וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדנים הירושלמים פותחים את הפה

13.1.2016 / 16:04

בחודשים האחרונים אנחנו עדים לסגירה של מסעדות רבות בירושלים לאור המצב הביטחוני המתמשך. בשיחה מיוחדת באולפן וואלה! NEWS, בעלי המסעדות מדברים על ירידה מתמשכת בהכנסות כבר שנתיים, האכזבה מהפוליטיקאים והמענקים הנמוכים שהמדינה מציעה כפיצוי

יח"צ - חד פעמי

בעלי העסקים בירושלים, ובפרט המסעדות ובתי הקפה, סובלים מזה שנתיים בירידה דרסטית בהכנסות בעקבות המצב הביטחוני הרעוע. לדבריהם, עוד מתקופת צוק איתן, העיר לא הצליחה להתאושש חזרה, ו"אינתיפדת הסכינים" בחודשים האחרונים החריפה מן הסתם עוד יותר את המצב. ואכן, שורה ארוכה של מסעדות בירושלים נאלצות לסגור בזו אחר זו את שעריהן, אפילו כאשר מדובר במסעדות ותיקות או מצליחות. האחרונות שבהן היא מסעדת ראצ'ה הגרוזינית שהחליטה לעבור לתל אביב ומסעדת קבלייר אשר בחודשים האחרונים צירפה אליה את השף יונתן רושפלד, אך מהלך זה לא צלח והמסעדה נסגרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת לינק/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדיון מיוחד אשר התקיים באולפן וואלה! NEWS בהשתתפות יהודה אסלן (הבעלים של מסעדת לינק), מוטי דוד (הבעלים של מסעדת אדום) ועינב בר (מחזיקת תיק העסקים בעירייה) עולה מציאות קשה ואפילו בלתי אפשרית. על רקע זה, המסעדנים מספרים מדוע הם מאוכזבים מהפוליטיקאים, ובראשם ראש הממשלה, והאם המענקים שמעניקה המדינה, בתיווך העירייה, יכולים בכלל לעזור להם. בר, כנציגת העירייה, מסבירה על המאמצים שנעשים מאחורי הקלעים, משבחת את עמידתם האיתנה של תושבי ירושלים וקוראת גם לשאר הציבור לא להיכנע למצב ולחזור לירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת אדום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully