וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ייבוא מאמריקה: פאפא ג'ונס נפתחה בישראל

8.2.2016 / 9:21

נתנו לרשת הפיצות הגדולה מארה"ב לנחות ולהתמקם בנחת בסניף הראשון שלה בארץ והלכנו לבדוק מה יש לה להציע שאין לאחרות

צילום: עידו שחם, עריכה: נועה לוי

את השבוע הראשון של פברואר 2016 ניתן להכתיר כשבוע הכי אמריקאי שידענו כאן בשנים האחרונות. בחלומותינו הפרועים לא דמיינו שכמה שנים אחרי שנסגרה בישראל, תצליח רשת ההמבורגרים ברגר קינג לעורר כל כך הרבה עניין. שבוע אחרי הפתיחה והתורים במקום עדיין ארוכים מדי. אז אחרי שהתאוששנו, טעמנו ובדקנו מי ההמבורגר האמריקאי המוצלח יותר - מקדונלד'ס או ברגר קינג, התפנינו לבדוק את הייבוא השני שנחת כאן מאמריקה - פיצה פאפא ג'ונס.

פאפא ג'ונס היא אמנם לא שם מוכר כמו פיצה האט או דומינוס, אבל מדובר ברשת השלישית בגודלה בארה"ב. היא נוסדה בשנת 1984 וכיום היא מונה יותר מ?4,700 סניפים במגוון מדינות ברחבי העולם, אשר מבוססים בעיקר על משלוחים לבתי הלקוחות. כאן בת"א נפתח הסניף הראשון בפנית הרחובות ירמיהו - דיזינגוף, איפה ששכנה עד ממש לא מזמן הפיצריה טוני וספה של האחים ירזין. (טוני וספה, אגב עזבה את המקום בשל שינוי חוזה השכירות במקום).

פאפא ג'ונס. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
הצמחונית/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

חובבי הפיצות האמריקאיות בעלות בצק מעט עבה, שמנוני במידה, עם גבינה מבעבעת ומבחר ענק של תוספות, חלקן מושחתות ביותר, ירגישו כאן בבית. כך למשל תוכלו להתפרע בפיצה אחת עם תוספת של פפרוני, עוף וכדורי בשר, או תוספת של אננס מתוק עם עוף ובשר הודו, לחובבי הז'אנר. מי שהביא את פאפא ג'ונס לארץ הוא היזם אסף גרינברג, מבעלי פרנג'ליקו והסושיה שכיהן בעברו כמנכ"ל רשת דומינוס פיצה.

למה בעצם בעידן שנפתחות בארץ פיצות יותר בוטיק, ופחות ממוסחרות, אנחנו זקוקים בכלל לעוד רשת פיצות אמריקאיות?
"לפיצות בוטיק יש את המקום שלהן" מסביר גרינברג, "אבל כשאתה בונה מראש על התרחבות לרשת גדולה, עם מערך משלוחים מקיף, חשוב לך לשמור על סטנדרטים גבוהים ואני חושב שפאפא ג'וננס חרטה על דגלה ערכים שכרשת נשמח להיות מזוהים איתם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פאפא ג'ונס. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
ואפשר גם מושחת יותר/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

הסניף הראשון שנפתח בדיזינגוף אינו כשר כפי שכבר הבנתם. "לדעתנו יש כאן אוכלוסיה שמחפשת את התוספות הלא כשרות, את הסניפים שפותחים בשישי- שבת, אבל אנחנו בהחלט משאירים לעצמנו את האופציה לפתוח בעתיד סניפים כשרים". כרגע הסניפים הבאים מתוכננים באיזור גוש דן, כשבהמשך ההתרחבות תהיה לאזורים נוספים בארץ, כולל מתן זיכיון. "השאיפה שלנו היא שיהיה לנו בין 10 ל-15 סניפים בתוך 3 שנים".

בין הפיצות המיוחדות של פאפא ג'ונס תמצאו פיצה איטלקית פיקנטית עם כדורי בשר ופפרוני, טוסקנית 6 גבינות - תערובת של גבינות פרמז'ן, רומנה, אסיאגו, פונטינה, פ?רו?בלו?נ?ה וגבינת מוצרלה, פיצת עוף ברביקיו - נתחי עוף בגריל, בשר הודו ורוטב ברביקיו, הצמחונית - בצל טרי פרוס, פלפל ירוק, עגבניות, פטריות וזיתים שחורים, הוואיין עוף ברביקיו - על בסיס רוטב ברביקיו חריף, עוף רך, בצל טרי פרוס, בשר הודו ואננס מתוק ועוד. מחירי הפיצות נעים בין 20 ל-90 שקלים, והן מגיעות במגשים קטנים-אישיים או משפתיים. בנוסף מציעה הרשת דילים ומצבעים שונים. בקרוב צפויות להיכנס לתפריט מנות נוספות כמו כנפיים, אצבעות גבינה, מקלות שום ופרמז'ן ועוד.


פאפא ג'ונס, דיזינגוף 267 תל אביב , שעות פעילות: ראשון - רביעי: 12:00-2:00, חמישי - שישי: 12:00-04:00, שבת 12:00-02:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully