וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוגיות וניל נימוחות כמו פעם

לכבוד יום המשפחה הקרב ובא, מציידת אותנו מירב שיינר במתכון קל להכנה לעוגיות נימוחות בטעם וניל של פעם כדי שגם הקטנים וגם הגדולים יוכלו להכין קופסא מלאה בהם ולהביע את אהבתם לקרובים להם ביותר

עוגיות אינסטנט פודינג וניל. נמרוד סונדרס
עוגיות אינסטנט פודינג וניל/נמרוד סונדרס

יום המשפחה קרב ובא בשלל חגיגות בעיקר בגני הילדים ובבתי הספר. בילדותי, כשעוד היה נקרא יום האם, הייתי מתכוננת אליו שבוע לפני, יוצאת לתור את שדרות הרצל, הרחוב הראשי ברמלה - העיר בה גדלתי, בחיפושים אחר מתנה יפה שתרגש את אימי.

עם השנים, כשכבר בגרתי, הייתי טורחת ומכינה בעצמי מתנה יצירתית עם ברכה צבעונית ובשנים האחרונות, עם עיסוקי ההולך וגובר באפייה אני משגרת לאמי עוגה או עוגיות מעשה ידיי. האמת, מאז שיום האם הפך ליום המשפחה, גם האבות, הסבתות, הסבים והילדים זוכים לרגעים משותפים של אהבה והוקרה מן הקרובים אליהם ביותר, ויש בזה אף מסר חשוב לעניין המשפחה המודרנית שהיא כבר מזמן לא נסובה רק סביב האם, כי האם היא לפעמים אב, ולפעמים חד הורי/ת ולפעמים מורכבת אף יותר, ותמיד מיוחדת במינה. תודו שיש בזה גם הרבה שמחה ונחמה עבורינו כחברה, שלמדנו עם השנים לקבל ולהכיל את כל הגוונים והצורות בתמהיל הנהדר הזה שנקרא משפחה.

המתכון המובא כאן הוא בשבילכם הילדים, קטנים וגדולים, בכל גיל- קחו אותו והכינו קופסה מלאה בעוגיות ריחניות, מחומר הגלם אולי הנפוץ והנוסטלגי ביותר במטבח הישראלי בתחום האפייה- אינסטנט פודינג וניל. לכו להכין עוגיות להוריכם ולשאר בני המשפחה, כי אפייה זו פעולה שיש בה המון יצירה, נתינה וגם אפשרות להגיד במילים אחרות: אני אוהב/ת אותך.

יום משפחה שמח לאמהות, לאבות, לילדים ולכל בני המשפחה הקרובים והרחוקים.

עוגיות אינסטנט פודינג וניל. נמרוד סונדרס
עוגיות אינסטנט פודינג וניל/נמרוד סונדרס

חומרים:

כמות: 36 עוגיות

245 גרם קמח (3/4 1 כוסות)
60 גרם אבקת סוכר (1/2 כוס)
70 גרם אבקת אינסטנט פודינג וניל (1/2 כוס)
1 כפית תמצית וניל
250 גרם חמאה קרה חתוכה לקוביות

אופן ההכנה:

1. מכניסים את כל החומרים לפי סדר הופעתם כאן, לתוך קערת מעבד מזון עם להב מתכת ומעבדים תחילה כמה שניות בפולסים. לאחר מכן מעבדים כדקה על מהירות בינונית.

2. מוציאים את הבצק מן הקערה ומתחילים לקרוץ פיסות בצק בעזרת כפית קטנה. מגלגלים לכדור ומניחים על תבנית מרופדת נייר אפיה, במרחק 2 ס"מ אחת מהשניה.

3. נוטלים מזלג קטן ומקמחים אותו מעט. משטחים את העוגיות עם המזלג המקומח כך שיווצרו פסים למעלה.

4. מחממים תנור ל-180 מעלות על מצב טורבו ומכניסים את שתי התבניות לאפייה בת 15 דקות. העוגיות מתרחבות מעט ומקבלות גוון זהוב בהיר.

5. מוציאים מן התנור ומצננים כ-10 דקות בתוך התבניות.

6. מניחים את העוגיות המוכנות על צלחת הגשה ובוזקים מעל מעט אבקת סוכר.

לעוד מתכוני עוגיות:
עוגיות m&m מפלצתיות
עוגיות חמאה במילוי שוקולד
עוגיות ביסקוטי שוקולד לבן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully