וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת שמונה: מה עומד מאחורי המחיר הנמוך של ההמבורגר?

12.1.2016 / 14:07

בימים האחרונים המדינה סוערת בעקבות הידיעה כי רשת חדשה מציעה מנות בשר, ביניהן המבורגר, במחיר מגוחך של 8 שקלים. יצאנו לבדוק מה עומד מאחורי המחיר הנמוך וכמובן - מה הסועדים במקום חושבים עליו?

עידו שחם

לא מעט גבות הורמו בשבוע האחרון, עת פורסמו ידיעות על רשת שמונה החדשה, אשר עתידה לפתוח בחודשים הקרובים סניפים רבים ברחבי הארץ. שמונה, מציעה כריכי בשר - בסגנון המבורגרים קטנים, במחיר של 8 שקלים בלבד, לצידם תוספות שונות, גם הן באותו מחיר, וטופינגס להמבורגר. לשמונה קיימים כרגע שני סניפים, הראשון אשר שימש כסניף הניסיון של הרשת נפתח בטכניון שבחיפה לפני כחודשיים, והשני נפתח לפני כשבוע באוניברסיטת חיפה. לצד תגובות נלהבות, הרבה סימני שאלה ריחפו באוויר סביב איכות הבשר וחומרי הגלם אותם מגישים במסעדה. ניר עמר, מבעלי הרשת, ממהר להרגיע. "כל חומרי הגלם טריים, הלחמניות נאפות מדי יום, והבשר, התוספות חוחומרי הגלם נעשים במקום לעיני הלקוחות".

בחירת הלוקיישן לא מקרית. הכוונה היא לפתוח בעוד מכללות ואוניברסיטאות, בבתי חולים ובפריפריות, על מנת להגיע לקהלים שייהנו במיוחד מהמחיר האטרקטיבי. נשאלת השאלה האם הקהל שפוקד את המקום, עושה זאת בגלל הטעם או בגלל המחיר האטרקטיבי. רוב הלקוחות שפגשנו במסעדה סיפרו שהאוכל טעים, שכבר הספיקו לפקוד את המקום יותר מפעם אחת, ושהמחיר הזול, יש שיאמרו בצורה מחשידה, לא הדאיג אותם.

בשמונה מציעים כריכים של אסאדו, אנטריקוט, אווז, המבורגר, מרגז, עוף, שניצל או חביתה, על הכריך תוכלו לבחור בתוספת של בצל מטוגן (שקל), חלפיניו (2 שקלים), פטריות (3 שקלים) או ביצה (4 שקלים). לצד ההמבורגר ניתן להנות מתוספות, גם הן כולן במחיר אחיד של שמונה שקלים כמו צ'יפס, גלגולי פירה, טבעות בצל, צ'יפס בטטה, סלט קולסלאו או סלט שרי. כמו כן ניתן להנות מארוחה עסקית הכוללת שני כריכים, תוספת ושתייה במחיר של 24 שקלים בלבד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם בשר זול יכול להיות טעים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז איך זה כל כך זול?

"בעבר אנשים לא האמינו שניתן יהיה לשלם חשבון טלפון של 50 שקלים, תוך כמה שנים אנשים לא יאמינו שהם שילמו 50 שקלים ויותר על המבורגר". אומר עמר, כמובן שגם המהפכה שביצעה קופיקס בתחום הקפה היוותה השראה עבורו ועבור שותפיו. "אין סיבה לעצור בקפה, הגיע הזמן להוזיל גם את מנות הבשר. אנו רואים בחלקנו להוזלת המחירים אבן דרך נוספת בשינויי הכלכלה שמתרחשים בישראל".

על פי עמר האפשרות לתת מוצר כל כך זול נובעת מבחירת במקומות בהן השכירות נמוכה, מקומות בהם יש תחלופת לקוחות גבוהה, גם בשעות שנחשבות שעות מתות בעסקים רגילים, ומתכנון ארוך טווח בו מתכננים ברשת למכור זכיינויות רבות. לגבי כמות הבשר בכל כריך, מעדיפים בשמונה לא למסור אינפורמציה, מחשש למתחרים שיקומו, יחד עם זאת מבטיחים שרעבים לא תצאו משם.

רשת שמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully