וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קציצות של בית מהידיים של אמא

5.1.2016 / 7:16

על הכביש הכי מפחיד של אשדוד, המונה טועם מוצא סיר חריימה עצום ממדים ומבעבע עם קציצות דגים מושלמות. כל הטוב הזה נכנס לתוך באגט שנאפה במקום יחד עם סלטי הבית

הדסה קציצות דגים. קובי רובין
הדסה קציצות דגים/קובי רובין

אשדוד היא העיר הראשונה בארץ שתוכננה עוד לפני שנבנתה. רק לאחר שנקבע כי ייבנה נמל, התחילו מתכנני העיר לטוות רחובות על גבי המפה. כל קבוצת רחובות נחתמה באות אשר מייצגת אותה, ועד היום שכונות העיר ידועות באותיות אלה. על הקצה היותר מזרחי של העיר, תוכנן לו אזור מלאכה. לרחוב שעובר בו, קראו בפשטות רחוב העבודה, ובגלל מה שנראה כטעות בתכנון, רוחבו צר יחסית. על כן, הוא ציר התנועה הכי מפחיד באשדוד, ואני אומר זאת כנהג מונית שנמצא על הכביש כבר מספיק שנים.

אל המקום של הדסה הגעתי בדרך המקרה. לאחר שתחושת רעב תקפה אותי באותו אזור מלאכה, מצאתי מקום חניה ויצאתי למסע רגלי לאורך הרחוב, חמוש בפנקס ועט. חלפתי על פני מקומות רבים שמכינים ארוחות זריזות או ארוזות לעובדים של האזור. במזל נעצרתי מול הקציצות של אמא הדסה.

הדסה קציצות דגים. קובי רובין
הדסה קציצות דגים/קובי רובין

את המקום פתחו הזוג הדסה ואבי, ואיתם עובדים במקום הילדים עידו וירין. הדסה החליטה שהילדים חייבים להיות עסוקים, ולכן שילבה אותם בעסק הכי משפחתי שאפשר, ללא אפשרויות לקיצורי דרך או נפוטיזם.

כאשר נכנסתי אל המקום של הדסה, הדסה הייתה עסוקה במלוא המרץ בהכנת ארוחות ארוזות. הדבר הראשון ששמתי לב אליו הוא השקט במקום, ללא דרמות או צעקות. הזוג מתנהל בסדר מופתי והכל במקום נקי. מולי זיהיתי שווארמה עסיסית מסתובבת לה בנוחות מגרה ומצד שמאל ראיתי על הגז תבשיל חריימה מהביל מבעבע בעדינות עם קציצות דגים. מאז שאכלתי שם, זו תמונת המסך בטלפון שלי. העיניים שלי לא יכלו לעזוב את הקציצות שריחפו להן קלות ברוטב. בנימוס, ביקשתי להיכנס לצלם את הפלא המעלף, הורדתי את האף לכיוון התבשיל ונשמתי את כל המורכבות שלו. ורבותיי, מדובר בחריימה חריפה קלות, והקציצות עצמן עדינות בטעמן כך שהן מלוות את הרוטב ולא מפריעות לו.

בשבוע שעבר

מרק חרירה באמצע יישוב יוקרתי

לכתבה המלאה
הדסה קציצות דגים. קובי רובין
הדסה קציצות דגים/קובי רובין

על המקום הזמנתי מנה של קציצות בבאגט, מבלי אפילו לשאול מה מחיר המנה. העובד במקום לקח לו באגט טרי שמכינים במקום, בצע אותו עם צליל משמעותי של טריות ומזג לתוכו קציצות יחד עם מעט רוטב. בדלפק יש מגוון של סלטים כמו סלט בדואי, סלט חי עם פלפלים חריפים, סלט גזר ועוד מבחר סלטים עם מיונז כגון כרוב אדום או תירס. אם אתם רוצים את המנה שלכם חריפה יותר, אתם יותר ממוזמנים להוסיף פלפלים ירוקים חריפים חתוכים דק שנכנסו לטיגון עמוק. הוספתי גם חצילים מטוגנים, והדסה לא שכחה להזכיר לי לקחת עוד כלי של צ'יפס של בית ועוד כלי לסלטים. באתי לאכול בעמידה, אבל בסוף נכנעתי והתיישבתי במקום. כמו להיות בבית אמיתי. והמחיר? לא בשמיים. בסף הכל 27 שקלים, ומה שנקרא: מנה מומלצת על כל ביס וכיס.

הקציצות של אמא הדסה, העבודה 57, אשדוד. 08-6529308. שעות פעילות: ימים א'-ה' 09:00-17:00. כשר

עוד באשדוד:
חריימה עסיסי של הזקנה
תאילנדית שחייבים להכיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully