וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשוני: בקרוב סניף חדש לוויטרינה

28.2.2016 / 8:00

מסעדת הרחוב ויטרינה שכבשה את תל אביב בזכות ההמבורגר והצ'יפס האלוהיים שלה, מתרחבת ופותחת סניף חדש באזור הבילויים של תל אביב שיהיה פתוח עד השעות הקטנות של הלילה. ויש גם בשורה לטבעונים

ויטרינה. אתי עובדיה, מערכת וואלה! NEWS
ההמבורגר שכבש את ת"א מתרחב/מערכת וואלה! NEWS, אתי עובדיה

בחמש השנים בהן שוכנת הוויטרינה ברחוב אבן גבירול, הצליח המקום לכבוש לחלוטין את לבבותיהם של תושבי תל אביב והסביבה. אין מצעד אוכל רחוב שבו היא לא מככבת, ואף רשימה של המבורגרים מוצלחים לא שלמה בלעדיה. הוויטרינה, השייכת לבעלים נתי מנשה, התחילה בכלל כמסעדת נקניקיות, והגישה את ההמבורגר שלה רק ליודעי דבר ומקורבים. מהר מאוד השמועה עברה מפה לאוזן וכעת ההמבורגר הוא ללא ספק הכוכב הראשי במקום.

המבורגר משובח, תוספת מעולה של גבינה, צ'יפס 50-50 עשוי בטטה, תפוחי אדמה וזסט של לימון, מיצים שווים לצידם, וצורת הגשה פוטוגנית במיוחד, הם ככל הנראה מה שהפכו את הוויטרינה לסיפור הצלחה. סיפור ההצלחה הזה מייצר כמעט בכל שעות הפעילות של המקום תורי המתנה מעט ארוכים מדי בשביל המבורגר, טעים ככל שיהיה. נתי הבין כבר מזמן שהגיע הזמן להתרחב ובשנה האחרונה הוא חיפש מקום חדש, לפתוח בו סניף נוסף של הוויטרינה, כזה שיוכל להכיל את הלקוחות הרבים הרעבים להמבורגר.

צ'יפס של מסעדת הוויטרינה בתל אביב. אפיק גבאי
הצ'יפס המפורסם של הויטרינה/אפיק גבאי

כעת מצא נתי סוף סוף לוקיישן - לילנבלום פינת נחלת בנימין, במקומה של מסעדה ההמבורגרים המהירה וולפנייטס, בצמוד למסעדת צפון אברקסס של אייל שני. "מה שקורה כרגע בוויטרינה זה לא הגיוני, אנשים מחכים מלא זמן בתור, ולא בא לי שזה יהיה ככה, זה מאוד לא נוח", מסביר נתי.

המקום החדש בלילינבלום שייקרא גם הוא ויטרינה, ויזכה לשם החיבה ויטרינה-לילי, צפוי להיפתח בתחילת חודש מאי. "ויטרינה-לילי תהיה בהשראת לוס אנג'לס, שם גרתי רוב חיי", מספר נתי. מעבר להמבורגר הקלאסי של הויטרינה, יימכרו בו מספר המבורגרים נוספים. לשמחת הטבעונים, שחלקם זוכרים בגעגוע את טעמו של המבורגר הטבעוני שהוגש במקום במשך תקופה קצרה בתחילת דרכו, יוגש כאן המבורגר טבעוני באופן קבוע. חידוש נוסף שייכנס לתפריט במקום החדש הם טאקוס קוריאניים ממתכון ייחודי אשר יוגשו בטורטיות טריות שיוכנו במקום, וכן מנה של סלט עוף סיני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ויטרינה. צילום: אינסטגרם ויטרינה, צילום מסך
צריך יותר מקום/צילום מסך, צילום: אינסטגרם ויטרינה

בנוסף יימכר במקום המבורגר קטן יותר, בגודל של 140 גרם, בסגנון המבורגר In N Out האמריקאי. "זה יהיה המבורגר קצת יותר פסט פודי, שייקרא בסט קוסט", מסביר נתי. "אני רוצה להתחשב גם בעובדי המשרדים שבאיזור. אם הויטרינה הסתמכה בעיקר על אוכלוסיה תל אביבית, כעת אני פונה לקהל חדש, לאו דווקא תל אביבי, העובדים במשרדים באיזור שאולי לא מכירים את הויטרינה. אנשים שרוצים צהריים זריז, ולא יתנו לי זמן חסד של 15 דקות המתנה להמבורגר". דווקא הנקניקיות יישארו בחוץ הפעם, וימשיכו להיות מוגשות רק בסניף המקורי. חידוש נוסף יגיע בגזרת הקינוחים עם קינוח של קונוס גלידה - מעין טאקו שוקולד קשיח. מי שתהיה מופקדת על עניין הקינוחים תהיה אשתו של נתי.

ויטרינה. צילום: אינסטגרם ויטרינה, צילום מסך
הפתיחה במאי/צילום מסך, צילום: אינסטגרם ויטרינה

למעט שיפוץ קוסמטי (בתכנון - הרבה צבע וטפטים של פלמינגואים שהוזמנו במיוחד מחו"ל), במבנה הנוכחי של המקום לא אמור להיות שינוי דרמתי, "אני מעדיף להשקיע באוכל את רוב הכסף והמאמצים", הוא מסביר. כך שבמקום יישאר בר עם 10-12 מקומות ישיבה, עוד כשישה שולחנות ישיבה בתוך המסעדה, ומספר שולחנות ישיבה בחוץ. "אני מנסה למצוא את האיזון בין השמירה על האינטימיות, לבין הצורך להגדיל את המקום ולאפשר ליותר אנשים לשבת בו".

השיפוץ יתחיל ב-1 למרץ, אך המקום כאמור ייפתח בתחילת חודש מאי. בתקופה הראשונית יעבוד המקום בימים ראשון-חמישי בשעות הערב בלבד, ובהמשך ייפתח גם בצהריים. לגבי שישי-שבת, הימים בהם סגורה הויטרינה המקורית, יחליט נתי בהמשך.

עד הפתיחה בלילינבלום 40 (וגם אחרי) תוכלו למצוא את הויטרינה באבן גבירול 54, ת"א.

ויטרינה. באדיבות נתי מנשה,
ויטרינה לילי - נעים להכיר/באדיבות נתי מנשה
  • עוד באותו נושא:
  • ויטרינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully