וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעדניה האיטלקית החדשה בת"א

17.1.2016 / 12:50

אספרסו בעמידה ב-5 שקלים, פרושוטו באופן קבוע ופסטות של מאריו בטאלי: מעדניה איטלקית חדשה עתידה להיפתח במרכז תל אביב ומבטיחה פרודוקטים ממיטב היצרנים האיטלקים

סטמפה. אינסטגרם stampatlv, אתר רשמי
כמו באירופה/אתר רשמי, אינסטגרם stampatlv

ביקור במעדניה איטלקית ברומא, עם ריח קפה מהביל שעוטף אותך, אבל גם של נקניקים טריים, ופסטות שנעשות במקום, הוא אחד הדברים הכי כיפיים בביקור בארץ המגף. כעת, תל אביב לא נשארת חייבת, והעיר הלבנה הולכת ומדביקה בצעדי ענק פערים קולינרים משאר בירות אוכל בעולם. אם עד לא מזמן היה זה בזכות מסעדות ברמה גבוהה, כעת מעדניות חלומיות עם חומרי גלם איכותיים תוצרת חוץ הופכות גם הן להיות חלק מהנוף הקולינרי שלנו. סטמפה, מעדניה איטלקית-תל אביבית שתיפתח בחודש הבא בבית סוקולוב, עתידה גם היא להפוך את החיים שלנו לקלים יותר, ומה שבטוח טעימים יותר.

מאחורי Stampa TLV, עומדים שלושה שותפים: השף יובל ליטמנוביץ', אשר עבד בעבר בבינדלה, בבראסרי ובכתית והאחים אלעד ודניאל חן. אלעד, מתמחה בהקמה וניהול של מסעדות, ניהל את כתית, הרברט סמואל, בלו סקיי ובינדלה ואילו דניאל מגיע מתחום חיי הלילה, ניהל את הבר של מסעדת בלו סקיי ובימים אלו הוא עובד בבר זו ביזו.

השלושה חברו יחד על מנת לפתוח מעדנייה איטלקית עם מקומות ישיבה. במקום, ממש כמו באיטליה, ניתן יהיה לשתות קפה בעמידה ליד הדלפק, או לשבת בשולחנות המקום, בשירות עצמי, ואפילו לנשנש ליד כריכים, מרקים, סלטים ומאפים. "שלושתנו מתעסקים בתחום המסעדנות הרבה שנים, ועבדנו רק במסעדות איכותיות", מספר אלעד למה בחרו לפתוח מעדניה שכזאת. "ידענו שאנחנו רוצים לעשות משהו בשביל עצמנו ושאנחנו לגמרי מוכנים לדרך העצמאית שלנו, יחד עם זאת ידענו שלפתוח מסעדה זה עסק עם רמת סיכון מאוד גבוהה, שלרוב צריך משקיע מאחוריך, ורצינו משהו שבו נוכל להתבטא בעצמנו, ללא תלות באף אחד. רצינו מקום שבו נוכל לבטא את האהבה שלנו לאוכל ולאיטליה, מבלי שנצטרך להשתעבד, ומעדנייה כמו סטמפה, קטנה ואיכותית, הרגישה כמו הפיתרון המושלם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אביהם של דניאל ואלעד הוא בעל חברת דפוס, ומכאן הגיע השם סטמפה, דפוס באיטלקית, וכן שמו של עיתון איטלקי מפורסם - לה סטמפה. זה גם ביטוי לחותם, למשהו איכותי, וגם המיקום בבית העיתונאים בסוקולוב השלים את התמונה עבור השלושה.

במקום לא יהיה פס חם או מלצרים. יובל, השף יכין במקום פסטות טריות לקנייה הבייתה, שיימכרו לצד רטבים, וחומרי גלם ייחודיים כמו לבבות ארטישוק, גבינות תוצרת חוץ, סוגי שמן שונים ועוד. "אנחנו משקיעים המון בלמצוא חומרי גלם, בארץ ובאיטליה. בסופו של דבר המטרה הכי גדולה היא שהתמחור יהיה נגיש".

לחובבי השרקטורי האיטלקי מצפות בשורות טובות. בסטמפה ניתן יהיה למצטא פרושוטו איטלקי איכותי באופן קבוע, כמו גם נקניקים מיובאים מ- Podere Cadassa, לצד גבינות, פסטות יבשות של מאריו בטאלי, ופסטות טריות לקניה הביתה שמכין השף במקום.

Stampa TLV תיפתח לקראת סוף פברואר, בבית העיתונאים סוקולוב, קפלן 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully