וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגב משה עף על לונדון

שגב משה

3.2.2016 / 8:27

אוכל בריטי הוא לא מסעיר במיוחד, וכנראה זו הסיבה שהמסעדות הכי שוות ומדוברות בלונדון מבוססות על מטבחים זרים, בעיקר אסייתים אבל גם לטיניים. השף שגב משה מביא לכם את ההמלצות הכי חמות לעיר הקרה

מסעדות בלונדון בהמלצת שגב משה. שגב משה,
השלוחה המקומית למסעדה האמריקאית המצליחה. קוקטיילים בזומה/שגב משה

כאשר חושבים על בריטניה, ובמיוחד על האוכל שלה, עולה קונוטציה מיידית של אפרוריות ואפילו קצת שעמום. איכשהו, לונדון מחוץ למשוואה הזאת; מזג האויר שלה עלול אמנם להיות קודם, אבל באופיה היא צבעונית, מלאת אדג', אופנה וכן, גם אוכל מוצלח. אחת הסיבות לכך היא כמובן היותה עיר המאוכלסת בתושבים ממדינות זרות.

המטבח הבריטי המשעמם למדי מהווה קרקע פוריה למטבחים שונים, צבעוניים ועשירים בטעמים. זו הסיבה שמרבית המסעדות הכי מדוברות וטרנדיות הן בכלל מסעדות אסייתיות, ולא רק הודיות, וגם לטיניות, במיוחד מקסיקניות. השף שגב משה המחבב במיוחד את העיר הקרה, מביא לכם את ההמלצות הכי חמות.

זומה (ZUMA)

מסעדות בלונדון בהמלצת שגב משה. שגב משה,
כיסוני בצק תירס. זומה/שגב משה

בעיניי זה אחד המקומות הקסומים בעולם שלפני כמה שנים גם חצה את הגבולות למיאמי, וגם שם, כמצופה, המקום מלא עד אפס מקום מדי ערב. זו מסעדה מאוד מדוברת בלונדון שמושכת אליה תיירים מכל רחבי העולם. יש בה אווירה מגניבה וכיפית ומעבר לאוכל היפני המשובח והאסתטי שהיא מגישה, החלל המעוצב בסגנון יפני מודרני הוא יפיפה. עבודת האבן במקום מתחברת עם ההגשה המודרנית; שילוב של יפן המדויקת עם המערב החופשי, וגם המנות בהתאם. מכונות הקרח עובדות שם "שעות נוספות" ודואגות ללוות חלק נכבד מהמנות כחלק מההגשה שלהן. אחת המנות האהובות עלי היא ללא ספק גלילי אורז קטנים עם פרוסות כמהין וטרטר וואגי (ביף יפני, הידוע גם בשמו קובה). לצד הסושי המצוין, התפריט כולל מגוון רחב של קוקטיילים המשלבים למעלה מ-40 סוגי סאקה ופירות טריים.

טווח מחירים: כ-90 פאונד לסועד (לארוחה שלמה שכוללת ראשונה, עיקרית, אחרונה וקוקטייל. בקיצור – יוצאים שבעים).

לאתר המסעדה

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

האקאסן (HAKKASAN)

מסעדה הנחשבת לאחת המסעדות הטובות ביותר בלונדון היא המסעדה הסינית hakkasan, אשר שוכנת בסמטה אפלולית שלא מעידה כמעט דבר על המתרחש בפנים. מדובר במסעדה תוססת ומודרנית, בעלת כוכב מישלן, שמגישה אוכל מדהים. זה מקום מעולה לחזור אליו, הוא מציע תפריט עשיר ואני ממליץ לא לפספס את מנות הדים-סאם המוגשות בו. לגבי המחיר – צריך להתרגל לפאונדים.

טווח מחירים: כ-80 פאונד לסועד (לארוחה שלמה שכוללת ראשונה, עיקרית, אחרונה וקוקטייל. בקיצור – יוצאים שבעים).

לאתר המסעדה

רוקה (ROKA)

עוד מסעדה יפנית מצוינת שמהווה מקום לבילוי בלונדון ומעט יותר "עממית" מאחותה היוקרתית, זומה. במרכז המסעדה ניצב בר מרובע וגדול שמעניק ליושבים סביבו חוויה אחרת לגמרי מזו של הלקוחות שיושבים סביב השולחנות הסטנדרטיים, היות והברמנים מכינים את המנות אל מול עיניהם של הסועדים. בקומה התחתונה שח המסעדה יש אפילו לאונג' אליו מגיעים כל הבליינים הלונדוניים.

טווח מחירים: כ-70 פאונד לסועד (לארוחה שלמה שכוללת ראשונה, עיקרית, אחרונה וקוקטייל. בקיצור – יוצאים שבעים).

לאתר המסעדה

נוביקוב (NOVIKOV)

מסעדות בלונדון בהמלצת שגב משה. שגב משה,
פיוז'ן במיטבו. נוביקוב/שגב משה

מסעדה שמציגה באופן הטוב ביותר את הפיוז'ן הקולינארי בלונדון, עם תרבויות שונות ומגוונות שמשפיעות זו על זו. היא שוכנת באחד האזורים היוקרתיים בלונדון ונחלקת ל-3 אזורים שונים שכל אחד מהם מציע תפריט ממטבח אחר: תפריט אסייתי עם מטבח פתוח, תפריט איטלקי ולאונג' בר עם קוקטיילים מיוחדים והופעות שונות מדי ערב. הביצוע מהווה שילוב ענק של לאונג' בר ושני מטבחים הממוקמים זה לצד זה, אך לא מוגשים בצלחת אחת. התפריט בנוביקוב עשיר ומציע מגוון קוקטיילים ססגוניים לצד תפריט לימונדה בטעמים ללא אלכוהול, על מנת שהלקוחות שמגיעים באמצע יום העבודה יוכלו להמשיך אותו "עם ראש על הכתפיים". מנה מצוינת היא ברווז פקין שוחה בציר ירקות מעודן ודליל, עם פרוסות כמהין בתוספת של אורז קוריאני. המלצה נוספת היא על מנות הכיסונים המאודים שגרמו לי להישאר עם "טעם של עוד", למרות שהזמנתי את אותה המנה כמה פעמים.

טווח מחירים: 60-125 פאונד.

לאתר המסעדה

נובו (NOBU)

מסעדה אסייתית של השף נובו מטסוהיסה אליה מגיעים כל המי ומי מלונדון, ומהעולם כולו. השף מטסוהיסה הוא החלוץ העולמי אשר פרץ את הגבולות למערב. נובו שברה את המוסכמות המדויקים והקשוחים של המטבח היפני ולפיכך תרמה רבות לקולינאריה העולמית. אוכל מדהים וקוקטיילים נפלאים לא פחות, אותם ניתן ללגום או בקומת המסעדה או בקומת הבר האפלולית. אחת המנות המפורסמות של השף היא ללא ספק פילה דג קוד שחור שרוף עם מיסו. זו מנה שזוכה עד היום לשלל מחוות ולווריאציות שונות במסעדות בעולם כולו. כיום, נובו חולש על תחום הקולינאריה עם מספר מסעדות הנושאות את שמו ברחבי העולם.

טווח מחירים: 15-48 פאונד, לארוחת ערב מלאה Omakase עם שלל מנות: 85-100 פאונד.

לאתר המסעדה

ווגאמאמא (WAGAMAMA)

רשת מסעדות פועלים אסייתית שמוכרת בעיקר בזכות מנות הנודלס הגדולות והמשביעות שלה. זו מסעדה שלא חששה משבירת המוסכמות ונתנה לסועדים המעונבים שלה לשבת סביב שולחנות ארוכים ומשותפים. כל ההתנהלות שלה מאוד קלילה, הזמנת המנות מהירה, המטבחים פתוחים ועבודת האטריות מתבצעת שם. לכל מי שמגיע לשם אני ממליץ לטעום ממנות הנודלס המוקפדות, הגדולות ובעלות הטעמים האותנטיים. בארץ קמה רשת מסעדות בהשראתה ואני חייב לציין שאני אוהב את הרשת המקומית שלנו על פניה.

טווח מחירים: 4.25-14.95 פאונד.

לאתר המסעדה

ספייס מרקט (SPICE MARKET)

מסעדות בלונדון בהמלצת שגב משה. שגב משה,
אי אפשר בלי קצת אוכל הודי. ספייס מרקט/שגב משה

מסעדה אסייתית בעלת נגיעה הודית הממוקמת מתחת למלון W היוקרתי. המסעדה עוצבה באופן מרשים עם מטבח צבעוני, שלא מתבייש להגיש את נפלאותיו של המטבח ההודי העשיר ובעל הטעמים הדומיננטיים. היא מציעה קוקטיילים מצוינים ובצהריים מגישה תפריט עסקי לזוג שבעיניי הוא נפלא, כיוון שהוא כולל את המנות המובחרות של המסעדה.

טווח מחירים: 6-38 פאונד.

לאתר המסעדה

קויאה (COYA)

מסעדה פרואנית המשלבת את מאפייני המטבח המודרני בכל מנה ומנה. המנות, שיוצאות ממטבח פתוח עם בר צבעוני מלא בטבחים פרואניים, מוגשות לרוב בצלחות קטנות. לצידן, תפריט האלכוהול מציע קוקטיילים בטעמים עזים המשלבים פלפלים חריפים בתוכם. המנות עשירות בליים טרי, צ'ילי, סוגי תירס שונים ועוד. חגיגה צבעונית לעיניים. מומלץ לשבת בבר הפנימי ולצפות בטבחים המיומנים בפעולה.

טווח מחירים: כ-85 פאונד לסועד (לארוחה שלמה שכוללת ראשונה, עיקרית, אחרונה וקוקטייל. בקיצור – יוצאים שבעים).

לאתר המסעדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully