וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצ'יפס של אמסטרדם נחת בארץ

23.2.2016 / 16:40

לאחר חבלי לידה וציפייה מורטת עצבים, הסניף הראשון של צ'יפסטאר, רשת הצ'יפס המפורסמת והאהובה מאמסטרדם, סוף סוף נפתח בארץ. מה בתפריט? צ'יפס לוהט והמון רטבים יצירתיים כמו מקסיקני, תאילנדי או הדרים עם פלפל שחור

צלמים זמניים מורשים

רחוב אבן גבירול התל אביבי חווה לאחרונה תקופת פריחה קולינרית מבורכת, שמצליחה לאגד בתוכו להיטים קולינריים מרחבי העולם. התורים של מזללת ברגר קינג האמריקאית עוד לא נרגעו, ודוכן הקרפים הצרפתי - ברטון קרפרי מקומי כבר הספיק לגנוב לה את תשומת הלב. כעת, נפתח לקהל דוכן הצ'יפס ההולנדי צ'יפסטאר, שמסתמן שיעשה כאן לא מעט רעש.

צ'יפסטאר באבן גבירול. מתן שופן, מערכת וואלה! NEWS
לאחר מספר תקלות שעיכבו את פתיחתו, נפתח סוף סוף הסניף הראשון של צ'יפסאר בארץ/מערכת וואלה! NEWS, מתן שופן

אלו מכם שביקרו באמסטרדם ככל הנראה לא יכולים לשכוח את הצ'יפס המפורסם והטעים המזוהה כל כך עם עיר הבירה ההולנדית. המקום נפתח היום לאחר מספר תקלות שעיכבו את פתיחתו. כבר לפני יותר מחודש הודיעו בעמוד הפייסבוק (שהצליח לצבור לייקים רבים, הרבה לפני פתיחתו, מה שמעיד על ההתרגשות של הקהל הישראלי מהמאורע) על פתיחת המקום, אך כבר באותו יום נאלצו לסגור בשל אירועים לא צפויים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
צ'יפסטאר באבן גבירול. מתן שופן, מערכת וואלה! NEWS
חם, פריך ושמנמן. הצ'יפס ההולנדי המפורסם של צ'יפסטאר/מערכת וואלה! NEWS, מתן שופן

בצ'יפסטאר תמצאו, כמו שכבר ניחשתם - צ'יפס. צהוב, פריך, חמים ושמנמן, עשוי תפוחי אדמה אמיתיים ומטוגן במקום. הוא נמכר בקונוסים פוטוגניים מנייר (צפו להרבה תמונות שלו באינסטגרם בזמן הקרוב), נוחים לקנייה והמשך הסתובבות ברחוב ולא מחייבים ישיבה במקום (הדי קטן ממילא). הצ'יפס מגיע בשלושה גדלים: קטן (12 שקלים), מדיום -400 גרם (18 שקלים) וקינג סייז - קילו (25 שקלים). המחיר כולל רוטב לבחירה, וכל רוטב נוסף כרוך בתוספת של שני שקלים.

צ'יפסטאר באבן גבירול. צילום: מתן שופן, מערכת וואלה!
צ'יפס אחד ולא פחות מ-15 סוגי רטבים: מתאילנדי ומקסיקני ועד טחינה וחומוס. צ'יפסטאר/מערכת וואלה!, צילום: מתן שופן

התפריט של צ'יפסטאר אמנם מציע צ'יפס בלבד, אולם הגיוון מגיע בגזרת הרטבים - כאשר ניתן להנות מלא פחות מ-15 סוגי רטבים. לצד רטבים קלאסיים כמו קטשופ, חרדל ומיונז, תמצאו רטבים פחות שגרתיים כמו רוטב מקסיקנה פיקנטי, ברביקיו, רוטב יווני, טחינה, צ'ילי מתוק, רוטב חומוס - כי בכל זאת אנחנו נמצאים בישראל, רוטב הדרים, תאילנדי ועוד. למעריצי רוטב חמאת הבוטנים צר לנו לבשר שהרוטב אינו נמכר במקום בשל החלטת הבעלים לשמור על המקום כפרווה - ללא מוצרי חלב ובשר בכלל. כמו כן, מעבר לצ'יפס הקלאסי, המקום מגיש גם מנת פרינגלס (פרוסות דקות מטוגנות של תפוחי אדמה) ב-10 שקלים.

צ'יפסטאר, אבן גבירול 90 ת"א 03-5600031. שעות פעילות בתקופת ההרצה: 11:00-19:00, בהמשך יפעל המקום עד חצות, בימי שיש עד כניסת השבת ובמוצאי שבת. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully