וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOOK - בית מלאכה ארטיזנלי לבשרים

7.2.2016 / 16:30

בית מלאכה ארטיזנלי לבשרים מבית מסעדות פונדק דה לוקס רוצה לשנות את האופן שבו אנחנו צורכים בשר, ולהפוך לנו את החיים לקלים וטעימים יותר, האם בקרוב נוותר על הליכה לקצביה?

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

קניות ברשת, זה לא משהו שמתאים לכל אחד. יש אנשים שמסך המחשב לא מצליח להעביר להם את אותה חוויה של מראה עיניים, שהם מרגישים שהם צריכים להיות נוכחים שם, ברגע של הקנייה לראות את המוצר במו עיניהם. מי שהתגבר על המשוכה הזאת, יידע להגיד שמדובר בסך הכל במכשול פסיכולוגי שצריך לעבור, אבל בסופו של דבר מדובר בתהליך יעיל יותר, שחוסך לנו זמן וכסף. כשמדובר בקנייה של בגדים ברשת, זה מצליח לחלחל אט אט ליותר ויותר אנשים, יעידו על כך התורים הבלתי נגמרים לאיסוף חבילות בדואר. אבל מה לגבי חומרי גלם לבישול? האם תצליחו לוותר על הקפיצה לקצביה הבטוחה והמוכרת תמורת רכישה "על עיוור" ברשת? יכול להיות שהתשובה היא כן ולא הייתה אופציה מספיק טובה עד היום?

HOOK. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
משנה את חוקי המשחק/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

בית מלאכה ארטיזנלי חדש בשם HOOK רוצה לשנות את חוקי המשחק בכל הקשור לקנייה של בשר. בית המלאכה שולח עד לפתח ביתכם מבחר של בשרים ומוצרים משלימים, המיוצרים בשיטות טבעיות ומסורתיות. מאחורי בית המלאכה עומדת קבוצת יזמים שבראשם אורי מרמורשטיין. הקבוצה היא גם בעלת מסעדות פונדק דה לוקס וטראק דה לוקס, אשר שימשו עד כה כמגרש המשחקים של החבר'ה להתנסות במוצרים שהם מכינים, וכעת הרגישה הקבוצה בשלה מספיק על מנת לשווק את המוצרים לאנשים פרטיים. הקבוצה חברה לערן ביק, שהתמחה תקופה ארוכה ב- Cure, מוסד שרקוטרי מוביל בניו יורק, כמו גם במסעדת מומופוקו הנחשבת לאחד המקומות הנחשבים בעיר כיום. ביק הוא למעשה השף שמפתח את המוצרים במקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
HOOK. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
מבחר מוצרי שרקוטרי/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

אופן הכנת הבשרים ב-HOOK עושה שימוש בשיטות מסורתיות שמקורן בצורך לשימור בשר לזמן ממושך. בשילוב של ידע מסורתי עם טכנולוגיה וטכניקות מודרניות יוצרים במקום מבחר מוצרי שרקוטרי, נקניקים, טרינים, נקניקיות, נתחי בשר מעושן מוכנים לאכילה ועוד. כל אלו מוצעים כשהם מצוננים או קפואים עד לבית הלקוח (באזור המרכז) או לאיסוף עצמי בהזמנה מראש.

"הרעיון הוא לשכלל טעמים מוכרים בשיטות ארטיזנליות וטבעיות בלבד, וללא שימוש בחומרים ותוספים מלאכותיים הנפוצים היום" מסביר ערן ביק. כך למעשה מתאפשר לקבוצה לייצר בעצמה מוצרי שרקוטרי סטייל בייקון, במקום לקנות אותם, מה שמאפשר פיקוח טוב יותר על המוצרים ומה שנכנס לתוכם. וכן פיתוח מוצרים חדשים, כמו בייקון טלה למשל - מוצר כשר לחלוטין לשומרי המסורת. "הכל מתבצע באמצעות תהליך ארוך המתחיל בבחירה קפדנית של בשרים טריים וממשיך בעיבוד בשיטות טבעיות של כבישה, המלחה, עישון ממושך במעשנות עץ טבעי והתססה" מסביר ביק. "שיטות העבודה, הן בהתאם לאחת המגמות המובילות כיום בגסטרונומיה הדוגלת בחזרה לשיטות עבודה מסורתיות וההתרחקות ממזון המתועש ממניעים שונים - סביבתיים, חברתיים ובריאותיים".

HOOK. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
פתרון לשומרי הכשרות - בייקון טלה/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

בין המוצרים אותם ניתן למצוא באתר, להזמנה הביתה ניתן למצוא נקניקיות בוטיק (9 שקלים למאה גרם) - גאודה טימין וכתף חזיר בעישון חם, צ'וריסו מקסיקנית, נתחים המוכנים לאכילה כמו שהם או לאחר צליה קצרה (12-23 שקלים למאה גרם) כגון אסאדו על העצם ששהה 10 שעות במעשנת, חזה אווז מעושן בראב תבלינים הכולל קפה, ספייריבס וכתף חזיר מעושנות, רוסטביף אנטרקוט ועוד.

בגזרת מוצרי שרקוטרי (12-23 שקלים למאה גרם) תוכלו למצוא מוצרים כמו פסטרמה צוואר לבן שנכבשה במלח וסוכר במשך חמישה ימים ולאחר מכן עברה עישון חם, קופה( coppa) איטלקית בתהליך ארוך בין חודשיים הכולל המלחה ויבוש בתליה, בייקון אמריקאי ו"בייקון" פאלדה טלה ועוד. לצידם מוצעים מוצרי מעדניה תוצרת בית דוגמת רוטב תפוחים מעושנים במעשנת, רוטב למון גראס ספייסי, ציר מעצמות בקר ועוף שצומצמו לסמיכות גבוהה ועוד.

HOOK. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
שכלול טעמים בשיטות ארטיזנליות/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

דמי משלוח למרכז העיר תל אביב 15 שקלים , מעבר לירקון ,יפו,רמת גן, גבעתיים, חולון, בת ים- דמי משלוח 25 דקלים. בהזמנה מעל 250 שקלים משלוח חינם. שעות משלוחים ראשון - חמישי: 16:00-22:00, שישי: 10:00-14:0.

לאתר הוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully