קולורבי וציר ים ושמנת (220-250 שקלים לסועד).

מסעדת סרדיניה, כיכר קדומים 9, יפו העתיקה. 03-6832211. לא כשר


מלגו ומלבר

במסעדת מלגו ומלבר של השפים מוטי טיטמן ואור מיכאלי יגישו בערב הסילבסטר תפריט ספיישלים ענקי ויצרתי. בין העיקריות שיוצעו: פולנטה תירס טרי עם ארטישוק "בריגול" ננסי, שמן עירית וגבינת "גיוסטס" נורווגית, וסינטה פרוסה עם בטטה לבנה, בצלים שרופים, אפונה טרייה ודלעת בציר עוף חום על קרם בצל לבן.

MILGO & MILBAR, שדרות רוטשילד 142, תל אביב. 036314214. לא כשר


ג'אסיה

מסעדת ג'אסיה האסייתית ממוקמת במבנה השייך לקהילה האורתודוקסית היוונית ביפו העתיקה, וכבר ניצב בו עץ אשוח גדול עטור בקישוטי חג מולד. את הסילבסטר הראשון יחגגו בג'אסיה עם תפריט קוקטיילים חדש ועוד הפתעות לקראת השנה האזרחית החדשה.

ג'אסיה, לואי פסטר 7, יפו. 03-9323222. לא כשר


משייה

המסעדה המקומית-שורשית החדשה מבית היוצר של השף יוסי שטרית ובעלי הקיטשן מרקט והאונזה, מציעה תפריט שרינג זוגי במסגרתו כל זוג יקבל 2 כוסות קאווה ושני פתיחים, ארבע ראשונות ועיקרית אחת לבחירה כגון טרטר אינטיאס, מפרום כרובית, טרין חם של זנב שור או בר ים בתנור (290-350 שקלים לסועד).

מסעדת משייה, מנדלי מוכר ספרים 5, תל אביב. 03-7500999. לא כשר

משייה. דן פרץ, מערכת וואלה! NEWS
סילבסטר במשייה/מערכת וואלה! NEWS, דן פרץ

ויקי כריסטינה

בערב הסילבסטר יחגגו במסעדת הטאפאס ובר היין ויקי כריסטינה, את תחילת 2016 בחגיגה ספרדית עם מוזיקה שתלווה בנגנים ספרדיים ומופע חי של רקדניות פלמנקו. בצד הקולינרי תציע המסעדה מבחר מנות טאפאס חגיגיות שהורכבו במיוחד לצד אלכוהול מוזל, קוקטיילים מיוחדים ושמפניה (מחירים לפי מנות).

ויקי כריסטינה, התחנה נווה צדק, תל אביב. 03-7367272 . לא כשר


גוצ'ה

קבוצת מסעדות גוצ'ה בתל אביב חוגגת את ערב הסילבסטר עם תפריט הכולל מבחר מנות ספיישל מיוחדות שיצר השף איתן ששון שיוגשו לצד התפריט הרגיל של כל אחת מהמסעדות. בין העיקריות המיוחדות: בר ים עם ניוקי ערמונים שרימפס ומולים (123 שקלים); לוקוס על ריזוטו פטריות יער ואספרגוס (128 שקלים).

גוצ'ה, דיזינגוף 171, תל אביב. 03-5222886. לא כשר
גוצ'ה, אבן גבירול 14, תל אביב. 03-6911603. לא כשר
גוצ'ה, הברזל 7, תל אביב. 03-6482999. לא כשר
גוצ'ה, נחמני 26, תל אביב. 03-5597933. לא כשר



מזללה

במזללה של השף מאיר אדוני יחגגו את סוף השנה האזרחית בסוף שבוע שלם של אווירה שמחה ועם הרבה מנות ספיישלים חגיגיות פרי יצרתם של אדוני ושל השף אסף שטרן. בין מנות הספיישל: אויסטרים עם קולי פלפל אדום וגרניטה של ליים ומנת לובסטר על הגריל פחמים בלווי ליגוויני בחמאה נורווגית, כמהין שחורות, מרנייר, חלמון וסלסת עשבי תיבול.

מזללה , נחלת בנימין 57, תל אביב. 03-5665505. לא כשר


כתית

השף מאיר אדוני יצר ארוחת סוף שנה מיוחדת שתוגש למבלים מסעדת הדגל שלו. למנה עיקרית תוגש לשון כבושה ומעושנת לצד ראגו שקדי עגל, גזרים אורגניים קונפי בשומן לב, בצלים מקרומלים והריסה, קרם תירס ופטריות גירול עם שפאצלה פרמזאן מרווה ושום (590 שקלים לסועד).

כתית, נחלת בנימין 57, תל אביב. 03-5107001. לא כשר


הירקון 99

המסעדה, הממוקמת במלון דן תל אביב, תחגוג את השנה החדשה עם תפריט של 7 מנות בניצוחו של השף עובד אלפיה. בין המנות שיוגשו: טרטר פילה בקר, טורטליני אווז קונפי וטאטקי סרליון. הארוחה תלווה בשלוש כוסות יין שונות, בהתאם למנה המוגשת. ניתן להזמין מקומות החל מהשעה 19:00 (470 שקלים לסועד).

הירקון, מלון דן, הירקון 99, תל אביב. 03-5202410. כשר

סילבסטר במסעדת הירקון. יורם אשהיים,
טורטליני במסעדת הירקון 99/יורם אשהיים

טרטוריה, ליטל איטלי

המסעדה האיטלקית טרטוריה, חלק מהמתחם ליטל איטלי בשרונה, תציע מנות ספיישל מיוחדות לערב הסילבסטר, כמו מרק בצל עם שרימפ וכמהין (42 שקלים), פיצת פירות ים (53 שקלים), או פילה בקר עם קרם ארטישוק ירושלמי (92 שקלים).

Little Italy, מתחם שרונה, קפלן 18-20, תל אביב. 03-6979000. לא כשר


קפה אירופה

השנה קפה אירופה מציינים את ערב השנה האזרחית החדשה עם תפריט מיוחד של שף המקום שרון כהן וגולת הכותרת: הופעה חיה של גלעד כהנא במרפסת המסעדה לקראת חצות. ניתן להזמין מקומות החל מהשעה 19:00, כאשר החל מהשעה 20:30 יהיה מינימום הזמנה של 199 שקלים לאדם.

קפה אירופה, שדרות רוטשילד 9 ב', תל אביב. 03-5259987. לא כשר


צ'יריפום

את 2016 יקבלו בצ'יריפום בחגיגה צפון אפריקאית של השף אבי לוי. לוי רקח מבחר מנות מיוחדות בניחוח מרוקאי-אלג'יראי ובהן: פוארו- קציצות כרישה ומנגולד ברוטב לימונים וחומוס (67 שקלים); חלאוויאת- שקדים עגל עם ירקות קלויים ותפו"א קומזיץ (88 שקלים) ופרגית ממולאת בריבת דלעת ושקדים (78 שקלים)

צ'יריפום, אחד העם 29, פינת יבנה, תל-אביב. 03-6200022. כשר

צ'יריפום. צילום: שרית גופן,
פחזניות של אבי לוי בצ'יריפום/צילום: שרית גופן

טייגר לילי

במסעדות טייגר לילי יחגגו את השנה האזרחית החדשה עם מנות ספיישל תאילנדיות ותפריט שמפניות מיוחד. למשל, יאם נואט - ראשי קלמארי קריספיים בקמח טפיוקה מוקפצים עם במיה, עגבניות טריות, בצל ירוק, נענע וכוסברה, ברוטב תאילנדי חריף (39 שקלים למנה) ופאננג קארי – תבשיל חלב קוקוס בקארי פירות ים עם קלמארי ושרימפס, פלפל אדום, חציל תאילנדי, בצלצלי שאלוטס, בזיליקום, נענע ובוטנים, מוגש לצד אורז מאודה (72 שקלים למנה).

טייגר לילי, הברזל 32, תל אביב. 1-700-70-70-97. לא כשר
טייגר לילי, קלמן מגן 3 (שרונה מרקט), תל אביב. 1-700-70-70-97. לא כשר



MESSA

מסעדת MESSA מציינת את פתיחת השנה האזרחית החדשה בשיתוף פעולה עם מותג השמפניה Laurent Perrier. שף אביב משה יצר תפריט מיוחד לכבוד האירוע וחלק מהמנות יוצעו כספיישלים במהלך סוף השבוע. מהתפריט: אויסטרים עם גרניטה לימון, למון גראס ופלפל שאטה, קרפצ'יו שייטל, אטריות חלמון, נקניק לשון מעושן, פלפל אהבה ודוקסל פטריות ו"עוגת" כבד אווז, קרמבל פיסטוקים, ג'לי מוסקט וקרמל סויה חריף.

MESSA, רחוב הארבעה 19, תל אביב. 03-6856859. לא כשר


דלאל

השף גולן גורפינקל חוגג בדלאל את הערב הראשון של השנה עם תפריט אוכל חגיגי המורכב ממנות ראשונות ומנות זוגיות לחלוקה ויוגש במקביל לתפריט הערב החדש של המסעדה. בין המיוחדים ניתן למצוא סקאלופס בחמאה אגוזית עם קרם ארטישוק ירושלמי, פטריות שימאג'י וביסק פירות ים (66 שקלים) ושקדי עגל כבושים וצרובים קרם סלק צלוי על מלח ווינגרט חזרת לבנה (68 שקלים).

דלאל, שבזי 10, תל אביב. 03-5109292. לא כשר


משק ברזילי

במשק ברזילי חוגגים את סוף השנה עם ארוחה בת חמש מנות טבעוניות המורכבת ממנות הדגל של המסעדה, הכוללת גם קאווה. מהתפריט: סינייה שנה חדשה- דלעת צלויה בסילאן במילוי עגבנות קונפי, טופו ופטריות אוייסטר צלויות מוקרמת בטחינה על מצע קינואה שחורה (145 שקלים לסועד).

משק ברזילי, רחוב אחד העם 6, נווה צדק, תל אביב 03-5166329


רוסטיקו

רוסטיקו חוגגת השנה עשור למסעדה הראשונה ברחוב רוטשילד, ותגיש במסעדות רוסטיקו בזל, רוסטיקו רוטישילד ופיאצה רוסטיקו בשרונה, מנות ספיישל כגון ניוקי גורגונזולה – ניוקי ביתי ובטטה צלויה, אפויים ברוטב גבינה כחולה ואגוזי לוז, ריזוטו שרימפס וירוקים ריזוטו לבן עם שרימפס, לימון פרמיג'אנו וירקות ירוקים.

מסעדות רוסטיקו


טאיזו

מסעדת הקונספט של השף יובל בן נריה, תקיים בערב הסילבסטר שלושה סבבים בהם תציע המסעדה את מנות הדגל שלה, בהן בלק טייגר שרימפס עם אבקת שומשום שחור, חזרת לבנה וחומץ אורז שחור, ודפי קולורבי מוחמצים, לחמניות מאודות ומטבל צ'אטני עגבניות, שרימפס ומולים קריסטל, קרם קשיו וכורכום טרי, זרעי חרדל, תמרינדי וצ'ילי. (269 שקל לסועד, לא כולל שתייה וקינוחים).

טאיזו, דרך מנחם בגין 23, ת"א. 03-5225005. לא כשר


יפו-תל אביב

מסעדת השף של חיים כהן מציעה שני סבבי ארוחת טעימות בת שלוש מנות לבחירה והרמת כוסית חגיגית בחצות. מהתפריט: ריזוטו חיטה ירוקה, בשר בכבישה עדינה וקצרה במלח ותבלינים, בורקס סרטנים לפי המתכון מימי מסעדת קרן ופסטה קרועה עם סופריטו קלמרי (250-350 לסועד).

יפו-תל אביב, יגאל אלון 98, ת"א. 03-6249249. לא כשר


דלידה

החמארה האירופאית של שוק לוינסקי בהובלת שף דן זוארץ, מציעה בסילבסטר את התפריט השוטף לצד פינוקי אלכוהול לכל סועד. בין המנות יוצעו ברולה פלפלים חריפים ופטה, תבשיל פריקי וחובזה עם לבנה, טחינה גולמית וחומץ עשבי שום וסרטנים בתנור בסחוג ועארק.

דלידה, שוק לוינסקי, זבולון 7, תל אביב. 03-5369627. לא כשר


ז'אז'ו

בניצוחה הקולינארי של השפית עדי לוי הורכב תפריט ייחודי לערב השנה החדשה, עם מנות דגל של המסעדה לצדספיישלים שהורכבו במיוחד לערב השנה החדשה. בין מנות הספיישלים: טרטר דג וטרטר אויסר עם פיאמנט דה אספולט וטעם מעושן מוגש בתוך האויסטר, ברבוניות מטוגנות רוטב לימון שחור, איולי חרדלי ובצל מוחמץ וטורטליני סרטנים מסקרפונה ברנייז מוקצף (350 שקלים לסועד)

JAJO, מתחם שרונה, דוד אלעזר 27, תל-אביב, 03-5225822


טאפאס 1 העם

לכבוד תחילת השנה החדשה מסעדת טאפאס 1 העם חוגגת עם תפריט טאפאס ופינצ'וס של מנות מוכרות לצד מנות חדשות. מהתפריט: שיפוד כבד עוף ואננס מעושן, טרטר סלמון – טוסטדה, הלפניו ליים, סובה ספייסי טונה וצ'ילי ריינוס (220 שקלים לסועד).

טאפאס אחד העם, אחד העם 27 תל אביב, 03-5666966


קלואליס

במסעדת קלואליס במלון הילטון בתל אביב מציעים ארוחה כשרה מאת השף ויקטור גלוגר. למנה עיקרית יוצע טורנדו רוסיני - פילה בקר בצלייה איטית עם כבד אווז בגריל ברוטב ציר בקר וקברנה סוביניון מרמת הגולן (620 שקלים לסועד)

קלואליס, מלון הילטון, הירקון 205 תל-אביב, 03-5202127, כשר


טאפאס אחד העם

חגיגות הסילבסטר של מסעדת טאפאס אחד העם כוללות תפריט מיוחד לבחירה עם מנות מתוך התפריט הקיים וגם ספיישלים לאותו ערב. הארוחה כוללת שלוש מנות פינצ'וס (זוגיות, כגון: לחם עם סלסה, גבינת טולום עם עגבניות וזיתים או פלפלונים מטוגנים), שלושה טאפאסים (כמו: טרטר בקר, טאקו אל פויו וספריבס ברוטב ברביקיו) וקינוח. המחיר עומד על 220 שקלים לסועד, כאשר תינתן 15% הנחה לסועדים בסבב הושבה הראשון בין השעות 18:30 ל-21:00.

טאפאס אחד העם, אחד העם 27, תל אביב. 03-5666966. לא כשר


פונדק דה לוקס

במסעדת הבשר ביפו יציינו את ערב השנה החדשה עם, איך לא, מבחר גדול של נתחים מעושנים ומוצרי שרקוטרי הנעשים במקום. בין המנות המיוחדות אשר יוצעו לבחירה מהתפריט ולא במחיר קבוע מראש יהיו ברולה כבד, כתף בבישול ארוך, פלטת שרקוטרי, אסאדו עגל מעושן וקרעי תפוחי אדמה בציר בקר.

פונדק דה לוקס, עולי ציון 7, יפו. 03-5233186. לא כשר


הקומה ה-11

המסעדה, השוכנת בקומה ה-11 של מלון קראון פלאזה במגדלי עזריאלי, חוגגת את סיומה של 2015 עם אורח מיוחד מחו"ל: השף גיא צרפתי מהמסעדה הניו-יורקרית בלבוסטה אשר יבשל יחד עם השפים של המקום. מעבר לתפריט הקבוע של המסעדה, הסועדים יוכלו להנות גם מתפריט מיוחד לסילבסטר הכולל מנה ראשונה, עיקרית וקינוח. בין המנות אפשר למצוא ברולה כבד אווז על מצע בריוש או סושי דואט רול אינסייד אאוט של טונה ומאקי סלמון (62 שקלים). כמו כן, יוצעו קוקטיילים מיוחדים לאורך הערב. המחירים למנות נעים החל מ-18 שקלים ועד 482 שקלים.

הקומה ה-11, מלון קראון פלזה, מנחם בגין 136, תל אביב. 03-7774067. כשר

מרכז

טריולה. צילום: ברק קרוואני,
סילבסטר בטריולה פתח תקוה/צילום: ברק קרוואני

מיטבול

מסעדת הסטייק האוס בסגנון דיינר אמריקאי של לאוניד גיטלין ונדב ליכטנשטיין מציעה לרגל ערב סיום השנה האזרחית את הבוצ'ר, נתח פרימיום, אשר יוגש במשקל של 600 גרם. סינטה, או אנטריקוט. בנוסף, מנה ראשונה לבחירה, שתי תוספות ושתי כוסות יין או קוקטייל (320 שקלים לסועד).

מיטבול, דרך המכבים 8, ראשון לציון. 03-9646468. לא כשר


סוהו

מסעדת הסוהו האסיאתית של מציינת החודש 15 שנים להיווסדה במסיבה לרגל השנה האזרחית החדשה, הכוללת הופעה משותפת של מוש בן ארי ואברהם טל. לקהל יחולק סושי.

סוהו, משה בקר 15, ראשון לציון. 03-9658395. לא כשר


סילו מדיטליאנו

מסעדת "סילו מדיטליאנו" בחולון מציעה ארוחה חגיגית בניצוחו של השף רובי פורטנוי. הארוחה כוללת פתיח מטאבון המסעדה, מנות ראשונות המוגשות למרכז השולחן. מנת פסטה כמנת ביניים, עיקריות לבחירה, קינוח ספיישל זוגי וכוס יין לכל סועד. בחצות יחולק יין מבעבע לחוגגים. (350-400 שקלים לזוג).

סילו, מתחם "לה פארק", חולון. 03-5733315. לא כשר


טריולה

במסעדה האיטלקית טריולה בפתח-תקווה חוגגים את סוף השנה באירוע עם מבחר גדול של מנות ספיישל של השף תמיר חכים אשר יוגשו לצד מספר מנות מהתפריט הרגיל. למשל, ריזוטו פטריות וערמונים פרמז'ן וכמהין, אנטריקוט בעישון ארוך במעשנת עם ירקות גריל ופפרדלה ראגו טלה ירקות שורש ופורצ'יני.

טריולה, שחם 14, פתח תקווה 03-9198444. לא כשר


LE BISTRO BAR

המסעדה שבמתחם עזריאלי בחולון מציגה ארוחת סילבסטר לכבוד השנה החדשה מתפריט לבחירה לצד יין משובח, והופעה של הזמרת והדוגמנית מריה ברלין. מתוך התפריט: סטייק סלמון נענע מוגש ברוטב נענע, לימון, תפוזים, חמאה ויין לבן, ומחבת פירות ים - מיקס שרימפס קלמרי בליווי ניוקי ועגבניות ברוטב חמאה, יין לבן, לימון ואורגנו טרי (180 שקלים לסועד).

LE BISTRO BAR, הרוקמים 26, חולון. 053-9369073. לא כשר


קפה גן סיפור

קפה גן סיפור הרצליה וקפה גן סיפור חולון יקיימו ארוחות סילבסטר חגיגיות, הכוללות מגוון מנות מיוחדות בניחוח איטלקי. בין העיקריות לבחירה: זוג קנלוני בבשמל במילוי תרד, צנובר, ריקוטה ופטריות טריות ורביולי חצילים וצאן בחמאת עגבניות ופרמזאנו (280 שקלים לזוג).

קפה גן סיפור הרצליה - פארק הרצליה. 09-8850900
קפה גן סיפור חולון - מוטה גור 15, חולון. 03-5011596

FISH

שף המסעדה איתן פאר, יגיש תפריט מנות מיוחדות לצד התפריט הרגיל. התפריט מחולק למנות ראשונות הכוללות, בין היתר, צמד אויסטרים בחומץ שמפניה ושאלוט (88 שקלים), כבד אווז על בריוש פיסטוקים וריבת חבושים (72 שקלים) ופילה בר ים בקראסט פיסטוק ליים תפוז סיני, בצלצלים מקורמלים בחומץ שרי ממודנה על פירה סגול ( 118 שקלים)

FISH, בני חבוט 7, ראשון לציון. 03-9611169. לא כשר

ירושלים והסביבה

המטבח של רמה. צילום: דן פרץ,
קלמארי במטבח של רמה/צילום: דן פרץ

רינה ואליס

המסעדה החדשה בירושלים מצטרפת לחגיגות השנה האזרחית עם מנות ספיישלים של צמד השפיות, כמו מרק קרם תירס, טרטר דה ביף, פילה מוסר ים על קרם סלק, רביולי פירות ים, שוק טלה ביין אדום וגם קינוחים מושחתים כגון זאכר שוקולד ואגסים, עוגיית טחינה ענקית או עוגת גבינת שמנת.

רינה ואליס, קרן היסוד 38, ירושלים. 02-5617538. לא כשר


המטבח של רמה

השף תומר ניב יגיש בערב הסילבסטר "תפריט נזירים" שנבנה בהשראת התפריט המוגש בכריסמס והסילבסטר במנזר אבו גוש. הנזירים מבשלים את ארוחות המנזר לעצמם על בסיס מתכונים מסורתיים אותם חלקו עם ניב, והם יתארחו במקום וימזגו למונצ'לו שנעשה במנזר. בין היתר יוגשו קלמרי טרי מיפו צרוב בגריל, פלמבה קוניאק על אורז שחור בשמנת זעפרן ורוטב נזירים, וברווז צלוי ממולא בורגול ובשר טלה, עם ירקות אורגנים, קרם בטטה ורוטב ערמונים (265 לסועד).

המטבח של רמה, מושב נטף. 02-5700954. לא כשר


Roof Top

מסעדת רופטופ הכשרה על גג מלון ממילא ירושלים בניצוחו של שף המלון קובי בכר, תחגוג סילבסטר עם הנוף מרהיב של חומות העיר העתיקה ותציע תפריט מיוחד שיכלול בין היתר קפוצ'ינו ערמונים, כבד אווז, ליצ'י ופקאן, שקדי עגל במסבחה דלעת, בר ים קונפי בשמן הדרים, צלע טלה, קינואה שחורה וארטישוק ירושלמי (420 שקלים לסועד).

Roof Top, מלון ממילא, רחוב שלמה המלך 11, ירושלים. 02-5482230. כשר


La Regence

דוד ביטון, השף של המסעדה הממקומת במלון המלך דוד, יצר לכבוד ערב השנה החדשה ארוחת טעימות חד פעמית הכוללת 8 מנות, קוקטייל ויין מבעבע לכל סועד. בין המנות שיוגשו: קרם כבד אווז, שקדי עגל קונפי, רביולי דלעת יפנית במילוי שוק בקר ומח עצם ותפו"א מדורה. עלות הארוחה הינה 590 שקלים לסועד.

מסעדת La Regence, מלון המלך דוד, המלך דוד 23, ירושלים. 02-6208795. כשר


אדום

המסעדה הירושלמית הותיקה תחגוג את השנה האזרחית החדשה זו השנה ה-15. לכבוד המאורע, המסעדה תלבש חג עם די.ג'יי הבית וכוסות שמפניה לסועדים. שף המקום, אלרן בוזגלו, יצר תפריט סילבסטר מיוחד עם מנות כמו אינארי טונה אדומה, פולנטה עם ביצה מוזהבת, אוסובוקו טלה או פסטה עם פירות ים. המחיר למנות העיקריות נע בין 150 שקלים ל-200 שקלים, כאשר כלולות גם מנות ראשונות במחיר.

אדום, דויד רמז 4, ירושלים. 02-6246242. לא כשר


בראסרי עין כרם

השפית לירז שדה יצרה לכבוד הסילבסטר תפריט מיוחד בן 7 מנות אשר יוצע לסועדים בנוסף לתפריט הקבוע של המסעדה. תפריט הספיישלים כולל, מעבר לכוס שמפניה וקינוח, גם מגוון מנות כמו סשימי טונה, טיבון עגל, מולים בחומץ תפוחים או אינטיאס בקרם גורגונזלה (225 שקלים לסועד).

בראסרי עין כרם, המעיין 15, עין כרם. 02-5665000. לא כשר

סטייק בראסרי עין כרם.
סילבסטר בבראסרי עין כרם

לינק

מסעדת לינק חוגגת שתי ציפורים במכה אחת: גם ערב השנה האזרחית וגם יום הולדת 18. לרגל האירוע, המסעדה תציע תפריט בשרים מיוחד עם מנות כמו: ביף וולינגטון (טבעת פילה בקר בציפוי בצק חמאה), טורנדו רוסיני (כבד אווז ופילה בקר עם ציר יין אדום) או פורטרהאוס במשקל 800 גרם. עלות ארוחת הטעימות היא 200 שקלים לאדם (לא כולל שתייה).

מסעדת לינק, רחוב המעלות 3, ירושלים. 02-6253446. לא כשר
מסעדת לינק, היצירה 6, מבשרת ציון. 02-5345522. לא כשר


המסעדות מדיטה והחצר

שתי המסעדות, תחת ניצוחו של השף מוטי אוחנה, מציעות חגיגת סילבסטר משתלמת הכוללת ארוחת 9 מנות, לדוגמה: סיגר דגי ים, פילה דניס, סלט קינואה וריבת פלפלים חריפה, מקרון כבד אווז או פילה בקר עם צלע כבש. המחיר עבור כל הארוחה עומד על 250 שקלים לסועד.

מדיטה, בית הנציב, דרך חברון 101 א', ירושלים. 02-5664466. כשר

החצר, דרך בית לחם 7, ירושלים. 057-9443390. כשר



רובע 5

מסעדת רובע 5 בירושלים תגיש תפריט הכולל מנות פתיחה ביניהן כרובית, ברוסטקה של פלפלים קלויים ופטה עיזים, מיני סביצה דג ועוד, מנת ביניים לבחירה בין ניוקי ריקוטה עם קרפציו כמהין או ריזוטו אספרגוס, עיקרית לבחירה בין דג שלם בתנור, אנטריקוט על עצם 500 גרם, קדירת מולים ועוד, ופלטת קינוחים. מחיר לזוג 380 שקלים.

מסעדת רובע 5 , הלל 35 ירושלים, 02-6235547. לא כשר

דרום

קפאסה

במסעדת קפאסה הבאר-שבעית יחגגו את תחילת השנה האזרחית החדשה עם ארוחת שמונה מנות של השף דרור שושן. בתפריט מופיעות בין היתר מנת דואט טלה - צלעות טלה צעיר על דלעת מקורמלת בתבלינים מתוקים לצד סיגר טלה על תבשיל תרד עם שקדים וצימוקים בציר טלה מצומצם, והמנה הצמחונית ניוקי תפוחי אדמה, דלעת, אפונה סינית וערמונים צלויים בקרם ראש סלרי וחמאה (230 שקלים לסועד)

קפאסה, חיל ההנדסה 1, מתחם ביג, באר שבע. 08-6655122. לא כשר

רחבי הארץ

מקס ברנר. אלירן ניסן,
מקס ברנר/אלירן ניסן

מקס ברנר

את השנה האזרחית החדשה מציינים ברשת "מקס ברנר" בערב המקדש את תרבות הארוחה הרומנטית המורכב מתפריט מנות שרינג מיוחד שהורכב לרגל המאורע, לאכילה ביחד, שבו המרכיב העיקרי הוא השוקולד. כל הסניפים יקושטו במאות בלונים אדומים לבנים, נרות, אווירה מעומעמת ומוסיקה שקטה ברקע. בין היתר תוצע ארוחת טעימות זוגית וארוחה זוגית מלאה (94-199 שקלים לזוג)

רשת מקס ברנר, פריסה ארצית


אגאדיר

אגאדיר פותחת את השנה האזרחית החדשה עם תפריט סילבסטר זוגי שיכלול מנות חדשות המוצעות ברשת לערב אחד בלבד. במנה העיקרית יוצע בפעם הראשונה באגאדיר סטייק אנטריקוט ברוטב שמנת ופטריות עם אגאדיר צ'יפס או המבורגר פטריות טבעוני 200 גרם עם תוספת. לטבעונים יוצע גם ארטישוק יהודי למנה הראשונה, שלישיית בייבי טבעוני עם תוספות שונות גוואקמולה, בצל מטוגן ופטריות. (239 שקלים לזוג, 129 שקלים ליחיד)

אגאדיר, בכל סניפי הרשת בפריסה ארצית


BBB

בערב הסילבסטר, רשת ההמבורגרים תציע לסועדיה קוקטייל מיוחד בשם Royal Strawberry המכיל אפרול, קאווה ומחית תות (29 שקלים). בנוסף, הרשת תציע באותו ערב קינוח מיוחד גם על טהרת התותים: מרנג תות עם קרם מסקרפונה המוגש עם רוטב תות חם (38 שקלים).

BBB, בכל סניפי הרשת בפריסה ארצית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully