וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות מיליוני צפיות לפשטידה משני המבורגרים כפולים, גבינה וצ'יפס

6.1.2015 / 9:19

קשה לעיכול: צוות Food Beast המציא מתכון מפוצץ קלוריות שאמור להיות מגרה אבל עושה בדיוק ההפך. ביס אחד מהדבר הנורא הזה יכול פשוט להרוג אתכם. תעזו לטעום?

foodbeast

ככאלה שאוהבים להתפרע עם ג'אנק פוד ושמעולם לא נרתעו ממאכלים עתירי קלוריות - היינו בטוחים שלא ימצא המתכון שיצליח להכניע אותנו. ובכן, זה קרה היום. צוות Food Beast עשו את הבלתי אפשרי והכינו פשטידה מסוכנת לבריאות שמרכיביה: 2 אין-אנד-אאוט בורגר, גבינה, צ'יפס, בצל מטוגן, ביצים, שמנת ורוטב אלף איים לסיום. קצת נגמלנו מאוכל עכשיו.

הופכים אין אנד אאוט בורגר לפשטידה. צילום מסך
פשטידת המבורגר וקולה זירו. הפשטידה שתשלך אתכם ישר לגיהנום/צילום מסך

הסרטון המחריד הזה, שזכה (שימו לב) ל-30 מיליון צפיות בפייסבוק בשבוע בלבד(!!), מציג בהילוך מהיר את אופן ההכנה של הפשטידה השטנית הזאת. אתם רושמים? כסו תבנית בבצק, פזרו מעט צ'יפס, הוסיפו בזהירות 2 המבורגרים חתוכים לקוביות, שפכו מעל כל הדבר הזה 2 ביצים טרופות בשמנת והכניסו את פצצת הקלוריות המבחילה הזאת לחימום בתנור.

רגע אחד, זה לא נגמר פה. אחרי 30 דקות בתנור, הוציאו את הפשטידה, הוסיפו לה פרוסות גבינה (אם אתם שומרי כשרות אז ניצלתם מהעונש הזה), כמות עצומה של צ'יפס, עוד פרוסות גבינה וחתיכות בצל מטוגן - והכניסו אותה לתנור ל-10 דקות נוספות. שכחנו משהו? אה, נכון, את הרוטב! הוסיפו לכל "הדבר הנפלא הזה" עוד כמות היסטרית של רוטב אלף איים והגישו את הפשטידה לקורבנות המסכנים שלכם. שיחנקו.

עוד באותו נושא

תתחילו לעבוד: כמה צריך להזיע כדי לשרוף ג'אנק פוד?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully