וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תדהמה: השף רועי סופר עוזב את בינדלה

3.2.2016 / 13:51

על פי מקרובים וקולגות, השף רועי סופר עתיד לעזוב את מסעדת בינדלה בעקבות מה שנראה כסכסוך בינו לבין ההנהלה. מה יעלה בגורל המסעדה האיטלקית המצליחה?

רועי סופר. קרדיט: דניה ויינר,
סוף לשותפות? השף רועי סופר/קרדיט: דניה ויינר

מקורבים וקולגות סיפרו לוואלה! אוכל בימים האחרונים כי השף רועי סופר עתיד לעזוב את בינדלה בשבועות הקרובים. הסיבה על פי אותם מקורבים היא בעקבות סכסוך עם ההנהלה. בתגובה לדברים מסר סופר, "אין תגובה. כשיהיה לי מה להגיד, אוציא הודעה מסודרת".

משפחת בינדלה המפעילה עשרות מסעדות איטלקיות ברחבי שוויץ, פתחה ברחוב מונטיפיורי בתל אביב במרץ 2014 מסעדה ראשונה בארץ. בן המשפחה כריס, אשר הגיע לארץ בעקבות אהבה ועל הדרך התאהב גם בתל אביב, החליט לתקוע כאן יתד ובחר להקים דווקא כאן שלוחה של אימפריית המסעדות. כריס, מסעדן במקצועו, חבר לשף רועי סופר אשר בנה את התפריט ושימש עד כה כשף המסעדה. השותפות בין השניים התגלתה במהרה כמוצלחת מאוד, והמסעדה הפכה לאחת המדוברות בתל אביב. אבל כעת מסתמן שהשותפות המוצלחת הזאת הגיעה אל סופה.

מנות במסעדת בינדלה. דרור עינב
המסעדה זכתה לביקורות טובות. מנה בבינדלה/דרור עינב

בינדלה זכתה לביקורות לא רעות בשנה האחרונה, ונדמה שהיא הלכה וצברה לעצמה מעמד של אחת ממסעדות השף האיטלקיות הטובות בתל אביב. כעת נותר לחכות ולראות איך תשפיע העזיבה של סופר על המסעדה, והאם יחולו שינויים בתפריט וברוח המסעדה כתוצאה מכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully