וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 3 חודשים בלבד: המסעדה של מאיר אדוני בקיסריה נסגרת

19.1.2016 / 9:07

מאיר אדוני סוגר את המסעדה החדשה שלו - סזרינה, תוך שלושה חודשים בלבד מרגע פתיחתה. בפוסט קודר באינסטגרם הוא מרמז על פרשת הונאה, אך מנגד הבעלים של המסעדה מעמיד בספק את אמינותה של קבוצת כתית

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן
מנות במסעדת סזרינה של מאיר אדוני. דרור עינב
אחרי 3 חודשים בלבד, סזרינה נסגרת/דרור עינב

בישראל 2016 לא קל להיות שף או מסעדן, את זה אנחנו כבר יודעים. לא מספיק לעשות אוכל טוב בשביל לשרוד, יש המון בירוקרטיות ומהמורות לאורך כל הדרך. בדרך כלל קשיים כאלו הם מנת חלקם של מסעדנים חדשים בתחום, אבל כשזה קורה לשף המנוסה והמצליח מאיר אדוני, זה מצליח להפתיע אפילו אותנו.

באוקטובר האחרון פתח מאיר אדוני במתחם הגולף בקיסריה את מסעדת סזרינה בהתרגשות גדולה. "רציתי כבר הרבה זמן לעשות משהו מחוץ לת"א" הוא סיפר, "כעת גם הקהל החיפאי וצפונה ממנו יוכלו ליהנות מהאוכל שלי". אלא שהתכניות השתבשו ואמש הודיע אדוני דרך חשבון הפייסבוק הציבורי שלו על סגירה של המסעדה.

סזרינה. דן פרץ,
מאיר אוני בסזרינה/דן פרץ

"לפני שלושה חודשים פתחנו בשמחה ובאושר גדול את סזרינה. ילדה חמישית לקבוצת כתית. המסעדה הצליחה ושגשגה בזכות צוות מסור ומוכשר שאין שני לו. לצערי בעקבות נסיבות שאינן בשליטה של קבוצת כתית ותלויות בגורמים אחרים הגענו לכדי מצב שלא נוכל להמשיך לארח אתכם באופן שאנחנו מאמינים ומרגישים שנכון ומגיע לכם. ולכן בצער רב אנחנו סוגרים את מסעדת סזרינה בתקווה למצוא את הדרך לפתוח אותה מחדש עם שותפים חדשים לדרך ובתנאים בהם נוכל לתת את מה שאנחנו מאמינים בו. אני מודה לתושבי האיזור על קבלת פנים חמה ולבבית ומודה לצוות שעשה לילות כימים חדור אמונה וגאווה. נעדכן בקרוב ועד אז נתראה בת"א".

מטעמו של מאיר אדוני ביקשו שלא להרחיב כרגע בפרטים מעבר למה בנכתב בפוסט. עם זאת, בפוסט אחר אשר הועלה על ידי מאיר אדוני עצמו בפרופיל האינסטגרם אצלו, עולה החשד כי בסגירת המסעדה מעורבת פרשה של גניבה ורמאות, "אותם אנשים אשר במסווה של חיוך ואמירות מלוקקות מוצצים את הדם מכולנו כחברה. עושקים וגונבים בלי להניד עפעף", כך לדבריו.

בתגובה לדברים הקשים שנכתבו על ידי אדוני, עורכי הדין של בעלי מסעדת סזרינה מסרו את הדברים הבאים: "עורכי הדין שאול קוטלר ושי פיאדה מציינים בשם סזרינה כי נוצרה מחלוקת עסקית מול כתית בקשר לאופן תפעול המסעדה ולדרך ניהולה כאשר לבעלת הזכויות טענות קשות לרבות בנושא אמינותה של כתית, אשר תתבררנה במסגרת ההליכים הקבועים לכך בחוק, ככל ולא ימצא פתרון. ללא קשר, בעלת הזכויות תפעל ותעשה כל שיידרש על מנת להמשיך בהפעלת המסעדה בהתאם להתחייבויותיה".

כעת נשאר אדוני עם ארבע מסעדות בת"א - כתית, מזללה, לומינה ובלו סקיי. כשבימים אלו הוא עובד במרץ על הפתיחה של המסעדה הכשרה המתוכננת בלונדון, כשבהמשך אמורה להיפתח גם המסעדה בניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully