וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו את הרוגלך החדש של אנג'ל

20.1.2016 / 15:14

מאפיית אנג'ל משיקה רוגלכים חדשים, יד מרדכי מוציאה סירופ מייפל אמיתי וגם לאנרג'י יש חטיפי שוקולד חדשים. מה אהבנו ומה חשבנו שעדיף להשאיר על המדף?

רוגלך קקאו, מאפיית אנג'ל

רוגלעך אנג'ל. חגית גורן,
רוגלעך אנג'ל/חגית גורן

מאפיית אנג'ל השיקה לאחרונה שתי סדרות מוצרים של מאפי שמרים: אנג'לו, מאפים בתבנית משפחתית הניתנת לחימום, ואנג'לי, מאפים אישיים. בין המאפים אפשר למצוא רוגלך קקאו, שוקולדיות, עוגת שמרים בטעם פרג או מאפינס בטעם וניל.

מחיר: 11.90 שקלים למארז של 500 גרם (על פי אתר MySupermarket)

שולפים מזלגות: מבין שלל המוצרים, בחרנו לטעום את רוגלך הקקאו. האמת? טעים ומושחת, גם אם מרגיש כמו חטא אסור ואף על פי שמדובר במוצר פרווה. בצק הרוגלך רך, המילוי נדיב (אך ביחס טוב עם הבצק) והם גם נראים מעולה. סך הכל, אנחנו בעד.

חטיפי שוקולד, אנרג'י

חטיפי שוקולד של אנרג'י. סטודיו שטראוס,
חטיפי שוקולד של אנרג'י/סטודיו שטראוס

אנרג'י, יצרנית חטיפי האנרגיה, יוצאת עם סדרה חדשה של חטיפי שוקולד בשילוב דגנים מלאים ב-99 קלוריות ליחידה. הסדרה כוללת שלושה מוצרים: שוקולד חלב עם קוביות פרי בטעם תות ופתיתי קינואה, שוקולד מריר עם קוביות פרי בטעם אוכמניות-רימון ופצפוצי אורז ושוקלד חלב עם פצפוצי אורז.

מחיר על פי היצרן: 13.90 שקלים למארז.

שולפים מזלגות: חטיף השוקולד התקבל באהבה רבה בקרב הטועמים שלנו. פתרון מתוק מוצלח מאוד לאמצע היום במשרד. מאידך, החטיפים עם הפירות נחלו פחות הצלחה. אולי בגלל שמדובר ב"קוביות פרי בטעם פרי" ולא בפרי עצמו ואולי בגלל שאנחנו אוהבים את השוקולד שלנו עם כמה שפחות הפרעות בתוכו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מייפל אמיתי, יד מרדכי

מייפל של יד מרדכי. סטודיו דן לב,
מייפל של יד מרדכי/סטודיו דן לב

חברת יד מרדכי השיקה סירופ מייפל טבעי וטהור, ללא תוספים או צבעי מאכל. הסירופ מגיע בשני גדלים: 236 מ"ל ו-189 מ"ל.

מחיר על פי היצרן: הבקבוק הגדול נמכר בין 39.90 ל-42.90 שקלים, והבקבוק הקטן בין 29.90 ל-33.90 שקלים.

שולפים מזלגות: קודם כל, מדובר בבשורה משמחת ויוזמה מבורכת. בארץ התרגלנו לצערנו בעיקר לסירופים בטעם מייפל ולא לדבר האמיתי. מצד שני, יש לכך השלכה והיא המחיר היחסית גבוה. עם זאת, מאחר ומדובר במייפל טהור, אזי אין צורך בכמות גדולה ממנו בכל מנה, טעמו מרוכז יותר ולכן נשמר לאורך זמן רב יותר. אנחנו ממליצים עליו לאירועים מיוחדים וכשממש רוצים לפנק או להתפנק.

פריכונים בטעמים שונים, אסם

פריכונים של אסם. סטודיו אסם,
פריכונים של אסם/סטודיו אסם

אסם הוציאה שני טעמים חדשים בסדרת הפריכונים: האחד על בסיס תפוחי אדמה ועשבי תיבול והשני על בסיס דגנים ותיבול של שום ובצל. על החברה, החטיפים מכילים עד 99 קלוריות לחבילה.

מחיר: 3.30-3.90 שקלים על פי אתר MySupermarket.

שולפים מזלגות: בחרנו לנסות את חטיף תפוחי האדמה (צ'יפס) עם עשבי תיבול, ואהבנו. לא מדובר בחטיף צ'יפס סטנדרטי, אלא בחטיף עבה יותר שמזכיר אולי במעט את חטיף הדובונים. התוספת של עשבי התיבול הוסיפה עניין, ונראה שזו אופציה טובה מבין שלל החטיפים המלוחים.

יוגורט מועשר בחלבון, דנונה

דנונה פרו. שיק דיזיין,
דנונה פרו/שיק דיזיין

דנונה מבית שטראוס מוציאה לשוק יוגורט אישי מועשר בחלבון תחת השם דנונה PRO. על פי החברה, המוצר מיועד בעיקר לאלו העוסקים בפעילות גופנית, אך גם לאלו המחפשים מקור זמין אחר לצריכת החלבון היומית המומלצת.

מחיר: 4.60-4.90 שקלים ליחידה על פי אתר MySupermarket

שולפים מזלגות: הסדרה החדשה כוללת יוגורט בטעם טבעי וכן יוגורט עם תוספת של פירות כמו אננס. המרקם של היוגורט קרמי ונעים, אך טעמו נייטרלי למדי ולטעמנו הוא פחות מתאים לאכילה עם דגני בוקר. היוגורט בתוספת הפרי מעניין וטעים יותר, במיוחד זה עם האננס.

סלטי דגים בטעם של פעם, מעדני מיקי

סלט טרמה של מעדני מיקי. חגית גורן,
סלט טרמה של מעדני מיקי/חגית גורן

חמישה סלטי דגים חדשים משווקת חברת מעדני מיקי , ביניהם: רמולדה, סלט רוסי או רינג בחרדל דיז'ון. לדברי החברה, סלט הטרמה הוא סלט הדגל החדש העשוי מביצי דגים של דג קוד ומקורו בצרפת.

מחיר על פי היצרן: 13.90-14.90 לאריזת 250 גרם.

שולפים מזלגות: הטועמים קבעו פה אחד כי הסדרה החדשה אינה מוצלחת ואינה מעוררת תיאבון. הבעייתיות הגדולה עם הסלטים נעוצה בעובדה שנראה שהם עמוסים בהמון סוכר או ממתיק אחר. בנוגע לטרמה, סלט הדגל של החברה, הדעות היו חלוקות. היה מי שחיבב והיה מי שטען שמדובר בסלט שומני מדי עם מרקם מוזר.

סדרת ממרחים וסלטים, בני דרום

חציל אליו אוליו. YAN&SI וחגית גורן,
חציל אליו אוליו/YAN&SI וחגית גורן

סדרת המוצרים "פותחים שולחן" של חברת בני דרום כוללת לא פחות מ-27 ממרחים, סלטים ומעדנים, ביניהם: סחוג, זיתים, אריסה, קרם חציל ופלפל קלוי או רטטוי עגבניות, פלפל ובצל קלוי.

מחיר: המוצרים בסדרה ימכרו בחודש ינואר במחיר של 10 שקלים לצנצנת. להשיג ברשת שופרסל.

שולפים מזלגות: חוות הדעת אינה גורפת לכלל המוצרים. בנוגע לסלטים הביתיים כמו האריסה או הלימון הכבוש, לא נרשמה התלהבות גדולה בקהל (בכל זאת, קשה מאוד להתחרות בסבתא). מנגד, בנוגע לממרחים הייחודיים כמו ממרח חציל אליו אוליו, ההתרשמות כבר היתה חיובית יותר. גם הפסטו וטפנד הזיתים היו מוצלחים, והלכו נהדר עם באגט טרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully